Ff kijken. Rico is vaak wel wat traag vind ikquote:
Gewoon niet breken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Tot zover de dubbelzinnige antwoorden van vandaag
Die was wel link.quote:
misschien wil zijn nieuwe vriendin er nog wel eentje ..... in hun droomhuisquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
Ach rico heeft al kids
Dat scheelt
Das pechquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
misschien wil zijn nieuwe vriendin er nog wel eentje ..... in hun droomhuis
Geen makkie dit.quote:
heb wel een zwakke plek voor Rico .....quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jij geeft er al net zoveel om als ik
Beetje als Tyson die op z'n handschoen zat te kauwen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ziet er wat vermoeid uit.
Net of beide niet willen.
Ik zie wel vaker een ree in het wild, heb er niet echt een gevoel bij.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:21 schreef maily het volgende:
[..]
heb wel een zwakke plek voor Rico .....
ik zie hem weleens in het wild
Schande voor de vechtsport die 'fixed fight'quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje als Tyson die op z'n handschoen zat te kauwen?
Was vooraf al een leuke cartoon over gemaakt dat het zo zou verlopen!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Schande voor de vechtsport die 'fixed fight'
Lekker erna naar de McDonaldsquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Als ik Rico was maakte ik het in de komende ronde af.
Hoeft hij maar een paar meter te lopenquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Lekker erna naar de McDonalds
Ideaal, hier is het 13 kilometer lopen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoeft hij maar een paar meter te lopen
Hier 6 denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ideaal, hier is het 13 kilometer lopen.
De uithoeken van Nederland, rechts. linkse hoek maakt niet uit. Het lopen is ver.quote:
Rico wordt ook een dagje ouderquote:
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Rico wordt ook een dagje ouder
Oeffff da's kut!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
zak gft brengen naar gft bak breekt papieren zak gi=odverdegodverdegodver
In de tuin mieteren tussen de planten, dat is voeding voor de bodem.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oeffff da's kut!
Ik gebruik die composteerbare zakjes. Die gaan nog wel.
De troep van het cavia-hok gooi ik gewoon in een emmer en breng het zo weg.
Moet ik er wel eentje hebben!quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
In de tuin mieteren tussen de planten, dat is voeding voor de bodem.
Ja, dat was een flinkequote:Op zaterdag 7 december 2024 22:31 schreef Stoorzendert het volgende:
Levi krijgt nu ook wel petsen nu hoor
Weer een elleboogquote:
Laatste ronde nu.quote:
Apart hèquote:Op zaterdag 7 december 2024 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Bohhh je ziet het licht gewoon uitgaan bij Rico
You're a lover, not a fighter?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik doe maar wat, ik kijk niet en hou niet van vechten
Hey Stoorquote:
A jakkes. Kan je vloek voorstelllen.quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
zak gft brengen naar gft bak breekt papieren zak gi=odverdegodverdegodver
Ik ook niet echt. Mijn zoontje zit op Judo, maar dat is meer knuffelen toch?quote:Op zaterdag 7 december 2024 22:34 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Gast ik doe maar wat, ik kijk niet en hou niet van vechten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |