Nu zie ik het ook.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 11:41 schreef roos94 het volgende:
Die Bettina Holwerda lijkt in dit programma ineens echt op Babette van Veen. Ik dacht eerst dat het Babette was
Ja,dit was de eerste aflevering.quote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
Zie nu het einde van de herhaling (op tv). Die honten.![]()
Leuke groep, dit ga ik volgen.
Was dit de eerste aflevering?
In de 1e opdr kon je de hond ook verwerkenquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben wel blij dat ik geen bn'er ben en aan deze editie mee doe.
Ik heb angst voor honden en dan opdracht twee met honden.
That sucksquote:Op vrijdag 17 oktober 2025 17:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ben wel blij dat ik geen bn'er ben en aan deze editie mee doe.
Ik heb angst voor honden en dan opdracht twee met honden.
Ik vond die foto niks en je zag direct dat hij het was maar dat was nu ineens geen probleem, bij Aran welquote:Op donderdag 23 oktober 2025 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat waren die boeken van Oos een vreemd item tussen de rest van de verhullende methoden waaruit men kon kiezen.
Wel goed gebruikt door hem.
Je bent een goed mens.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat bijna iedereen een rookmachine of veel poeder en hulp heeft behalve Caroline.
Verder telkens ontroerd als Oos met dat jongetje bezig is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Dank voor de duiding…quote:Op donderdag 13 november 2025 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
Precies Aran heeft de knapste man.
Die originele foto's ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
Tijl die het verkeer op de Rokin tegenhoudt.
Wat een heerlijke, vrolijke aflevering.
Ja, geweldig die originele foto’squote:Op donderdag 13 november 2025 21:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die originele foto's ook.
Ed v/d Elsken en Cor Jaring waren echte stadsfotografen en hebben de rauwe jaren 60 t/m 80 in Amsterdam zo mooi in beeld gebracht…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |