En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En als ik het deuntje van de bbc serie "midsommer murders" nog 1x hoor hang ik mezelf op. Demente moeder die alleen dat keer toen ik nog mantelzorger voor haar was.
bolkquote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
Intussen ziet de man van Greys haar bizar vroeg de wekker zetten.
"Waarom zet je de wekker om 5 uur? Het is morgen zondag hoor! Is alles goed?"
"Ja nee ik moet bolken morgen."
"Wat zeg je? Bolken?"
"Ja, een spelletje. Maar het is reuze belangrijk!"
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandelquote:
is dat zo?quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel
Jaren in een snackbar gewerkt maar daar verkochten we geen knakworst.quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt wat je aan snijdt hier, een knakworst is best lekker. Maar waarom is die duurder in de snackbar dan een frikandel
Ehhh....quote:Op zaterdag 7 december 2024 21:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
is dat zo?
(ben al jaaaaaaaaaaaaren niet meer in een snackbar geweest en heb daar ook nooit knakworst besteld)
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:01 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is zo, en bij frikandel krijg je kilo mayo erbij maar bij knakworst 5gr mosterd in zakje voor 50 cent extra.
Rondje van mij.quote:
Ricardo wint.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Levi of Ricardo. wat denk jij?
Duur zeg.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
http://www.hetpleintjedemeern.nl/snackbar/snack/knakworst.html
Als voorbeeld, die is nog goedkoop
Maar is het dan ook opgewarmd door een snackbarmedewerker?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Duur zeg.
Ik heb nu zo'n heel blik vol knakworsten, nou wat kost het.... ¤1,95
Nee, dat niet. Ik moest dit zelf opwarmen in de ping.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar is het dan ook opgewarmd door een snackbarmedewerker?
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik moest dit zelf opwarmen in de ping.
In eigen vocht?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?
Ja, in een grote kom, in eigen vocht in de ping, en dan kalm aan: 6 minuten op 20%.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet eens in eigen vocht in een steelpannetje?
Ik lees dit altijd in de stem van Asmongold's editor!quote:
Sir David Attenboroughquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik lees dit altijd in de stem van Asmongold's editor!![]()
Zo'n heel deftige oude Engelse mannenstem.
Nopequote:Op zaterdag 7 december 2024 21:55 schreef maily het volgende:
[..]
Volgens mij zet hij zelf ook zijn wekker zo vroeg als er racen is
quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht ja
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik warm altijd worsten op in eigen vocht ja
Ik denk dat rico eraan gaatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |