abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215750499

Welkom in ons midden. Welkom in dit huis. Nu je eindelijk weer hier bent. Welkom, jongen. Welkom thuis.

Op zondag 15 december is het weer tijd. Tijd voor de hoogmis. Tijd voor het wereldkampioenschap darts. Na 95 wedstrijden puur genot weten we op vrijdag 3 januari wie Luke Humphries gaat opvolgen. De kans is niet klein dat het een Luke gaat zijn. Maar er zijn genoeg andere kanshebbers die een gooi (snapt u hem) kunnen doen naar de Sid Waddell-trofee.

Vorig jaar:

Zoals gezegd zijn de twee grootste favorieten de finalisten van het afgelopen WK. Luke Humphries en Luke Littler zijn niet alleen de twee meest constante darters van het afgelopen jaar, zij zijn ook in staat op elk moment de buitenboordmotor aan te zetten op standje onbespeelbaar.

Daarachter komen we terecht bij twee oudgedienden: Gary Anderson en Michael van Gerwen. Bij Gary Anderson heeft zich het afgelopen jaar iets vreemds voorgedaan. De Schot is veranderd van iemand die zijn beste spel bewaarde voor de grote podiums naar een vloergod. Op de afgelopen Grand Slam of Darts was hij echter dicht bij de titel en Anderson valt dan ook nooit uit te vlakken voor een WK. Datzelfde geldt voor onze eigen Michael van Gerwen. Het is allemaal heel wisselvallig bij de groene sloopkogel, maar dat het een paar wedstrijden achter elkaar draait valt natuurlijk niet uit te sluiten.

Rob Cross, Michael Smith en Gerwyn Price, hoe moeten we die inschatten? Het is allemaal vlees noch vis dit jaar en in het geval van Price kun je zelfs spreken over een dramatisch jaar. Rop Cross is dan weer heel solide dit jaar, maar de grote klapper ontbreekt. Godstalent Michael Smith heeft dan weer moeite met het halen van zijn topniveau sinds hij, na zijn wereldtitel in 2023, een ander setje pijltjes aangemeten kreeg.

Dan komen we bij een zuiderbuur. Niet Dimitri van den Bergh. Want die zit in een behoorlijke dip, vooral mentaal gezien. Hij weet het voor een draaiende camera nog redelijk te verbloemen, maar ook daar is inmiddels een duidelijk verval waar te nemen. Ook niet Kim Huybrechts. Kim is wel weer een beetje opgekrabbeld na een lastig begin van het seizoen, maar zijn niveau is normaalgesproken onvoldoende om ver te komen. Nee, voor een diepe run moet Belgi het waarschijnlijk hebben van Mike De Decker. Had je dit een paar maanden terug gezegd dan had er een kwartier later een busje voor de deur gestaan om je in een dwangbuis af te voeren. Maar in oktober won hij de World Grand Prix en op de Grand Slam was hij een fluitist verwijderd van het uitschakelen van de latere winnaar, Luke Littler.

Kunnen WIJ daar dan niets tegenover zetten? Ja en nee. Ja, want Gian van Veen, Wessel Nijman, Dirk van Duijvenbode en Jermaine Wattimena hebben allemaal op een bepaalde manier indruk gemaakt dit jaar. Van Veen en Nijman leggen vrij consistent een hoog niveau op de mat, Aubergenius haalt na een moeilijke periode met blessureleed weer een goed niveau en een halve finale op de Players Championship Finals en Wattimena heeft zich gedurende het jaar ontwikkeld tot een vaste waarde in de subtop. Maar tegenover deze ja staat ook een nee. Want alle vier (en zeker Van Veen, Nijman en Wattimena) weten vaak niet door te drukken als de druk en de camera's er vol op gericht staan. Maar voor alles is een eerste keer en als alles een keer samenkomt kan er zeker wat moois gebeuren. En Danny Noppert, die heb je ook nog. Noppie.

De andere Nederlanders vallen meer in de categorie outsiders. Wesley Plaisier en Richard Veenstra zijn leuke gasten die je de wereld gunt. Niels Zonneveld, Kevin Doets en Chris 'countryman' Landman, die hebben we ook nog. Onder het kopje International Qualifiers vinden we Christian Kist, Alexander Merkx en Noa-Lynn van Leuven terug.

Wie hebben we dan nog in de aanbieding? Bunting, Dobey, Aspinall, Dobey, Ross Smith, Rock, Chisnall, Clayton. Het kan. Maar het kan ook niet. Om wat specifieker te zijn: Bunting weet in de eerste rondes van een toernooi vaak indruk te maken, maar kan hij het weer een keer doorzetten? Chris 'Hollywood' Dobey vindt van zichzelf dat hij weinig geluk heeft gehad op het podium. Maar denk jij dat het pech is? Hupjesworp Aspinall heeft dit jaar een gedwongen pauze gehad, en sinds zijn terugkeer is het allemaal nog net niet. Ross Smith kan een hoog niveau aantikken, maar wanneer hij daarmee op de proppen komt valt niet te voorspellen. En hij kan heel goed boos doen en boos kijken. Josh Rock maakte een stormachtige entree op het circuit en hij werd bij zijn debuut zo'n beetje het pad toegedicht dat Luke Littler nu aan het bewandelen is. Dat komt er voorlopig niet uit. Chisnall en Clayton zijn op het moment een beetje met zichzelf in gevecht, laten we kijken met welk niveau zij op de proppen komen.

James Wade, dat is nou typisch James Wade. Alleen is dat tegen het huidige scorende geweld waarschijnlijk niet voldoende om voor de prijzen mee te doen.

Peter Wrght verdient ook wel een eigen alinea. Zijn de vele pijlenwissels hem toch teveel geworden? Zijn het de gezondheidsproblemen die er toch teveel aan geworden zijn? Is het de leeftijd die toch zijn tol gaat eisen? Is hij kapot gespeeld door de Premier League? Of heeft hij ergens in een kluis een magisch setje liggen en weet hij zich toch weer op te richten?

Dan komt er nu iets waar ik heel erg tegenop zie. Een paar zinnen wijden aan Richie Edhouse. Wat moet je daar nou toch over zeggen. Het is een vervelend soort onkruid. Een onkruid dat niet alleen niet vergaat, maar ook ineens op alle mogelijke plekken opduikt. En je weet nu al dat madhouse je persoonlijke favoriet gaat uitschakelen met een onmogelijk niveau om daarna als een patatje af te druipen tegen een Joe Cullen. Een Joe Cullen trouwens, die is niet bezig aan zijn beste jaar. Maar daarvan weet je dat die zich een paar rondes door gaat glibberen tegen niet opdagende tegenstanders, om daarna zelf niet op te komen dagen. Helaas ook dit jaar weer ingredint van het WK. Om de zelfkastijding te vervolledigen benoem ik hier ook maar meteen Mickey Mansell, die opeens besloten heeft niemand een plezier te doen met een opleving.

Moet we nog meer benoemen? Nou ja, laat ik Ryan Searle noemen. Welke Ryan Searle er op komt dagen weet je nooit, maar je weet wel dat hij een hoog niveau aan kan tikken, ook voor een draaiende camera. Dat laatste is nog wel eens moeilijk voor Damon Heta, maar toch moet je hem altijd weer een vermelding geven. Meneer Sherrock, oftewel Cameron Menzies, heeft dit jaar een aardige sprong gemaakt in niveau. Echter wil er nog wel eens kortsluiting ontstaan in zijn hoofd. Gabriel Clemens, Ricardo Pietreczko, Martin Schindler (en Florian Hempel, Kai Gotthardt en Niko Springer, een ware Duitse invasie!). Je zou het niet meteen verwachten, maar Clemens heeft laten zien wat er mogelijk is voor een outsider. Scott Williams, Connor Scutt, Ryan Joyce, Daryl Gurney, Andrew Gilding en Martin Lukeman zijn nog wat heren die het op een begenadigde dat iedereen moeilijk kunnen maken.

Afsluiten doen we met Ray. Ray, oh Ray. Kun je jezelf weer een keer helemaal oppompen voor een ouderwetse WK-belevenis? Doe het. Voor jezelf. Voor Mason. Voor ons.

Is uw favoriet niet aan bod gekomen of heeft u een andere mening, laat het vooral weten. Enfin, alle ingredinten zijn weer aanwezig een drie weken durende topshow. Komt dat zien.

Bracket:

Spelletjes:
Voorspelspel: volgt
Nostradamus: volgt
Bingo: DRT / DRT Bingo
Pick'em: volgt

TV:
Voor de dartsliefhebber is Viaplay een must. Viaplay tv zal weliswaar het een en ander uit gaan zenden, maar voor HET WK is dat natuurlijk niet voldoende. Bovendien wil je de hoogstaande analyses van analist Jerry en co. natuurlijk niet missen. Is schraalhans keukenmeester? Dan is VTM wellicht een optie.

pi_215750519

Herhalingsgevaar: GROOT
pi_215750688
Zal binnenkort eens een ranzig vette hoop van die viesdiktjap late komme :9
Salivili hipput tupput tapput ppyt tipput hilijalleen
pi_215750969
quote:
6s.gif Op maandag 2 december 2024 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal binnenkort eens een ranzig vette hoop van die viesdiktjap late komme :9
Moet je niet naar bed?
U MAD?
pi_215751016
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 20:11 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Moet je niet naar bed?
Hou je lip.
pi_215751062
quote:
10s.gif Op maandag 2 december 2024 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hou je lip.
Het is al laat h! Morgen moet je weer vroeg op om kleding van pallets te sorteren.
U MAD?
pi_215751469
TerugVindPijl

Helemaal klaar voor genot warm bad dikke scheten dit dat
pi_215752025
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 19:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Gourmetten met kerst _O_
quote:
Zonder tekst en uitleg te geven, verdween Van Gerwen van het WK-podium. Interview-aanvragen sloeg hij af. Al snel gingen er verhalen dat er mogelijk meer aan de hand was, maar het kamp Van Gerwen deed het af als onzin.

Wel was 'MvG' ziekjes, wist het management te melden. Hij had last van buikpijn. De mogelijke boosdoener? Een burger van een bekende restaurantketen. En dat terwijl Van Gerwen dankzij zijn sponsor, net als Van Barneveld, in Londen de beschikking had over een eigen kok.
pi_215752042

maandag 2 december 2024 @ 22:04:35 #10
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215752124
:')
pi_215752128
@SlechteWoordgrappen Kunnen we weer 'samen' het voorspelspel organiseren? Ben teringdruk met stage en het gaat priv niet zo helemaal lekker.
pi_215752139
pi_215752167
pi_215752276
quote:
Colaatje light voor The Feather?
De enige echte.
pi_215752336
pi_215752347
pi_215752385

Magische krachten.
De enige echte.
  maandag 2 december 2024 @ 22:55:16 #18
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_215752483
quote:
Spoiler voor de bingo: ‘ranzige vreetfoto van darters samen’ is een van de vakjes.
Met pijn en moeite derde
  dinsdag 3 december 2024 @ 06:29:39 #19
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215753133
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Spoiler voor de bingo: ‘ranzige vreetfoto van darters samen’ is een van de vakjes.
Nog geen eentje van dit jaar nog. Dan telt het pas.
pi_215755976
twitter

twitter
  dinsdag 3 december 2024 @ 14:00:16 #21
474254 GurneyIsBestOke
pi_215756262

Met pijn en moeite derde
pi_215757551
Bekijk deze YouTube-video

Ik raad iedereen die dit niet volledig gaat kijken aan in ieder geval vanaf 0:28 even te luisteren.

Eerste vakje van de bingo kan al afgestreept worden.
pi_215758157
Michael zit op de openingsavond aan tafel, jawel!

Spannend of het nette setje weer uit de kast getrokken gaat worden.
  dinsdag 3 december 2024 @ 18:07:47 #24
474254 GurneyIsBestOke
pi_215758556

Wanneer komt de recensie @Mani89?
pi_215758593
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Wanneer komt de recensie @:Mani89?
Vast kanjersmerig
pi_215758620
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste versie van de Bingo staat gereed in het Bingo-topic vrienden.

GurneyIsBestOke in DRT / DRT Bingo

@:fetX @:wimderon @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:Neef_Wuppie @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:WAvanBuren @:The_Undertone @:Pino112

Geen NSBer referentie, jammer
pi_215758715

Morgen op de paddy power socials
twitter
pi_215758928
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 13:29 schreef Nober het volgende:
[ x ]
[ x ]
Zulke schijtlolligheid hebben ze in eigen land niet?
  dinsdag 3 december 2024 @ 18:58:00 #30
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_215759033
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Wanneer komt de recensie @:Mani89?
Wanneer Putin de nukes gooit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_215759244
Even het verloop in seizoensgemiddelde van Zjak's favoriete WK-bandwagon opgezocht voor een statistische analyse.

81,27 (eind april)
81,05 (eind augustus)
81,27 (eind november)
pi_215760998
Ik open morgen sowieso het voorspelspeltopic. Maar ik kan dat niet alln organiseren.
pi_215761125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik open morgen sowieso het voorspelspeltopic. Maar ik kan dat niet alln organiseren.
We krijgen wel een overdaad aan spelletjes zo. Het hearn syndroom
pi_215761131
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
We krijgen wel een overdaad aan spelletjes zo. Het hearn syndroom
Maar ik organizeer dit spelletje al jaren, dus je moet niet bij mij wezen.
pi_215761135
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even het verloop in seizoensgemiddelde van Zjak's favoriete WK-bandwagon opgezocht voor een statistische analyse.

81,27 (eind april)
81,05 (eind augustus)
81,27 (eind november)
Dit is het jaar van de Duitse doorbraak !
pi_215761154
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Dit is het jaar van de Duitse doorbraak !
Dit is Ben Robb.

De Niko Springer-hype ondersteun ik van harte.
pi_215761197
Onderzoek afgerond.

Seeds met een slechter gemiddelde door het seizoen heen dan hun (mogelijke) opponent:
Wade (v Wattimena)
Aspinall (v Menzies)
Gilding (v Lukeman)
Cullen (v Nijman)
Van den Bergh (v O'Connor)

Doe met deze constatering wat je wil.
pi_215761202
Een dezer dagen (gok het weekend) denk ik dat ik jullie een voorbeschouwing op het WK kan afleveren mijnerzijds.
pi_215761218
Slechtste gemiddelde dat ik heb kunnen traceren, betreft Rashad Sweeting. Op de Carribische tour gooide hij gemiddeld 75,12.
  dinsdag 3 december 2024 @ 22:14:22 #40
474254 GurneyIsBestOke
pi_215761341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onderzoek afgerond.

Seeds met een slechter gemiddelde door het seizoen heen dan hun (mogelijke) opponent:
Wade (v Wattimena)
Aspinall (v Menzies)
Gilding (v Lukeman)
Cullen (v Nijman)
Van den Bergh (v O'Connor)

Doe met deze constatering wat je wil.
Wade vs Wattimena is een lastige om te voorspellen. Zijn allebei spelers die regelmatig in hunzelf de grootste opponent hebben. Ik zeg 55/45 voor Wade.

Aspinall vs Menzies is een televisiespeler vs een vloerspeler. Zelfs in matige vorm wint Aspinall dit denk ik betrekkelijk eenvoudig, en anders gooit Menzies het wel weg.

Gilding vs Lukeman is een beetje hetzelfde sausje qua niveau. Leuke 50/50 pot.

Nijman zou gewoon heel simpel van deze Cullen moeten winnen. Alhoewel Cullen niet zichzelf zou zijn als ie dit wint met 105 gemiddeld om vervolgens met 80 gemiddeld eruit te gaan tegen Price.

VdBergh wint gewoon simpel en kegelt ook wel Schindler en Chisnall eruit. Heeft wel vaker torren in zijn kop vlak voor het WK en laat daar dan zijn beste spel zien. Behalve als Hempel op bezoek komt.
Met pijn en moeite derde
pi_215761499
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Wade vs Wattimena is een lastige om te voorspellen. Zijn allebei spelers die regelmatig in hunzelf de grootste opponent hebben. Ik zeg 55/45 voor Wade.

Aspinall vs Menzies is een televisiespeler vs een vloerspeler. Zelfs in matige vorm wint Aspinall dit denk ik betrekkelijk eenvoudig, en anders gooit Menzies het wel weg.

Gilding vs Lukeman is een beetje hetzelfde sausje qua niveau. Leuke 50/50 pot.

Nijman zou gewoon heel simpel van deze Cullen moeten winnen. Alhoewel Cullen niet zichzelf zou zijn als ie dit wint met 105 gemiddeld om vervolgens met 80 gemiddeld eruit te gaan tegen Price.

VdBergh wint gewoon simpel en kegelt ook wel Schindler en Chisnall eruit. Heeft wel vaker torren in zijn kop vlak voor het WK en laat daar dan zijn beste spel zien. Behalve als Hempel op bezoek komt.
Ik zeg Wade, Aspinall, Lukeman, Nijman.

Bij O'Connor moet je niet vergeten dat die ook soms compleet achterlijke pieken kan hebben.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:11:19 #42
416657 SlechteWoordgrappen
Voormalig keelgrijper A Lewis
pi_215761851
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2024 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:SlechteWoordgrappen Kunnen we weer 'samen' het voorspelspel organiseren? Ben teringdruk met stage en het gaat priv niet zo helemaal lekker.
Dat moet wel lukken. Ik ga mijn Excel sheet voor de voorspellingen weer afstoffen :)
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:21:25 #43
pi_215761926
quote:
2s.gif Op maandag 2 december 2024 22:32 schreef Rnie het volgende:
[ afbeelding ]

Magische krachten.
Jammer dat deze klassieker nog niet gepost werd.

twitter
Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:23:39 #44
pi_215761937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Als jij het opzetje maakt met de wedstrijden etc ben ik wel de domme telkracht van de uitslagen en punten ;)
  dinsdag 3 december 2024 @ 23:57:55 #45
474254 GurneyIsBestOke
pi_215762118
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]
Als jij het opzetje maakt met de wedstrijden etc ben ik wel de domme telkracht van de uitslagen en punten ;)
Dan neem ik wel weer de rol van winnaar op.
Met pijn en moeite derde
pi_215762124
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

[..]
Jammer dat deze klassieker nog niet gepost werd.

[ x ]
Het toernooi is nog geeneens begonnen. Alles, maar dan ook alles gaat voorbij komen de komende tijd. _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Rnie op 04-12-2024 00:05:38 ]
De enige echte.
pi_215762290

Ach Berrie.

Allemaal alweer gedeletet uiteraard.
pi_215764165
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 01:13 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ach Berrie.

Hopelijk krijgt hij weer een dubbele darteritus. Met zijn schele broertje erbij.
pi_215766067

Tering leuk dit.
De enige echte.
  woensdag 4 december 2024 @ 13:42:43 #50
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215766399
Is de Brienenoord al beveiligd?
pi_215766441
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 01:13 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ach Berrie.

Berrie, probeer maar niet meer in het Engels.
pi_215766446
quote:
2s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:05 schreef Rnie het volgende:

Tering leuk dit.
Gernot
pi_215766904
147 verneukt op bruin _O- als dat commentaar gewoon hun muil houdt
pi_215767071
Toch de 147 als eerst.
pi_215767167
Luke vs MVG op de snookertafel genot @Poepz0r
pi_215767180
twitter

sow
  woensdag 4 december 2024 @ 15:19:56 #57
474254 GurneyIsBestOke
pi_215767246
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 15:14 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]
sow
Huybrechts is wel echt de meest onsympathieke darter van allemaal.
Met pijn en moeite derde
pi_215767469
quote:
[ x ]
sow
je verwacht het niet met tokkie Kim
pi_215767573
quote:
[ x ]
sow
Kim gunt alles behalve zuurstof
  woensdag 4 december 2024 @ 16:18:36 #60
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215767747
Hamster :r
pi_215768643
quote:
Alsnog WK-deelname voor Vincent van der Voort
twitter

Vincented.
  woensdag 4 december 2024 @ 18:17:48 #62
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_215768786
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:17 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Geen NSBer referentie, jammer
Daar gaan we binnenkort weer op terugkomen.
  donderdag 5 december 2024 @ 01:09:48 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_215772592
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 december 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste versie van de Bingo staat gereed in het Bingo-topic vrienden.

GurneyIsBestOke in DRT / DRT Bingo

@:fetX @:wimderon @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:Neef_Wuppie @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:WAvanBuren @:The_Undertone @:Pino112

Er staat een dubbele in :P
pi_215772637

Man Bijt Hond vraagt zich af: welke user gunt u een privsessie met Misa?
  donderdag 5 december 2024 @ 06:55:50 #66
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215772922
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 01:34 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]

Ik neem aan @de_boswachter
pi_215777358
quote:
Tom Egbers gaat in het nieuwe programma Toms Sportverhalen op zoek naar de mooiste sportverhalen van Engeland. In deze start bezoekt hij het stadion van voetbalclub Everton en gaat hij naar de geboortegrond van dartsensatie Luke Littler.

Voor de meeste mensen gaat sport om het eindresultaat, maar niet voor Tom Egbers. “Voor mij gaat het om de menselijke verhalen die erachter schuilgaan”, zo vertelt hij bij de NOS. In het nieuwe Toms Sportverhalen gaat hij op zoek naar die menselijke verhalen achter de uitslagen. Omdat volgens Tom de romantiek rondom de sport nergens zo groot is als in Engeland steekt hij de Noordzee over.

Liverpool
In de eerste aflevering is Egbers in Liverpool. Daar bezoekt hij Goodison Park, het in 1892 gebouwde stadion van voetbalclub Everton. Hij spreekt buurtbewoners over de geplande verhuizing naar het nieuwe Everton Stadium. Daarna gaat hij naar het plaatsje Runcorn, de geboortegrond van de zeventienjarige dartsensatie Luke Littler, de jongste WK-finalist ooit.
  donderdag 5 december 2024 @ 17:50:33 #68
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215778161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:59 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Yes, unfortunate.
  donderdag 5 december 2024 @ 18:15:46 #69
474254 GurneyIsBestOke
pi_215778390
quote:
[ afbeelding ]

Dit is toch leuker dan die privsessie met Glen Durrant denk ik.
Met pijn en moeite derde
pi_215785441
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 18:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Dit is toch leuker dan die privsessie met Glen Durrant denk ik.
Weet ik niet. Is er over dingen als een champagne bed&breakfast te praten met 'r denk je? :?
pi_215785481
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2024 15:59 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Tom Egbers erkent Darts als een sport. _O_
De enige echte.
pi_215785560
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2024 12:47 schreef Rnie het volgende:

[..]
Tom Egbers erkent Darts als een sport. _O_
Ja hij is een halve Engelsman dus dat is niet zo gek ;)
pi_215789612
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 06:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ik neem aan @:de_boswachter
Is dat inclusief afdouchen?
U MAD?
pi_215789754
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2024 19:58 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Is dat inclusief afdouchen?
Steun voor deze motie
  zaterdag 7 december 2024 @ 11:30:08 #75
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215794828
quote:
[ afbeelding ]

Dan wordt er geneukt ook.
  zaterdag 7 december 2024 @ 11:37:39 #76
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215795055
Ik vind dit erg moeilijk. Ik ben al druk genoeg met de Nostra denk ik. Misschien nog een Voorspelspel erbij en dan zijn mijn verstandelijke vermogens wel weer uitgewoond voor dit jaar.
  zaterdag 7 december 2024 @ 12:03:15 #78
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215795314
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2024 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dit erg moeilijk. Ik ben al druk genoeg met de Nostra denk ik. Misschien nog een Voorspelspel erbij en dan zijn mijn verstandelijke vermogens wel weer uitgewoond voor dit jaar.
Het kost je nog geen minuutje per dag joh.
pi_215795811
okee dan :P

@wimderon hoe ga je met de nostra vragen? *O*
pi_215812604
Het PDC WK Darts 2025 is over precies een week onderweg. En ik zou ik niet zijn.. als ik daar een (wel heel) uitgebreide voorbeschouwing over schreef.

Disclaimer: niet mijn probleem als je je pooltje verkeerd invult.

https://open.substack.com(...)wWelcomeOnShare=true
pi_215812677
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het PDC WK Darts 2025 is over precies een week onderweg. En ik zou ik niet zijn.. als ik daar een (wel heel) uitgebreide voorbeschouwing over schreef.

Disclaimer: niet mijn probleem als je je pooltje verkeerd invult.

https://open.substack.com(...)wWelcomeOnShare=true
De ADHD-esque en clownesque Schot, die ook de vriendin van Sherrock is, is bezig aan een uitstekend 2024

Dit gaat mis
pi_215812729
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2024 21:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
De ADHD-esque en clownesque Schot, die ook de vriendin van Sherrock is, is bezig aan een uitstekend 2024

Dit gaat mis
scherp maat
  Redactie Sport / Supervogel zondag 8 december 2024 @ 21:38:38 #83
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_215812940
Viaplay heeft een dubbelinterview met holmaatjes MVG en VvdV :')
pi_215813339
quote:
7s.gif Op zondag 8 december 2024 21:38 schreef Pino112 het volgende:
Viaplay heeft een dubbelinterview met holmaatjes MVG en VvdV :')
Een docu zelfs!
  maandag 9 december 2024 @ 09:49:04 #86
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215815109
twitter

Ik kijk hier zo naar uit!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 9 december 2024 @ 09:50:15 #87
474254 GurneyIsBestOke
pi_215815114
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 09:49 schreef Szura het volgende:
[ x ]

We gaan dat bingovakje helemaal uithollen.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 december 2024 @ 09:51:34 #88
474254 GurneyIsBestOke
pi_215815120
Hoe ze ook dat zelfde kloffie dragen _O-

Heftige ‘Michael en Jelle bij de mcDonalds’-vibes. Zou Vincent ook Michael verraden door een foto van zijn pik te sturen naar zijn vrouws zusje?
Met pijn en moeite derde
pi_215815208
Ik laat de voorspelspelletjes aan mij voorbij gaan. Maar bedankt voor de tags :+
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Moderator maandag 9 december 2024 @ 10:21:16 #90
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215815251
quote:
[ x ]

Krijg heel erg een Peaky Blinders vibe bij Van Gerwen in deze setting.
pi_215815841
pi_215817154
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Poh lekker zon jong ding
  maandag 9 december 2024 @ 14:58:21 #93
474254 GurneyIsBestOke
pi_215817222
Ik zou toch een leeftijd willen voordat ik hier opmerkingen over maak.
Met pijn en moeite derde
  maandag 9 december 2024 @ 18:28:12 #94
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215818725
Een gebit waar @wimderon wel iets mee kan.
  maandag 9 december 2024 @ 18:32:36 #95
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215818762
quote:
[ x ]

Michaels nette kloffie mocht weer uit de kast
pi_215819778
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]Een gebit waar @:wimderon wel iets mee kan.
Ja dat was toch tegen die stakepoot een paar jaar terug? :?

En laat dat gebit fiksen joh -O-
pi_215819911
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 18:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[ afbeelding ]Een gebit waar @:wimderon wel iets mee kan.
De tandjes.
  maandag 9 december 2024 @ 20:30:52 #98
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215819955
quote:
15s.gif Op maandag 9 december 2024 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja dat was toch tegen die stakepoot een paar jaar terug? :?

En laat dat gebit fiksen joh -O-
Tegen voormalig Dachaubewoner Broeks.
  maandag 9 december 2024 @ 20:45:04 #99
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215820118
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 20:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Tegen voormalig Dachaubewoner Broeks.
Hoe is het daar mee eigenlijk? Compleet niet gezien dit jaar.
  maandag 9 december 2024 @ 21:07:53 #100
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215820366
quote:
0s.gif Op maandag 9 december 2024 11:47 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze dame kan je wel een lekker potje worstelen.
pi_215820859
quote:
1s.gif Op maandag 9 december 2024 20:45 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Hoe is het daar mee eigenlijk? Compleet niet gezien dit jaar.
Die is de Modus Super Series regelmatig onveilig aan het maken.
pi_215829263

Klompvoet nog steeds in de ontlenningsfase over dat er iets mis zou zijn met z'n worp. "Iedereen gooit anders dan 10 jaar geleden."
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_215830116
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 20:02 schreef Scorpion_17 het volgende:

Klompvoet nog steeds in de ontlenningsfase over dat er iets mis zou zijn met z'n worp. "Iedereen gooit anders dan 10 jaar geleden."
De concurrentie tussen hem en Barney over wie de grootste is van Nederland ligt ook duidelijk nog extreem gevoelig. Barney plagen met z'n BDO wereldtitels en de vraag of de prestaties van hem of Barney groter zijn als belachelijk wegzetten spreekt boekdelen.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_215831734
quote:
Waar kijk ik naar behalve naar Russische wijven met veel shirt aan?
U MAD?
pi_215831739
30:45

Wessel is een likker @Mani89
pi_215831764
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

(Ik vermoed dat het met wedden te maken heeft)
pi_215832335
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 december 2024 22:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Is dit Czech Cabin?
pi_215834206
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 december 2024 23:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Is dit Czech Cabin?
EEM DE PUNT VAN ME PIJL SLIJPE
U MAD?
  woensdag 11 december 2024 @ 10:05:33 #111
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215834343
Russin in _O_
pi_215837803
quote:
“De matchfixing-wedstrijd”, fulmineert Kim Huybrechts in de podcast ‘Double Top’. The Hurricane - die zijn WK zondag opent tegen Keane Barry - doelt daarmee op het feit dat Humphries een soort oneerlijk voordeel krijgt aangezien zijn tegenstander er al een mentaal zware partij heeft opzitten, slechte twee uur voordien. Het blijft een bizarre dartstraditie.

“Ik vind het schandalig dat ze dit doen”, klinkt het zonder verpinken. “Echt schandalig, ik vind dat niet kunnen. Het is tot nu toe n keer gebeurd dat de regerende wereldkampioen er meteen uit lag en dat was John Part. Voor de rest zijn we nog niet eens in de buurt van zo’n stunt gekomen. Buiten Kevin Doets vorig jaar tegen Michael Smith. We hebben ook over jongens die voor hun in het hoogst haalbare toernooi zitten, het WK. Nu hebben we Tricole tegen Comito. Die laatste komt helemaal uit Australi en gaat misschien stunten. Die gaat dan een wauw-gevoel hebben en dan tikken ze op zijn rug van: ‘Hey, binnen een uurtje moet je terug gooien’. Terwijl alle andere 94 spelers een dag of dagen hebben om alles te laten bezinken. Deze jongens hebben anderhalf uur en moeten het dan ook nog eens opnemen tegen de beste darter ter wereld. Dat is alsof Club Brugge in de Champions League blij is met een punt tegen Manchester City en vervolgens meteen weer aan de bak moeten tegen Liverpool. In geen enkele andere sport maak je zoiets mee. Ik zie het dus weer niet gebeuren dat de wereldkampioen er snel uit zal liggen. Waarom moet die per se op de eerste dag spelen? Het is niet eerlijk.”
Kim is ziedend.
  woensdag 11 december 2024 @ 17:07:26 #113
474254 GurneyIsBestOke
pi_215837869
Het is niet eerlijk, maar dit is toch het laatste jaar dat ze dit doen dus ach.
Met pijn en moeite derde
pi_215839161
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:00 schreef wimderon het volgende:

[..]
Kim is ziedend.
Opzich wel eens met Kim.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  woensdag 11 december 2024 @ 19:03:10 #115
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_215839207
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 17:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gaan ze volgend jaar al naar 128?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_215839248
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 19:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Opzich wel eens met Kim.
Ja op zich.

Vraag me alleen af waarom uitgerekend kansloze middelmaat Huybrechts zich daar zo over opnaait
pi_215839327
quote:
Tja, vorig jaar bij Doets werd het nog uitgelegd als een voordeel dat hij al een potje achter de rug had op dezelfde avond.
pi_215839379
quote:
Ja is zo, al is natuurlijk niet zeker of een Humphries volgend jaar in ronde 3 instroomt of ook al in ronde 1. Hoop t eerste, maar zie de pdc ervoor aan bepaalde topspelers vrij te loten tot ronde 3.
  woensdag 11 december 2024 @ 19:22:12 #119
346939 Janneke141
pi_215839442
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 19:16 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Ja is zo, al is natuurlijk niet zeker of een Humphries volgend jaar in ronde 3 instroomt of ook al in ronde 1. Hoop t eerste, maar zie de pdc ervoor aan bepaalde topspelers vrij te loten tot ronde 3.
Nou, dat weet ik niet. Want als ze dat doen, dan staan in de eerste sessies de nummers 97 t/m 128 van de oom tegen elkaar te gooien, en daar kijkt geen hond naar dus commercieel niet interessant. Dus of het wordt 128 man volledig knockout, of het worden 2 'voorrondes' waarbij ze de volgordes van de rondes 1-2-3 wel gaan mengen voor de kijkcijfers. En dan ben je niet noodzakelijk af van spelers die 2x op 1 avond moeten.
pi_215839534
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 19:22 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Nou, dat weet ik niet. Want als ze dat doen, dan staan in de eerste sessies de nummers 97 t/m 128 van de oom tegen elkaar te gooien, en daar kijkt geen hond naar dus commercieel niet interessant. Dus of het wordt 128 man volledig knockout, of het worden 2 'voorrondes' waarbij ze de volgordes van de rondes 1-2-3 wel gaan mengen voor de kijkcijfers. En dan ben je niet noodzakelijk af van spelers die 2x op 1 avond moeten.
Je kunt niet op dezelfde avond ronde 1 en 3 spelen met dezelfde speler als ongeplaatst betrokken natuurlijk. Ronde 2 en 3 wellicht wel.
  woensdag 11 december 2024 @ 19:34:06 #121
346939 Janneke141
pi_215839623
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 19:28 schreef Scorpion_17 het volgende:

[..]
Je kunt niet op dezelfde avond ronde 1 en 3 spelen met dezelfde speler als ongeplaatst betrokken natuurlijk. Ronde 2 en 3 wellicht wel.
Klopt, maar ze zullen toch zoeken naar een speelschema waarop de geplaatste spelers zo snel mogelijk instromen. Dat kan als je op dag 1 twee sessies met ongeplaatste spelers draait en op dag 2 in iedere sessie een potje met een plaatsing speelt. Maar minimaal 2 qualifiers moeten dan 2x op een dag - al kun je dat op dag 1 inplannen, dan speelt de regerend kampioen in elk geval niet tegen iemand die al een wedstrijd gegooid heeft.

Hoe dan ook, dit blijft nog even speculeren.
pi_215842227
Altijd tegen Dick.

quote:
De ‘vergeten’ Nederlandse wereldkampioen darts: ‘99 procent is alcoholverslaafd, 80 procent gaat vreemd’

Er zijn vijf Nederlandse darters die een WK hebben gewonnen: Raymond van Barneveld, Jelle Klaasen, Michael van Gerwen, Christiaan Kist en... Wie is die vijfde dan? Dat is Dick van Dijk, de ‘vergeten’ wereldkampioen van 2005. Hoe is het nu met ‘The Undertaker’?

Het was een daverende verrassing. Dick van Dijk wereldkampioen darts bij de World Darts Federation (WDF). In 2005, in het Australische Perth. ,,Hoeveel me dat heeft opgeleverd?” Hij grijnst. ,,Nul komma nul, maar je krijgt als wereldkampioen wel uitnodigingen voor demonstraties en zo”, vertelt hij. ,,Dus indirect wel.”

Maar aan het eind van zijn carrire had hij niets kunnen sparen. ,,Het heeft me niet meegezeten”, vat hij het kort samen. ,,Mijn manager heeft me bedonderd. Dat heeft me minstens 80.000 euro gekost. Mede daardoor heeft het darts me klauwen met geld gekost. Al dat reizen... Als je in Engeland een taxi pakt, kost dat meer dan het vliegticket er naartoe.”

Het mag dan ‘maar’ het WDF-kampioenschap zijn dat de in Boxtel opgegroeide Dick van Dijk in 2005 won, hij vindt het minstens zoveel waard als de wereldtitel van de PDC, waar vanaf zondag weer om wordt gestreden in Alexandra Palace. ,,Want bij de WDF mogen alle landen hun beste vier darters sturen. Dat is bij de PDC niet het geval. Dat is eigenlijk gewoon een eind-rankingtoernooi. En destijds zaten alle toppers nog bij de WDF h, behalve Phil Taylor.”

Maar ‘The Undertaker’ (‘Ik was altijd in het zwart gekleed, vandaar’) weet ook wel dat het WDF-WK in de schaduw staat van de andere WK's, die van de PDC en de BDO (Lakeside). En ‘logisch dus’ dat hij geen landelijke bekendheid is geworden, in tegenstelling tot die andere twee Boxtelse wereldkampioenen: Michael van Gerwen en Jelle Klaassen.

Het heeft Van Dijk in meerdere opzichten niet bepaald meegezeten nadat hij zijn wereldtitel behaalde. In 2007 werd hij met hartklachten even opgenomen in het ziekenhuis. Maar daar bleef het niet bij. ,,Momenteel zit ik in een WIA-traject omdat ik Long-Covid heb. Ik was ploegleider bij een bedrijf in Waalwijk dat in spuitgiet-plastic doet, maar dat kan ik niet meer. Mijn longen zijn van honderd naar veertig procent gegaan.”

En dan kreeg hij ook nog 'diverticulitis’. ,,Er zitten kleine gaatjes in m'n darm. Dat levert veel klachten op en het is niet te verhelpen.”

En alsof dat allemaal nog niet genoeg is: Van Dijk heeft zijn kinderen al tien jaar niet meer gezien. ,,Twee dochters, 19 en 18 nu. Ik mis ze, maar mijn ex speelt hier een bedenkelijke rol in. Van de rechter mocht ik ze zien, van haar niet. Verder wil ik daar nu niks over zeggen.”

Met al deze misre zit de ‘in de buurt van Nijmegen’ woonachtige Van Dijk er nog behoorlijk monter bij. En vertelt hij smeug over de dartswereld die hij min of meer de rug heeft toegekeerd. ,,Nou ja, thuis gooi ik nog weleens. En laatst heb ik met een zoon van een zieke vriend aan een vader/zoon-toernooitje meegedaan. Gewonnen, dat dan weer wel.”

Weinig raakvlakken
,,Maar ik heb eigenlijk nooit in het dartcircuit gepast. Ik had heel weinig raakvlakken met andere jongens. Ja, met Mervyn King, dat is ook iemand met een eigen mening. Die spreek ik nog weleens online. Maar verder.. Ik zag laatst op tv iemand vertellen wanneer je alcoholist bent. Nou, volgens die maatstaven is 99 procent van de profdarters alcoholist. En tachtig procent gaat vreemd. Wat wil je, die mannen zijn bijna continu op reis. Maar ik denk dat dat laatste bij voetballers niet veel anders is.”

Van Dijk heeft zijn mening nooit onder stoelen of banken gestoken. ,,Ik ben een keer officieel berispt door de Nederlandse Darts Bond nadat ik op Facebook een opmerking had gemaakt over het haar van Lisa Ashton, een vrouwelijke darter. Dat ze zo op een bepaalde hond leek. Dat werd een hele rel. De bond vond dat ik als WDF-wereldkampioen de sport in diskrediet bracht. Toen was ik voor hen opeens de wereldkampioen, terwijl ze het verder nooit over die titel hadden.”

Vrouwelijke darters, Van Dijk snapt ze vaak niet. ,,Jarenlang hebben ze tegen transgender Noah-Lynn gegooid, maar nu die succes heeft en aandacht krijgt, willen ze niet meer met haar in een Nederlands team. Daar vind ik wel wat van.”

Zijn grootste overwinning was dus die in 2005. ,,Ik ging naar dat WK in Australi met Raymond van Barneveld, Vincent van der Voort en Niels de Ruiter. We pakten de wereldtitel bij de teams en ik was de grote verrassingen bij het enkelspel natuurlijk. Dat had niemand zien aankomen. Grote krantenkoppen als ‘Van Dijk treedt in de voetsporen van Barney’. In het vliegtuig terug heb ik tot vervelends toe aan Raymond gevraagd wat zijn schoenmaat was, haha.”

Een bekende Nederlander werd Van Dijk dus niet. ,,Op tv zit een vast kliekje, daar kom je zomaar niet tussen. Maar ik mis het niet, hoor. Ik heb samen met mijn vriendin een seizoenkaart bij Feyenoord en ik ben genteresseerd in wat er in de wereld speelt. Ik vermaak me wel. Als ik nog gezond was geweest, dan had ik nu in Oekrane gezeten om op een of andere manier een bijdrage te leveren daar. Vechten? Ik denk het wel.”

Misschien dat hij toch nog iets met darts gaat doen. ,,Ik ben gevraagd om talentvolle jeugd te begeleiden. Dat zie ik op zich wel zitten. Ik denk dat ik ze wel wat kan leren. Vooral dat ze niet met luchtfietsers in zee moeten gaan. Mijn advies is: geen manager nemen. Je kunt alles makkelijk zelf regelen.”

Hij mag de dartswereld dan verlaten hebben, Van Dijk volgt de belangrijke toernooien nog wel. ,,Of er nog toppers aankomen? Hou Jimmy van Schie maar eens in de gaten.”

Hotelkamer gesloopt
Bij het aanstaande WK van de PDC in Londen, waar de winnaar ruim een half miljoen euro opstrijkt, verwacht hij het nodige van Gian van Veen en Dirk van Duijvenbode. ,,En ik denk dat het met Barney weer helemaal mis gaat. Die heb ik ooit nog eens drie maanden begeleid, maar het glas was altijd halfvol. Wat zeg ik? Er was bij hem niet eens een glas. Na een nederlaag had hij een keer z'n hele hotelkamer gesloopt. Daar was geen eer aan te behalen voor mij.”

Misschien ligt het aan je rokersstem, Dick (toen al zorgwekkend haar), dat je niet als analist gevraagd wordt.
pi_215842264
quote:
0s.gif Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Altijd tegen Dick.
[..]

Misschien ligt het aan je rokersstem, Dick (toen al zorgwekkend haar), dat je niet als analist gevraagd wordt.
Dick kwam vroeger vaak in parenclubs met zijn ex vrouw. Even een leuk weetje :)

Raya die alles sloopt, verrassend :')
  donderdag 12 december 2024 @ 00:07:55 #124
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_215843379
quote:
Altijd tegen Dick.
[..]

Ik sprak toevallig bij het quizzen vanavond een VIAPLAYANALIST die ook dit jaar een middag van commentaar mag voorzien, dus ik begon over 'de vijfde wereldkampioen' en die merkte meteen op dat als we WDF meetellen we nog HEEL VEEL andere wereldkampioenen gehad hebben.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_215843436
quote:
1s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:

[..]
Ik sprak toevallig bij het quizzen vanavond een VIAPLAYANALIST die ook dit jaar een middag van commentaar mag voorzien, dus ik begon over 'de vijfde wereldkampioen' en die merkte meteen op dat als we WDF meetellen we nog HEEL VEEL andere wereldkampioenen gehad hebben.
Was het toevallig Berry van Peer?
pi_215843437
twitter
pi_215843444
Hebben we al inzichtelijk of er nieuwe setups zijn voor dit WK?
De enige echte.
pi_215843749
quote:
Altijd tegen Dick.
[..]

Haha WDF gelijkstellen aan PDC, misschien daarom ook geen analist.
sig verwijderd door FA
  donderdag 12 december 2024 @ 07:12:03 #129
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215843893
Best knap om nog zuurder dan Barney over te komen :D
  donderdag 12 december 2024 @ 12:30:22 #130
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215845629
quote:
Hotelkamer gesloopt
Bij het aanstaande WK van de PDC in Londen, waar de winnaar ruim een half miljoen euro opstrijkt, verwacht hij het nodige van Gian van Veen en Dirk van Duijvenbode. ,,En ik denk dat het met Barney weer helemaal mis gaat. Die heb ik ooit nog eens drie maanden begeleid, maar het glas was altijd halfvol. Wat zeg ik? Er was bij hem niet eens een glas. Na een nederlaag had hij een keer z'n hele hotelkamer gesloopt. Daar was geen eer aan te behalen voor mij.”
Halfleeg, lul. Het glas is dan half leeg.

Wat een enorm vervelende man lijkt mij dit.
  donderdag 12 december 2024 @ 12:33:14 #131
474254 GurneyIsBestOke
pi_215845644
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

We wensen Dick veel succes in Oekrane om te vechten
Met pijn en moeite derde
  donderdag 12 december 2024 @ 12:39:43 #132
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215845685
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
We wensen Dick veel succes in Oekrane om te vechten
Zonder long covid lag Dick al in de loopgraven!
pi_215845754
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Na een nederlaag had hij een keer z'n hele hotelkamer gesloopt. Daar was geen eer aan te behalen voor mij.”

Raya heeft torren in zn kop
  donderdag 12 december 2024 @ 13:08:54 #134
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215845926
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 12:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Na een nederlaag had hij een keer z'n hele hotelkamer gesloopt. Daar was geen eer aan te behalen voor mij.”

Raya heeft torren in zn kop
pi_215846074
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 13:08 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Bohhhh
pi_215846105
quote:
Altijd tegen Dick.
[..]

Dick is vast gezellig op feestjes
  donderdag 12 december 2024 @ 13:35:11 #137
474254 GurneyIsBestOke
pi_215846138
quote:
Van Dijk heeft zijn mening nooit onder stoelen of banken gestoken. ,,Ik ben een keer officieel berispt door de Nederlandse Darts Bond nadat ik op Facebook een opmerking had gemaakt over het haar van Lisa Ashton, een vrouwelijke darter. Dat ze zo op een bepaalde hond leek. Dat werd een hele rel.
Waarom zou je ook zoiets op Facebook posten over een collega darter _O-
Met pijn en moeite derde
pi_215846639
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 05:50 schreef Ambrosius het volgende:

[..]
Haha WDF gelijkstellen aan PDC, misschien daarom ook geen analist.
Lekker wat potjes Best of 7 legs tegen knullen uit de Bahama’s en Brazili winnen
pi_215848200
quote:
Gian van Veen komt maandag 23 december een eerste keer in actie op het WK Darts 2025. De 22-jarige Nederlander is als 28e reekshoofd vrijgesteld in de openingsronde en neemt het nadien op tegen de winnaar van het duel tussen Ricardo Pietreczko en Zong Xiaochen.

Van Veen begint aan zijn tweede WK Darts, vorig jaar ging hij er verrassend uit in de openingsronde na een 3-2 nederlaag tegen Man Lok Leung. Van Veen heeft er een succesvol jaar opzitten waarin hij is opgeklommen naar de 28e plaats op de wereldranglijst en onlangs nog het jeugd-WK won door in de finale zijn landgenoot Jurjen van der Velde te verslaan.

'The Giant begint dan ook vol vertrouwen aan het WK en zal dat doen met een nieuw opkomstnummer. Hij betreedt in Alexandra Palace het podium met ‘Losse Pols’, een speciaal dartslied gemaakt door Marco Schuitmaker, Donny en Russo.

"Een paar maanden terug werd ik benaderd door Russo of hij een opkomstnummer voor mij mocht maken. Toen zei ik: prima”, zegt Van Veen tegenover AD.nl. "Een paar weken later vertelde Russo dat hij de hulp van Marco Schuitmaker en Donnie had ingeschakeld en vroeg hij me of ik het op het WK Darts wilde gebruiken. Er zit een lekkere beat in dus dat vind ik wel leuk."

Nederlandstalig

Normaal betreedt Van Veen steevast het podium op de tonen van Astronomia van Vicetone & Tony Igy, maar gaf eerder al aan open te staan voor andere suggesties. Wordt dit dartslied nu zijn vast opkomstnummer? "Dat weet ik nog niet”, zegt Van Veen. "Het is Nederlandstalig dus het is voor Engelsen lastig meezingen. Al zit er ook een jalala-stukje in dus dat komt vast goed, haha. In januari is de TOTO Dutch Darts Masters in Nederland dus dan kan het sowieso. Laten we eerst maar eens zien hoe het nummer gaat landen.”
tiktok
  vrijdag 13 december 2024 @ 00:08:52 #140
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_215853007
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2024 00:23 schreef wimderon het volgende:

[..]
Was het toevallig Berry van Peer?
Nee maar die kwam zeker ter sprake. Betwijfel of dat een goede quizzer is, trouwens.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_215853379
pi_215853685
quote:
Door dit soort filmpjes krijg ik een nog grotere teringhekel aan MVG.
U MAD?
pi_215856278
Vanavond de eerste sessie missen omdat ik gigantisch onder de plak zit. :+

@maxi-mus
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:25:02 #144
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215856301
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef Doevelaer het volgende:

@:maxi-mus
Het was niet om je zwart te maken hoor!!!

Kwam zo ter sprake. Je kan nog twee dagen wat leuks doen met moeders de vrouw.
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 12:25:52 #145
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215856309
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef Doevelaer het volgende:

@:maxi-mus
Ik ook vrees ik.
pi_215856313
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Het was niet om je zwart te maken hoor!!!

Kwam zo ter sprake. Je kan nog twee dagen wat leuks doen met moeders de vrouw.
Ik moest er wel om lachen O+

Vanavond kerstborrel, morgenavond al wat staan en idem voor zondagmiddag. Geen van allen vanwege moeders de vrouw. :o

Verder natuuuuuurlijk weer aanwezig, behalve wanneer dat niet mag van m'n vriendin.
pi_215856320
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:26 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Ik moest er wel om lachen O+

Vanavond kerstborrel, morgenavond al wat staan en idem voor zondagmiddag. Geen van allen vanwege moeders de vrouw. :o

Verder natuuuuuurlijk weer aanwezig, behalve wanneer dat niet mag van m'n vriendin.
Oh jezus. Ik was dus in de veronderstelling dat het WK vanavond al begon. Gewoon aanwezig bij de eerste sessie allen _O_
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:27:13 #148
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215856323
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:25 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Ik ook vrees ik.
De eerste sessie is pas zondag h.
  vrijdag 13 december 2024 @ 12:27:28 #149
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215856326
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:26 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Oh jezus. Ik was dus in de veronderstelling dat het WK vanavond al begon. Gewoon aanwezig bij de eerste sessie allen _O_
Zondag ouwe reus!
pi_215856327
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Zondag ouwe reus!
Ik zal m'n vrouw vast inlichten. En m'n vriendin ook!
  Moderator vrijdag 13 december 2024 @ 12:28:25 #151
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215856332
quote:
12s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De eerste sessie is pas zondag h.
Oja, jammer. Het WK hoort op vrijdag te beginnen.
pi_215856339
Dat betekent dat @Tagliano nog twee dagen heeft om z'n account af te stoffen
  vrijdag 13 december 2024 @ 13:09:33 #153
474254 GurneyIsBestOke
pi_215856775
Ik ga zondagavond ‘wat dingen met verhuisdozen regelen’ in mijn eigen huis

Ik ben er dus snoeihard bij, wellicht wel met een punthoofdje want morgen is mijn verjaardagsfeest.
Met pijn en moeite derde
  vrijdag 13 december 2024 @ 14:17:29 #154
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215857546
Wat een genot gaat dit weer worden. Ik ben er nog steeds helemaal klaar voor.
pi_215857653
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef Doevelaer het volgende:
Dat betekent dat @:tagliano nog twee dagen heeft om z'n account af te stoffen
Moderators die een jaar niet online zijn :')

FOK!god
pi_215857690
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 14:32 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Moderators die een jaar niet online zijn :')

FOK!god
Blijven doneren, geen dood forum
  vrijdag 13 december 2024 @ 14:38:22 #157
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215857709
Broekje is al uit. Gaat niet meer aan tot 4 januari GENOT
pi_215857764
quote:
Altijd tegen Dick.
[..]

De echte Boxtelse darts wereldkampioen. MVG is niet voor niets daar naartoe verhuisd.

https://www.bd.nl/andere-(...)lverslaafd~abec5725/

Dick zat nog wel eens bij SBS6 bij het dartsen samen met die tekenaar bij Edward van Cuilenborg.
pi_215858958

[ Bericht 12% gewijzigd door Wienerschnitzels op 13-12-2024 17:57:56 ]
pi_215859666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Gewoon allebei nog ff een paar keer een beurt geven want de komende weken komt het daar niet meer van
pi_215859683
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
beetje frips aan de vips :{
  vrijdag 13 december 2024 @ 19:20:50 #163
474254 GurneyIsBestOke
pi_215860323
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef Doevelaer het volgende:

[..]
Ik heb je vrouw al ingelicht hoor.
Met pijn en moeite derde
pi_215861292
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lakeside hebben we je niet gezien. Niet opgegroeid met de dartpijl, walgelijk
pi_215862321
quote:
Donnie kijk eens dom. Ja ho maar.
U MAD?
pi_215862352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Mijn punt is weer geslepen in ieder geval!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
U MAD?
pi_215862523
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Mijn punt is weer geslepen in ieder geval!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herhalingsgevaar
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:47:26 #168
474254 GurneyIsBestOke
pi_215864114
quote:
Van Gerwen herinnert zich ook nog Lewis flink kon zweten, iets wat na afloop van hun wedstrijd nog meer duidelijk werd toen hij een natte kus kreeg van zijn Engelse tegenstander. "Of dat vieze zweethoofd van hem tegen je aan...ik hou sowieso niet van dat smerige gedoe."
Geil.
Met pijn en moeite derde
  zaterdag 14 december 2024 @ 09:50:18 #169
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215864133
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Lakeside is geen darten.
pi_215864353
Zitten we er al klaar voor? :D
pi_215864436
Weer een maandje Viaplay gekocht. Kan ik er lekker keihard op gaan stampen :P
  zaterdag 14 december 2024 @ 10:29:20 #172
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215864451
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Zitten we er al klaar voor? :D
Hoeveel snacks heb jij in huis gehaald voor de komende 3 weken?
pi_215864455
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Hoeveel snacks heb jij in huis gehaald voor de komende 3 weken?
Niet zo veel. Ik laat onderweg bijvullen.
  zaterdag 14 december 2024 @ 10:31:28 #174
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215864465
quote:
81s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Niet zo veel. Ik laat onderweg bijvullen.
Goed preppen is belangrijk als je in WK-modus gaat.
pi_215864479
Zekers!
  zaterdag 14 december 2024 @ 10:38:53 #176
474254 GurneyIsBestOke
pi_215864534
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Goed preppen is belangrijk als je in WK-modus gaat.
Als er een nieuwe oorlog start moet je wel genoeg snacks thuis hebben voor het WK Darts.
Met pijn en moeite derde
pi_215864545
quote:
6s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een maandje Viaplay gekocht. Kan ik er lekker keihard op gaan stampen :P
Geen IPTV hebben :')
pi_215864788
https://www.nu.nl/darts/6(...)-van-vorig-jaar.html

"Van erkenning kan ik m'n boodschappen niet betalen."

De nieuwe Raya is uit
pi_215864795
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Kijk hem stoer zijn dan.

Dit werkt voor mij, klaar ^O^
pi_215864851
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:

De nieuwe Raya is uit

Zonder hem had DRT niet eens bestaan, wees daar toch eens trots op Barney.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_215864962
Hup Bellmont.
  zaterdag 14 december 2024 @ 11:46:04 #182
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215865124
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 11:30 schreef Zipportal het volgende:
Hup Bellmont.
Nou nou nou.
  zaterdag 14 december 2024 @ 11:50:31 #183
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215865150
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Zonder hem had DRT niet eens bestaan, wees daar toch eens trots op Barney.
Barney is een nihilist.
pi_215865224
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 11:50 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Barney is een nihilist.
Schoolvoorbeeld ja, echt zonde.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
pi_215865271
quote:

De nieuwe Raya is uit
quote:
Je vertelde eerder dat je had gesproken met mental coach en ex-voetballer Dirk Marcellis. Heeft dat geholpen?

"Ik kreeg laatst een appje van hem of ik wilde afspreken. Heb ik afgeslagen. Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."
@wimderon zijn favoriete rubriek
  zaterdag 14 december 2024 @ 12:09:13 #186
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215865276
Ik hou van Ray.
  zaterdag 14 december 2024 @ 12:41:00 #187
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215865450
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
[..]
@:wimderon zijn favoriete rubriek
Zijn alle bruggen over de Theems al beveiligd?
pi_215865461
Cultheld Raya van Mattaveld is er gewoon weer bij hoor jongens _O_ En nog geplaatst ook _O_ Beetje positief doen graag :)
  zaterdag 14 december 2024 @ 12:43:43 #189
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215865465
twitter
pi_215865474
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 10:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Je snapt dat IPTV bestaat bij de gratie van mensen die wel normaal voor hun content betalen, of nie?
PWBF
pi_215865482
quote:

De nieuwe Raya is uit
Deze man heeft echt hulp nodig. Niet van een sportcoach maar van eeb psychiater.
PWBF
  zaterdag 14 december 2024 @ 12:49:36 #192
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215865499
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Je snapt dat IPTV bestaat bij de gratie van mensen die wel normaal voor hun content betalen, of nie?
Dan moeten ze die uitkeringen maar wat hoger maken.
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:02:07 #193
474254 GurneyIsBestOke
pi_215865561
quote:

De nieuwe Raya is uit
Die is weer helemaal terug bij af. Wat een treurnis.
Met pijn en moeite derde
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:03:12 #194
474254 GurneyIsBestOke
pi_215865568
quote:

[..]
[..]
‘Dirk Marcellis kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien‘

Die kan op een tegeltje
Met pijn en moeite derde
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:04:52 #195
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215865584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Die is weer helemaal terug bij af. Wat een treurnis.
De wittebroodsweken zijn alweer een tijdje voorbij met Julia.
pi_215865593
Deze weer eens gekeken _O_

pi_215865625
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 09:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Geil.
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:13:51 #198
474254 GurneyIsBestOke
pi_215865630
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:12 schreef wimderon het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
‘Een man die niet van smerig gedoe houdt’
Met pijn en moeite derde
pi_215865638
quote:

[..]
[..]
Op een bepaald moment begin ik te denken dat hij het er om doet en er zelf mee lacht.
pi_215865640
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:43 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Vooral die Bekijk deze YouTube-video maakt het af.
pi_215865659
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Cultheld Raya van Mattaveld is er gewoon weer bij hoor jongens _O_ En nog geplaatst ook _O_ Beetje positief doen graag :)
Zeg dat tegen Barney.
pi_215865685
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:19 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Zeg dat tegen Barney.
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:24:57 #203
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215865693
"Op 27 december wordt mijn kleinzoon negen jaar oud, maar door het WK ben ik pas n keer op zijn verjaardag geweest. Ik kan een PlayStation voor hem kopen, maar hij heeft veel liever zijn opa in zijn buurt. In die rol schiet ik tekort."

VOOR MASON
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:26:59 #204
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215865705
Ik denk dat de meeste jongetjes van 9 liever een playstation hebben dan hun opa erbij.
pi_215865761
quote:
[ x ]
_O- _O- _O-
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 december 2024 @ 13:33:57 #206
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_215865768
quote:
Je vertelde eerder dat je had gesproken met mental coach en ex-voetballer Dirk Marcellis. Heeft dat geholpen?
"Ik kreeg laatst een appje van hem of ik wilde afspreken. Heb ik afgeslagen. Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."
Altijd tegen mij.
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:36:07 #207
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215865792
Ze beginnen tegen Straya weer bovenaards te gooien.
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:37:24 #208
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215865798
De nieuwe set up is niet meer werelds?
  zaterdag 14 december 2024 @ 13:38:24 #209
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215865807
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat de meeste jongetjes van 9 liever een playstation hebben dan hun opa erbij.
pi_215866263
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Interesseert mij dat nou joh.

Lekker voor 50 p jaar alles kijken genot inclusief alle streamingdiensten genot
pi_215867064
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 14:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Interesseert mij dat nou joh.

Lekker voor 50 p jaar alles kijken genot inclusief alle streamingdiensten genot
Mijn punt is dat je wel laatdunkend kan doen over mensen die het volle pond betalen, maar als iedereen IPTV zou nemen is er al snel vrij weinig om naar te kijken.
PWBF
pi_215867121
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Mijn punt is dat je wel laatdunkend kan doen over mensen die het volle pond betalen, maar als iedereen IPTV zou nemen is er al snel vrij weinig om naar te kijken.
Als als als. Lekker kijken ouwe reus
  zaterdag 14 december 2024 @ 16:39:41 #213
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215867139
Raya verhuurt weer veel te veel kamers in zijn hoofd. Dit kan niet goed gaan.
  zaterdag 14 december 2024 @ 16:46:40 #214
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215867181
quote:
[ x ]
140! _O-
pi_215867226
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 16:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Als als als. Lekker kijken ouwe reus
Ja de samenleving moet ook een poepgat hebben he :)
pi_215867960
quote:

en tegen PSV komen ze niet verder dan 20-darters.
  Moderator zaterdag 14 december 2024 @ 18:31:02 #217
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_215868075
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
en tegen PSV komen ze niet verder dan 20-darters.
Dit is al de derde keer vandaag dat dit gepost is!
pi_215870530
quote:
[ x ]
Ik wil op die leeftijd ook een oorbel.
U MAD?
pi_215871121
Ik heb hier zo ongenadig hard om moeten lachen. Dit is @Mani89-humor.

Sowieso een kwaliteitskanaaltje.
pi_215871124
@Mani89 -humor
  zaterdag 14 december 2024 @ 23:13:09 #221
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_215871229
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2024 23:03 schreef wimderon het volgende:
@:Mani89 -humor
Ik heb mijn best gedaan.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_215871958
MATCHDAY.
pi_215872592
2024/25 Paddy Power World Darts Championship
Schedule of Play
Sunday December 15 (1900 GMT)
3x First Round, 1x Second Round
Thibault Tricole v Joe Comito (R1)
w/ Jermaine Wattimena v Stefan Bellmont (R1)
Kim Huybrechts v Keane Barry (R1)
Luke Humphries v Tricole/Comito (R2)

*O*

https://www.pdc.tv/live-scores

[ Bericht 13% gewijzigd door Nober op 15-12-2024 09:03:28 ]
  zondag 15 december 2024 @ 09:14:05 #226
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215872750
Hup Barry en Bellmont
  zondag 15 december 2024 @ 09:39:42 #227
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215872870
Mensen die voor Bellmont zijn :')
  zondag 15 december 2024 @ 09:51:34 #228
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_215872950
Het heerlijk avondje is gekomen.

Helaas kan ik van de eerste 2 dagen weinig zien ;(
pi_215873152
pi_215873587
Is dit alleen te zien op Viaplay?
Mijn leven is een sprookje
Een duivels sprookje
  zondag 15 december 2024 @ 11:29:38 #231
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215873598
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 11:27 schreef Christiane. het volgende:
Is dit alleen te zien op Viaplay?
In NL wel. Maar Viaplay is gratis tot de kerst!
  zondag 15 december 2024 @ 11:35:17 #232
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215873641
18 euro per maand lol koekoek

Dacht dat het iets onder 10 was
pi_215873661
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
In NL wel. Maar Viaplay is gratis tot de kerst!
Dan kijk ik tot de kerst.
Een duivels sprookje
  zondag 15 december 2024 @ 11:36:59 #234
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215873664
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 11:36 schreef Christiane. het volgende:

[..]
Dan kijk ik tot de kerst.
IJskoud bad ;(
pi_215873682
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
IJskoud bad ;(
Al die betaalde zenders inderdaad.
15 euro hier, 15 euro daar. Loopt snel op zo.
Een duivels sprookje
  zondag 15 december 2024 @ 11:41:46 #236
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215873698
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:

Geen geld voor iig darts, F1, PL en Bundesliga
  zondag 15 december 2024 @ 11:43:15 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215873714
quote:

n maandje maar.
  zondag 15 december 2024 @ 11:44:08 #238
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215873722
Ik heb er in ieder geval zin in. Moet wel gewoon doorwerken dus ik kan er niet altijd bij zijn maar okee. Dat verhaal is bekend :s)
  zondag 15 december 2024 @ 11:51:16 #239
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215873788
twitter
  zondag 15 december 2024 @ 11:52:22 #240
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215873804
Zin in pornodeuntje. Tot 19:55 allemaal :W
pi_215873880
quote:

SOOOOOOW 18 HELE EUROOTJES MENSEN!!!!!!!
U MAD?
pi_215873886
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[ x ]
Hup Tricole
Hup Tricole
Hup Bellmont
Hup Berrie
U MAD?
pi_215873894
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in. Moet wel gewoon doorwerken dus ik kan er niet altijd bij zijn maar okee. Dat verhaal is bekend :s)
Werken :')
U MAD?
  zondag 15 december 2024 @ 12:00:57 #244
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215873898
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 11:41 schreef Szura het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel meevallen ja. En sowieso 18 euro om het WK lekker te volgen, dan geef ik wel eens veel dommer mijn geld uit.
  zondag 15 december 2024 @ 12:14:54 #245
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215873998
Geen middagsessie -O-
Koud bad -O-
  zondag 15 december 2024 @ 12:15:47 #246
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215874008
quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2024 12:14 schreef Kopiko het volgende:
Geen middagsessie -O-
Koud bad -O-
Nog gauw ff kerstmarkkie meepikken ouwe reus :)
pi_215874011
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel meevallen ja. En sowieso 18 euro om het WK lekker te volgen, dan geef ik wel eens veel dommer mijn geld uit.
PGB GODEN
U MAD?
  zondag 15 december 2024 @ 12:16:25 #248
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215874016
quote:
7s.gif Op zondag 15 december 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Nog gauw ff kerstmarkkie meepikken ouwe reus :)
Er zit inderdaad niks anders op. Tot vanavond!
pi_215874033
quote:

[..]
Geen geld voor F1
Hallo Nattekut.
U MAD?
  zondag 15 december 2024 @ 12:18:58 #250
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215874037
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 12:18 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Hallo Nattekut.
Herhalingsgevaar
pi_215874055
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 12:18 schreef Szura het volgende:

[..]
Herhalingsgevaar
Jaaaaaaa de periode van het jaar
U MAD?
  zondag 15 december 2024 @ 12:44:09 #253
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215874254
quote:

[..]
Wel lekker Prumjur Liek kijken in kerstvakantie inderdaad
pi_215874481
Nog 3 dubbel 2 uur

*O*
pi_215874662
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dit. De hoeveelheid vlammetjes die ik tijdens de wedstrijden in mijn nek duw gaat ver boven de 18 piek uit
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  zondag 15 december 2024 @ 13:47:31 #256
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215874764
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 13:39 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Dit. De hoeveelheid vlammetjes die ik tijdens de wedstrijden in mijn nek duw gaat ver boven de 18 piek uit
Ik voorzie een wedstrijd tussen jou en Dr_Flash
pi_215874809
quote:

[..]
Heb er donderdag nog een kleine 10 in mn nek gegooid bij onze competitie wedstrijd. 9-1 gewonnen GENOT
pi_215874863
Dus jullie hebben vanmorgen niet lekker hardgelopen zoals ik?!
pi_215874964
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 13:55 schreef Nober het volgende:
Bankie maat. Hardlopen is voor flikkertjes. Team viesdik
  zondag 15 december 2024 @ 14:05:13 #260
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215875004
Hardlopers zijn altijd extreem lelijke mensen.
pi_215875027
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Daarom ben ik ook ontzettend blij dat het WK Darts begint.
pi_215875034
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 14:07 schreef Nober het volgende:

[..]
Daarom ben ik ook ontzettend blij dat het WK Darts begint.
Lakeside is al afgelopen. Het ECHTE wk
pi_215875167
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 14:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
WDF World Cup is het officile WK toch?
pi_215875202
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 14:16 schreef Nober het volgende:

[..]
WDF World Cup is het officile WK toch?
Beide oorspronkelijk. En de winmau world masters eigenlijk ook
pi_215875418
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
pi_215875471
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 14:07 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Stop hiermee
  zondag 15 december 2024 @ 15:01:25 #267
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215875494
Iemand nog een tip voor de E- en F-spelers in Scorito?
  zondag 15 december 2024 @ 15:06:09 #268
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_215875525
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die F spelers gaan vrijwel allemaal verliezen lijkt mij. Bij E heb ik
SPOILER
w/
pi_215875764
https://sporza.be/nl/2024(...)seren~1734106798510/

Eric Clarys : Het zou me niet verbazen als Huybrechts de verrassing van het toernooi wordt.

INB4 Hamsterface Kim er vanavond uitvliegt :')
pi_215875839
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 15:24 schreef The_Undertone het volgende:

Eric Clarys : Het zou me niet verbazen als Huybrechts de verrassing van het toernooi wordt.

Gh. Een naar de mondprater.

Nee doe dan maar analist Van der Voort.
  zondag 15 december 2024 @ 15:31:34 #272
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_215875855
quote:

En niemand zal hem missen.
  zondag 15 december 2024 @ 16:34:50 #273
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_215876418
Viaplay gekocht voor maandje, gelijk erin met City - United erg mooi
  zondag 15 december 2024 @ 16:41:05 #274
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215876489
quote:

Clarys die ervoor heeft gezorgd dat Barney kampioen werd _O_
pi_215876646
quote:

[..]
pi_215876664
Ik betaal NIKS want ze hebben Scholtengenot en Maijercringe van ons afgenomen
pi_215876850
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 13:55 schreef Nober het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers.
U MAD?
  zondag 15 december 2024 @ 17:12:08 #278
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215876854
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Die F spelers gaan vrijwel allemaal verliezen lijkt mij. Bij E heb ik
SPOILER
w/
Heb 3/4 dezelfde. Getwijfeld tussen Menzies en Lukeman, maar toch maar Menzies. En verder nog eentje van de vloer, op basis van de hoop.
pi_215876856
quote:

Was Clarys niet zijn coach of zoiets twee jaar geleden?
U MAD?
pi_215876859
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2024 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik moet 4.99 betalen voor een scorito spelletje :') Dat was toch altijd 2 ofzo?
U MAD?
  zondag 15 december 2024 @ 17:15:52 #281
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215876890
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ik moet 4.99 betalen voor een scorito spelletje :') Dat was toch altijd 2 ofzo?
Vroeger was het gratis ;(
pi_215876908
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:57 schreef Evangelion het volgende:
pi_215877072
Om in de sfeer te komen. BEANGENOT op RTL7 _O_
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zondag 15 december 2024 @ 17:43:36 #284
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215877163
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 16:57 schreef Evangelion het volgende:
Announce Damian Vlottes :@
pi_215877213
Humphries eruit vanavond erg mooi
  zondag 15 december 2024 @ 17:51:40 #286
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215877235
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2024 17:31 schreef hole1988 het volgende:
Om in de sfeer te komen. BEANGENOT op RTL7 _O_
Erg mooi _O_
  zondag 15 december 2024 @ 17:52:33 #287
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_215877245
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:49 schreef Poepz0r het volgende:
Humphries eruit vanavond erg mooi
Beter van niet. Iemand moet die dikke kebabvreter slopen.
  zondag 15 december 2024 @ 17:53:42 #288
474254 GurneyIsBestOke
pi_215877252
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:52 schreef Wertha het volgende:

[..]
Edhouse staat klaar.
Met pijn en moeite derde
  zondag 15 december 2024 @ 17:53:54 #289
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_215877256
Nu ik Bean zie ga ik ervan uit dat we zo ook Maijer en Van Gameren krijgen _O_
  zondag 15 december 2024 @ 17:53:55 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_215877257
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:52 schreef Wertha het volgende:

[..]
Na de kerst zijn de aderen van hem wel dichtgeslibd
  zondag 15 december 2024 @ 17:59:35 #291
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215877318
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Edhouse staat klaar.
Mijn captain _O_
pi_215877324
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Edhouse staat klaar.
Nu al zin in de challenge: lukt het iemand om een screenshot van zijn gebit te maken tijdens zijn wedstrijden?
  zondag 15 december 2024 @ 18:11:41 #294
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_215877465
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 17:59 schreef wimderon het volgende:

[..]
Nu al zin in de challenge: lukt het iemand om een screenshot van zijn gebit te maken tijdens zijn wedstrijden?
Ik verwacht veel van jou.
pi_215877476
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2024 18:10 schreef wimderon het volgende:
[ x ]

@:Slechtewoordgrappen
Die kinderen zijn van Halsema. @Wereldgozer
  zondag 15 december 2024 @ 18:12:35 #296
474254 GurneyIsBestOke
pi_215877478
quote: