Sowieso, naar links goed plan! Naar rechts niet zo.Leuke buurmeisjes enzo.... Maar 18+quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Precies. En we roepen kut naar de buurvrouw.
Oei.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope
Helaas
En meerdere jaren vechtsport
Dus
Ja zo maar naar bedquote:
lekker bolkenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Dan kan ik nog eerder opstaan
Of punten pakkenquote:
Mensen die vroeg opstaanquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Dan lig je al jaquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb denk ik zeker wel het gewicht mee, en de lengte.
Dus gooi ik gewoon mijn gewicht in de strijd.
Een seconde of 2, of 3. En de strijd is al gestreden. En kan ik kan aan het bier en de bbq.
Jij gaat geen Verhoeven kijken?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Mannen strijden niet, die geven gewoon grote bek naar elkaar en drinken dan bierquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb denk ik zeker wel het gewicht mee, en de lengte.
Dus gooi ik gewoon mijn gewicht in de strijd.
Een seconde of 2, of 3. En de strijd is al gestreden. En kan ik kan aan het bier en de bbq.
Duurt lang allemaal voordat je eindelijk die partij hebtquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat geen Verhoeven kijken?
Vergeet de wekker niet te zettenquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zo maar naar bed
Ow is Basic Instinct op tv?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Jij gaat geen Verhoeven kijken?
Ja, aan het bier.quote:
ToT!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is Basic Instinct op tv?
Of Robocop?
Je ligt zo snelquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, aan het bier.
Jij hebt op dat moment nog niet eens door ik je in de hoek heb gezet
Terminator 2 maar, en Judge Dred ook nog op veronicaquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow is Basic Instinct op tv?
Of Robocop?
Ow ik dacht Paul!quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ToT!
Rico Verhoeven gaat iemand neerslaan vanavond. Videoland, 22 uur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |