Inderdaad, Fenna was echt stukken beter.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:59 schreef Szura het volgende:
Hoe is het nou een 7,5 waard als het verhaal van je serie niet zichtbaar is en als je een halve vent op de achtergrond laat staan
Ja inderdaad.... Fenna had echt wel minstens een 8 moeten hebben.....quote:
Inderdaad, Fenna was zeker 1,5 punt beter dan Antoinette.quote:Op woensdag 11 december 2024 21:59 schreef Benny het volgende:
En 7.8 voor Fennas serie tegenover een 7.5 voor die van Antoinette
Nee, dit kan niet
Al had ze voor een foto met iso van 16000 ook wel lager moeten hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Inderdaad, Fenna was zeker 1,5 punt beter dan Antoinette.
En dan zou ze het nog steeds niet gehaald hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:01 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Inderdaad, Fenna was zeker 1,5 punt beter dan Antoinette.
Vond ik ook. Daarnaast kreeg ik af en toe jeuk van Fenna, op de een of andere manier kwam zij te gemanierd (haha) over. Te bewust van de camera op haarzelf. Leuke serie afleveringen weer wel, het maakt mij nu niet meer uit wie er gaat winnen, gun zowel Pauline als Antoinette het.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dan zou ze het nog steeds niet gehaald hebben.
Ik vond haar serie overigens sowieso wat saai. Technisch prima foto's hoor en hele markante koppen, maar echt totaal niet creatief qua onderwerp. Serie van Pauline stak er voor mij met kop en schouders bovenuit.
Dat had ik ook, ze "speelde" zichzelf had ik het gevoel. En ik ergerde me rot aan die domme klappende handjes waarbij alleen de handpalmen elkaar raakten, vingertoppen ( met die lange nagels) deden niet mee.quote:Op donderdag 12 december 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Vond ik ook. Daarnaast kreeg ik af en toe jeuk van Fenna, op de een of andere manier kwam zij te gemanierd (haha) over. Te bewust van de camera op haarzelf. Leuke serie afleveringen weer wel, het maakt mij nu niet meer uit wie er gaat winnen, gun zowel Pauline als Antoinette het.
Ik ook.quote:Op woensdag 18 december 2024 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vooraf verwacht ik dat Paulien gaat winnen.
Zeker een mooie fotoquote:
Voor de laatste shoot wel fijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:28 schreef AgnesGru het volgende:
Wat een toeval dat ze allebei op een 7,5 gemiddeld staan
Oh zeker, maar aangezien er bij hoog en laag beweerd wordt dat de jury blind jureert en zelfs niet eens weet wie er uitgaat na een aflevering (terwijl ze zelf de punten toekennen) zou het dus ook kunnen zijn dat Pauline gemiddeld op een 8,3 had gestaan en Antoinette op een 6,8.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de laatste shoot wel fijn.
Ja, en dan zou het wel klaar zijn.quote:Op woensdag 18 december 2024 21:44 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Oh zeker, maar aangezien er bij hoog en laag beweerd wordt dat de jury blind jureert en zelfs niet eens weet wie er uitgaat na een aflevering (terwijl ze zelf de punten toekennen) zou het dus ook kunnen zijn dat Pauline gemiddeld op een 8,3 had gestaan en Antoinette op een 6,8.
Daaromquote:Op woensdag 18 december 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en dan zou het wel klaar zijn.
Zij zou de terechte winnaar zijn op basis van deze foto's.quote:
En die kleur lippenstift.. bijna een geheel met het masker.quote:Op woensdag 18 december 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
Eens hoor maar heel eerlijk is het niet.... dit verschil in type model vind ik echt wel groot...
Met dat masker daar kan een fotograaf toch weinig?
Maar Pauline had een betere foto dan die ze ingeleverd heeft!quote:Op woensdag 18 december 2024 23:28 schreef Dazalbest1 het volgende:
Precies het sloeg echt nergens op.
Maar ja op naar het volgende seizoen
En dan ook nog schoenen die niet passenquote:Op woensdag 18 december 2024 22:00 schreef Dazalbest1 het volgende:
Eens hoor maar heel eerlijk is het niet.... dit verschil in type model vind ik echt wel groot...
Met dat masker daar kan een fotograaf toch weinig?
Geen naam gevonden, wel de foto van haar:quote:Op donderdag 19 december 2024 20:29 schreef roos94 het volgende:
Dat model van Antoinetteiemand dr naam?
Prachtige vrouw.quote:Op vrijdag 20 december 2024 15:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Geen naam gevonden, wel de foto van haar:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 december 2024 17:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
Heeft dat model van Antoinette een paar ribben laten weghalen, om zo mager te zijn? Victoriaans mager https://www.myinnervictor(...)lle-zandloperfiguur/
Griezelig.
En woensdag al gewoon op om 20:30 RTL4 te zien:quote:Op maandag 19 mei 2025 14:34 schreef roos94 het volgende:
Donderdag een nieuw seizoen Op Reis (videoland)
Oh ja vanavond weer.quote:
Ik begrijp je helemaal, komt voorbij in bijna iedere quiz en spelshowquote:Op woensdag 21 mei 2025 14:14 schreef roos94 het volgende:
Iets met Edson overkill op TV. Hopelijk snel eruit ik trek deze meneer niet.
Ik kan alleen maar naar dat eiervormige schedel kijken. Sorry.quote:Op woensdag 21 mei 2025 20:26 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Ik begrijp je helemaal, komt voorbij in bijna iedere quiz en spelshow
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |