Die kan wel een update gebruiken iddquote:Op woensdag 11 december 2024 20:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waarom staan in de OP de deelnemers van 2024 niet?
Misschien dat de productie dat buiten beeld doet?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als zo’n man voor je poseert, wil hij liever wat “trinkgeld” dan merci, merci.Als je daar met een dure camera rondwandelt, mag je je modellen best wat dirhams geven voor hun medewerking.
Ik had het idee dat Paulien wel iets aan die man gaf.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien dat de productie dat buiten beeld doet?
Ik hoop het, want met alle rijkdom tegenover de armoede daar, vind ik de hand op de knip houden heel knieperig overkomen.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:57 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Misschien dat de productie dat buiten beeld doet?
Ik ook.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Paulien wel iets aan die man gaf.
Dit dacht ik ook jaquote:Op woensdag 11 december 2024 20:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Paulien wel iets aan die man gaf.
Niet te kritisch hequote:Op woensdag 11 december 2024 21:05 schreef Dazalbest1 het volgende:
William vind de stoep weer te veel echt ik val in herhaling maar word zo moe van die man
Lijkt me ook de meest creatieve geest, die anderen doen maar watquote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 21:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Haha ja sorry, ik kijk alleen... dit is DE enige plek voor mijn ergernis
Vind Antoinette hier ook wel tegenvallen. Hoezo denk je dat het verstandig is 1,5 uur alleen maar te zoeken..... maak dan op z'n minst onderweg wat foto's, dit was zondequote:Op woensdag 11 december 2024 21:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Lijkt me ook de meest creatieve geest, die anderen doen maar wat
Pas maar op voordat er straks weer een post op Instagram verschijnt omdat mensen kritisch zijnquote:
Ben niet bang voor die man hoorquote:Op woensdag 11 december 2024 21:42 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Pas maar op voordat er straks weer een post op Instagram verschijnt omdat mensen kritisch zijn
Maar heel geslaagde serie hoor!quote:Op woensdag 11 december 2024 21:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
Juist, je ziet die ambachten niet.
Prachtig inderdaadquote:Op woensdag 11 december 2024 21:50 schreef Benny het volgende:
De ogen van die westerse Marokkaanse vrouw uit de serie van Paulien
Maar ze start met een 7,3 en het gaat om het gemiddelde.quote:
Inderdaad, Fenna was echt stukken beter.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:59 schreef Szura het volgende:
Hoe is het nou een 7,5 waard als het verhaal van je serie niet zichtbaar is en als je een halve vent op de achtergrond laat staan
Ja inderdaad.... Fenna had echt wel minstens een 8 moeten hebben.....quote:
Inderdaad, Fenna was zeker 1,5 punt beter dan Antoinette.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:59 schreef Benny het volgende:
En 7.8 voor Fennas serie tegenover een 7.5 voor die van Antoinette
Nee, dit kan niet
Al had ze voor een foto met iso van 16000 ook wel lager moeten hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Inderdaad, Fenna was zeker 1,5 punt beter dan Antoinette.
En dan zou ze het nog steeds niet gehaald hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Inderdaad, Fenna was zeker 1,5 punt beter dan Antoinette.
Vond ik ook. Daarnaast kreeg ik af en toe jeuk van Fenna, op de een of andere manier kwam zij te gemanierd (haha) over. Te bewust van de camera op haarzelf. Leuke serie afleveringen weer wel, het maakt mij nu niet meer uit wie er gaat winnen, gun zowel Pauline als Antoinette het.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan zou ze het nog steeds niet gehaald hebben.
Ik vond haar serie overigens sowieso wat saai. Technisch prima foto's hoor en hele markante koppen, maar echt totaal niet creatief qua onderwerp. Serie van Pauline stak er voor mij met kop en schouders bovenuit.
Dat had ik ook, ze "speelde" zichzelf had ik het gevoel. En ik ergerde me rot aan die domme klappende handjes waarbij alleen de handpalmen elkaar raakten, vingertoppen ( met die lange nagels) deden niet mee.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Daarnaast kreeg ik af en toe jeuk van Fenna, op de een of andere manier kwam zij te gemanierd (haha) over. Te bewust van de camera op haarzelf. Leuke serie afleveringen weer wel, het maakt mij nu niet meer uit wie er gaat winnen, gun zowel Pauline als Antoinette het.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vooraf verwacht ik dat Paulien gaat winnen.
Zeker een mooie fotoquote:
Voor de laatste shoot wel fijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een toeval dat ze allebei op een 7,5 gemiddeld staan
Oh zeker, maar aangezien er bij hoog en laag beweerd wordt dat de jury blind jureert en zelfs niet eens weet wie er uitgaat na een aflevering (terwijl ze zelf de punten toekennen) zou het dus ook kunnen zijn dat Pauline gemiddeld op een 8,3 had gestaan en Antoinette op een 6,8.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de laatste shoot wel fijn.
Ja, en dan zou het wel klaar zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh zeker, maar aangezien er bij hoog en laag beweerd wordt dat de jury blind jureert en zelfs niet eens weet wie er uitgaat na een aflevering (terwijl ze zelf de punten toekennen) zou het dus ook kunnen zijn dat Pauline gemiddeld op een 8,3 had gestaan en Antoinette op een 6,8.
Daaromquote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en dan zou het wel klaar zijn.
Zij zou de terechte winnaar zijn op basis van deze foto's.quote:
En die kleur lippenstift.. bijna een geheel met het masker.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
Eens hoor maar heel eerlijk is het niet.... dit verschil in type model vind ik echt wel groot...
Met dat masker daar kan een fotograaf toch weinig?
Maar Pauline had een betere foto dan die ze ingeleverd heeft!quote:Op woensdag 18 december 2024 23:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Precies het sloeg echt nergens op.
Maar ja op naar het volgende seizoen
En dan ook nog schoenen die niet passenquote:Op woensdag 18 december 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
Eens hoor maar heel eerlijk is het niet.... dit verschil in type model vind ik echt wel groot...
Met dat masker daar kan een fotograaf toch weinig?
Geen naam gevonden, wel de foto van haar:quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef roos94 het volgende:
Dat model van Antoinetteiemand dr naam?
Prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen naam gevonden, wel de foto van haar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heeft dat model van Antoinette een paar ribben laten weghalen, om zo mager te zijn? Victoriaans mager https://www.myinnervictor(...)lle-zandloperfiguur/
Griezelig.
En woensdag al gewoon op om 20:30 RTL4 te zien:quote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef roos94 het volgende:
Donderdag een nieuw seizoen Op Reis (videoland)
Oh ja vanavond weer.quote:
Ik begrijp je helemaal, komt voorbij in bijna iedere quiz en spelshowquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:
Iets met Edson overkill op TV. Hopelijk snel eruit ik trek deze meneer niet.
Ik kan alleen maar naar dat eiervormige schedel kijken. Sorry.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:26 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, komt voorbij in bijna iedere quiz en spelshow
Heel irritant, ja en dan zo blij wezen. NEP! Maar goed, blijf toch wel kijken.quote:Op donderdag 22 mei 2025 13:10 schreef golfer het volgende:
En zoals altijd bij dit programma hoeft er na aflevering 1 niemand naar huis.
Het is ook 'maar' de Op Reis-editie. Daar krijgen ze niet van te voren de basis-cursussen en -trainingen, zoals bij de reguliere editie. Bij die editie zijn de deelnemers ook bijna een jaar zoet in totaal, terwijl het hier om een paar weken gaat.quote:Op vrijdag 30 mei 2025 09:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb niet het idee dat er onder de kandidaten van deze editie een natuurtalent zit.
Sommige ideeën zijn leuk, de uitvoering vervolgens onder de maat…
Ja zei Ferri ook niet dat hij twee middagen geoefend had?quote:Op vrijdag 30 mei 2025 13:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Het is ook 'maar' de Op Reis-editie. Daar krijgen ze niet van te voren de basis-cursussen en -trainingen, zoals bij de reguliere editie. Bij die editie zijn de deelnemers ook bijna een jaar zoet in totaal, terwijl het hier om een paar weken gaat.
quote:Op maandag 2 juni 2025 22:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja zei Ferri ook niet dat hij twee middagen geoefend had?
Wat een job eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2025 22:11 schreef Duderinnetje het volgende:
De reis-versie is leuk vermaak, wat mij betreft. Ook wat de BN’ers betreft, gok ik. Tijl heeft steevast rode oogjes in de ochtenden van de reis-versie.
En dan tonnen salaris ontvangen.quote:Op donderdag 5 juni 2025 11:30 schreef lily het volgende:
[..]
Wat een job eigenlijk.
Leuk snoepreisje, en dan hier en daar wat uitleg geven en de kandidaten nalopen met “grappige” opmerkingen.
Op internet buiten FOK! is iedereen het met je eens.quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2025 08:38 schreef Verida het volgende:
Ik vond beide foto's van Kieft ondergewaardeerd. De foto van de koffiedrinkende man bij het portret van Maradonna was geweldig, de sfeer van Napoli gepakt en heel erg mooi van compositie.
De "naakt" foto vond ik ook meer waard. Hij was niet de enige die er niet echt een naaktfoto van had gemaakt en ook hier was zijn compositie en zijn kadering heel erg mooi, in tegenstelling tot de winnende foto's die echt technisch een stuk slechter waren.
Kieft had van mij mogen winnen
lijkt mij ook heel erg ongemakkelijkquote:Op donderdag 19 juni 2025 11:43 schreef Blues het volgende:
[..]
En het IS toch ook ongemakkelijk een wildvreemde in haar/zijn blootje/of bijna bloot te fotograferen.
Had dat model van (weet niet meer wie) Irene? Zijn zakie afgeplakt?
Vreemde snoeshaan, kindergezichtje en kinderstemmetje.quote:Op woensdag 21 mei 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:
Iets met Edson overkill op TV. Hopelijk snel eruit ik trek deze meneer niet.
En wat zou het idee daar achter zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:41 schreef Näsenbar het volgende:
Het staat natuurlijk al vast dat RTL Irene gaat winnen.
Omdat ie het gemiddeld net iets beter doet dan de slechtste iedere week.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 12:14 schreef Breekfast het volgende:
Ik snap niet hoe Stefan met telkens middelmatige foto's toch naar de volgende ronde weet door te glippen.
Je kunt zomaar eens geljk gaan krjjgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:41 schreef Näsenbar het volgende:
smaken verschillen.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef golfer het volgende:
Maar...wat een onvoorstelbaar mooi meisjehad Irene als model met de tomaten.
Ik hou meer van olijven.quote:Op donderdag 3 juli 2025 11:16 schreef golfer het volgende:
Maar...wat een onvoorstelbaar mooi meisjehad Irene als model met de tomaten.
Uit de cijfers ook wel duidelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:41 schreef Näsenbar het volgende:
Omdat ze altijd bij RTL gewerkt heeft denk ik?quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarom moest Irene winnen dan?
Niet dat ik haar een terechte winnaar vind, maar ik snap het complot niet wat daarachter zou moeten zitten.
eens. Zoveel commentaar op de foto geven en dan toch een 9.quote:
Ik vond de foto van Stephan bij de monniken gewoon een stuk beter volgens de opdracht, was ook veel meer in de stijl van de fotograaf van het boek wat ze als tip hadden gekregen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:01 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Omdat ze altijd bij RTL gewerkt heeft denk ik?
Ik geloof niet zo in complotten, maar ik vond de monniken foto van Stefan en de laatste foto van Stefan beter dan die van Irene (maar ik ben dan ook geen professional). En ik vond Irene echt ronduit vervelend doen naar iedereen, ook gewoon zo bij Stefan zijn shootlocatie bij die monniken naar binnenlopen. Misschien ben ik die competitief genoeg, maar ik zou dat dus nooit doen 😅
Nou inderdaad, ik denk dat veel mensen een beetje uit hun leuke Irene-roes zijn gekomen door dit programma.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:43 schreef ArnieAlberts het volgende:
Het afgelopen jaar is zij bij mij van een voetstuk afgeflikkerd. Dat komt niet door haar aanwezigheid nu bij Het perfecte plaatje - hierdoor kreeg nu gewoon heel Nederland hetzelfde te zien als dat ik iets eerder al mocht ervaren.
Op Radio 1 noemde ze in een lang interview eind vorig jaar de mediawereld heel erg hard (het woordje 'onoprecht' noemde ze volgens mij nog net niet) en miste ze de loyaliteit; dat je blijkbaar zo aan de kant geschoven wordt als je niet meer relevant bent.
Nou. Ik hoop dat ze heel blij is met haar overwinning. En dat ze er lang relevant mee blijft. Anders kan ze altijd Henny nog bellen.
Big Brother Bart stond ook al vast.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:06 schreef Verida het volgende:
wat een verrassing.....
een prachtige foto van Stephan bij die monniken en die scoort lager dan het overdreven gedoe van Irene's foto
en de laatste shoot, was de foto van Irene gewoon lelijk, overbelicht en absoluut niet verrassend ( wat de opdracht was)
maar ja, Irene moest winnen, dat was al weken geleden duidelijk.
Ik denk niet dat ik volgende keer weer ga kijken, vond de jurering erg ongeloofwaardig dit jaar.
Snap ik inderdaad ook niet, heb een beetje respect voor de omgeving waar je bent.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het trouwens stuitend hoe kandidaten zich gedroegen in sommige situaties. Stefan met zijn sjofele kleding en petje op in dat klooster. Dat geintje met die microfoon. Afzettingen negeren her en der. En maar van je hi-ha-ho-lache-man!
Sarcasme kan ik goed waarderen, maar zij was ronduit onvriendelijk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 09:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik denk dat veel mensen een beetje uit hun leuke Irene-roes zijn gekomen door dit programma.![]()
Op zich vind ik het sarcasme van haar tegen types als Tijl (die het kan hebben) nog wel leuk. En ook wel het chaotische/fanatieke waardoor ze soms wat kan doordenderen. Maar het werd wel teveel een dingetje ja en dan wordt het nietsontziend. Niet erg sympathiek meer. Het werd ook wel erg gecultiveerd in het programma, als terugkerend thema. Dat zal ook niet geholpen hebben. Maar ja, ze zoeken toch de karikaturen op natuurlijk.
Volgens mij moet ik het eens allemaal teruggaan kijken. Ik hou van erger-tv, of tv waar je verstand niet bij kan. Ongehoord Nieuws bv. Dat is genieten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik vond het trouwens stuitend hoe kandidaten zich gedroegen in sommige situaties. Stefan met zijn sjofele kleding en petje op in dat klooster. Dat geintje met die microfoon. Afzettingen negeren her en der. En maar van je hi-ha-ho-lache-man!
Dat met die microfoon was gewoon dom, hij had er totaal geen rekening mee gehouden dat die aan zou kunnen staan.quote:Op donderdag 10 juli 2025 10:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Stuitend. Ik begrijp eigenlijk niet dat ze dat vergiffenismoment hebben uitgezonden.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:30 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat met die microfoon was gewoon dom, hij had er totaal geen rekening mee gehouden dat die aan zou kunnen staan.
maar het zogenaamde vergiffenis vragen, vond ik nog meer een aanfluiting en totaal respectloos. Ik hoop niet dat die monniken dat hebben gezien.
Irene vond zichzelf ook in deze situatie weer geweldig.
Precies, helemaal mee eens! Als Feyenoorder vind ik ook alle penalties voor Ajax onterecht, maar de scheidsrechter vindt iets anders. Zo is het met de jury ook. Wij leken hebben een bepaalde mening, die blijkbaar anders is dan die van de professionals. Dat wij Wim allemaal leuk vinden en graag de finale hadden zien halen speelt geen enkele rol daarin.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:36 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan toch ook gewoon zo zijn dat we het niet eens zijn met die stomme jury.
Maar het is meteen weer een complot.![]()
Ik zie echt niet waarom RTL een oud-corryfee die nauwelijks meer voor hen werkt, als winnaar in het zadel zou willen hijsen in een fotowedstrijd, daarmee hun reputatie op het spel zettend, en met het gevaar zich de woede van de kijkers op de hals te halen. Bovendien hebben ze een jury zo gek weten te krijgen hieraan mee te werken (met het gevaar dat als het uitkomt, ze wel kunnen inpakken) en hebben ze alle andere kandidaten op slinkse wijze moeten misleiden. En dat allemaal voor een oud-corryfee.
Ik denk dat RTL eerder een tikje baalt dat een non-favoriet gewonnen heeft. Niet goed voor de kijkcijfers, me dunkt. Als Wim erin was gebleven, was dat handiger geweest voor hen.
Echt mensen, hou toch eens op overal iets achter te zoeken, op het moment dat je het ergens niet mee eens bent. Jullie zijn hier allemaal te intelligent voor hoor.
Eens, in de hele wedstrijd vond ik beide kandidaten van de finale een stel onbehouwen brutale strebers. Irene had zich best goed voorbereid en was enorm fanatiek, dat ging wel ten koste van haar uitstraling, gewoon een takkewijf.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:02 schreef Dazalbest1 het volgende:
Stel je eens voor dat gedrag van Irene naar de modellen, maar dan Marco Borsato, dan was er ook ronduit schande van gesproken.
Ik vond Irene ook echt te ver gaan.
Ze is, net als Carlo, een hele act van zichzelf geworden en in de Telekids 90's tijd blijven hangen. Wat toen kon, kan al bijna niet meer en ja wellicht tegen een Tijl en andere intimi. Maar niet tegen professionele modellen, dan blijf je zakelijk. Ze kennen jou niet, je humor niet, verstaan je amper en het zijn niet je besties....
Mag hopen dat dat niet gaat gebeuren. Ik kan de humor van Tijl nog net hebben. De humor van Irene vond ik echt niet grappig.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 16:44 schreef Näsenbar het volgende:
Uiteraard moest Irene winnen zodat het extra leuk is dat ze de volgende seizoenen kan presenteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |