Ehhh je kiest lylt boven lovelyquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas stapt gelijk in de auto en rijdt naar lylt toe
De pils staat altijd koud, en de bbq kan altijd aan. Logeerkamer ook tot je beschikkingquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas stapt gelijk in de auto en rijdt naar lylt toe
Verstandig keuze van GGquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh je kiest lylt boven lovely
Klappen geven, ik kan niet garanderen dat ik geen tik teruggeef...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones trekt haar bokshandschoenen aan
Hij kwam voor dequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De pils staat altijd koud, en de bbq kan altijd aan. Logeerkamer ook tot je beschikking
Wel blijven drinken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hey FF
5 paracetamol verder, voel ietsje verschil
Maar voel me niet lekker
Ik had niet gezien dat ik naar Lovely toe kon...quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ehhh je kiest lylt boven lovely
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klappen geven, ik kan niet garanderen dat ik geen tik teruggeef...
Ook al hoor je als man geen vrouw te slaan...
Maar ik hoop dat ik imponerend genoeg ben dat je schielijk de handschoenen weer uittrekt
Toppiequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
De pils staat altijd koud, en de bbq kan altijd aan. Logeerkamer ook tot je beschikking
Owww is dat het code woordquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mannen praat, en dan drinken we erop en roepen we bier en tieten!!!
Precies. En we roepen kut naar de buurvrouw.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mannen praat, en dan drinken we erop en roepen we bier en tieten!!!
houden zoquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef Homijn het volgende:
Ik lig goed op koers voor plek 37, mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |