Oja, jammer. Het WK hoort op vrijdag te beginnen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste sessie is pas zondag hé.
Moderators die een jaar niet online zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef Doevelaer het volgende:
Dat betekent dat @:tagliano nog twee dagen heeft om z'n account af te stoffen
Blijven doneren, geen dood forumquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moderators die een jaar niet online zijn
FOK!god
De echte Boxtelse darts wereldkampioen. MVG is niet voor niets daar naartoe verhuisd.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Altijd tegen Dick.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Misschien ligt het aan je rokersstem, Dick (toen al zorgwekkend haar), dat je niet als analist gevraagd wordt.
Gewoon allebei nog ff een paar keer een beurt geven want de komende weken komt het daar niet meer vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zal m'n vrouw vast inlichten. En m'n vriendin ook!
beetje frips aan de vipsquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broekje is al uit. Gaat niet meer aan tot 4 januari GENOT
Ik heb je vrouw al ingelicht hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zal m'n vrouw vast inlichten. En m'n vriendin ook!
Lakeside hebben we je niet gezien. Niet opgegroeid met de dartpijl, walgelijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broekje is al uit. Gaat niet meer aan tot 4 januari GENOT
Mijn punt is weer geslepen in ieder geval!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lakeside hebben we je niet gezien. Niet opgegroeid met de dartpijl, walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn punt is weer geslepen in ieder geval!HerhalingsgevaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geil.quote:Van Gerwen herinnert zich ook nog Lewis flink kon zweten, iets wat na afloop van hun wedstrijd nog meer duidelijk werd toen hij een natte kus kreeg van zijn Engelse tegenstander. "Of dat vieze zweethoofd van hem tegen je aan...ik hou sowieso niet van dat smerige gedoe."
Lakeside is geen darten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lakeside hebben we je niet gezien. Niet opgegroeid met de dartpijl, walgelijk
Niet zo veel. Ik laat onderweg bijvullen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel snacks heb jij in huis gehaald voor de komende 3 weken?
Goed preppen is belangrijk als je in WK-modus gaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo veel. Ik laat onderweg bijvullen.
Als er een nieuwe oorlog start moet je wel genoeg snacks thuis hebben voor het WK Darts.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goed preppen is belangrijk als je in WK-modus gaat.
Geen IPTV hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een maandje Viaplay gekocht. Kan ik er lekker keihard op gaan stampen
Kijk hem stoer zijn dan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.nu.nl/darts/6(...)-van-vorig-jaar.html
"Van erkenning kan ik m'n boodschappen niet betalen."
De nieuwe Raya is uit
Barney is een nihilist.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder hem had DRT niet eens bestaan, wees daar toch eens trots op Barney.
Schoolvoorbeeld ja, echt zonde.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nieuwe Raya is uit
@wimderon zijn favoriete rubriekquote:Je vertelde eerder dat je had gesproken met mental coach en ex-voetballer Dirk Marcellis. Heeft dat geholpen?
"Ik kreeg laatst een appje van hem of ik wilde afspreken. Heb ik afgeslagen. Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."
Zijn alle bruggen over de Theems al beveiligd?quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
@:wimderon zijn favoriete rubriek
Je snapt dat IPTV bestaat bij de gratie van mensen die wel normaal voor hun content betalen, of nie?quote:
Deze man heeft echt hulp nodig. Niet van een sportcoach maar van eeb psychiater.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nieuwe Raya is uit
Dan moeten ze die uitkeringen maar wat hoger maken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je snapt dat IPTV bestaat bij de gratie van mensen die wel normaal voor hun content betalen, of nie?
Die is weer helemaal terug bij af. Wat een treurnis.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
De nieuwe Raya is uit
‘Dirk Marcellis kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien‘quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
De wittebroodsweken zijn alweer een tijdje voorbij met Julia.quote:Op zaterdag 14 december 2024 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die is weer helemaal terug bij af. Wat een treurnis.
Op een bepaald moment begin ik te denken dat hij het er om doet en er zelf mee lacht.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |