wow wow wow - wat een verwennerij...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft @:Gebrokenglas een krat bier en een fles whiskey
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Ziet er uit alsof je dit kookboek hebt gebruikt?
[ afbeelding ]
Laat dat en maar wegquote:
Nou ik denk niet dat ze daar haar lekker comfortabele warme bed voor uitkomt.quote:
Thats the pointquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
wow wow wow - wat een verwennerij...
Straks ben ik zo dronken als wat...
I love it when a plan comes together.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?
Oeh - allemaal bijbedoelingen....quote:
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @Kissingbird ?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze daar haar lekker comfortabele warme bed voor uitkomt.
Ja meneertjequote:
Ik zocht eigenlijk een scène waarin hij eten aan het koken was voor gasten, maar dan krijg ik google hits van een serie over hem in zijn jongere jaren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:19 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit ken ik. Hannibal is van het Eet-team, toch?
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
I love it when a plan comes together.
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @:KissingBird ?
en vele anderen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef maily het volgende:
[..]
Er bestaat zoiets als bolken in bed, toch @:KissingBird ?
en vele anderen
Doe je ookquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh - allemaal bijbedoelingen....
[me=gebrokenglas]doet net alsof hij met open ogen erin trapt[/me]
Foto erbij?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja meneertje
Met de billen bloot nu
Ik bolk ook op een normale computerquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht eigenlijk een scène waarin hij eten aan het koken was voor gasten, maar dan krijg ik google hits van een serie over hem in zijn jongere jaren?
moet jij lekker zelf weten.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat vind ik zelf niks. Liever bolken op een normale computer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |