Vast kanjersmerigquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt de recensie @:Mani89?
Geen NSBer referentie, jammerquote:Op dinsdag 3 december 2024 18:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De eerste versie van de Bingo staat gereed in het Bingo-topic vrienden.
GurneyIsBestOke in DRT / DRT Bingo
@:fetX @:wimderon @:Coco @:Alaphilippe_ @:Wereldgozer @:Zipportal @:maxi-mus @:Neef_Wuppie @:Doevelaer @:Frozen-assassin @:Immerdebestebob @:Szura @:Lonaa @:WheeledWarrior @:Anneloos @:SlechteWoordgrappen @:Slobeend @:De_Kraam @:leolinedance @:de_boswachter @:Scorpion_17 @:Kopiko @:Mani89 @:engine @:Wertha @:Dr_Flash @:Bezsen @:AllesKaputt @:WAvanBuren @:The_Undertone @:Pino112
Zulke schijtlolligheid hebben ze in eigen land niet?quote:
Wanneer Putin de nukes gooit.quote:Op dinsdag 3 december 2024 18:11 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Wanneer komt de recensie @:Mani89?
We krijgen wel een overdaad aan spelletjes zo. Het hearn syndroomquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik open morgen sowieso het voorspelspeltopic. Maar ik kan dat niet alléén organiseren.
Maar ik organizeer dit spelletje al jaren, dus je moet niet bij mij wezen.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We krijgen wel een overdaad aan spelletjes zo. Het hearn syndroom
Dit is het jaar van de Duitse doorbraak !quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Even het verloop in seizoensgemiddelde van Zjak's favoriete WK-bandwagon opgezocht voor een statistische analyse.
81,27 (eind april)
81,05 (eind augustus)
81,27 (eind november)
Dit is Ben Robb.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit is het jaar van de Duitse doorbraak !
Wade vs Wattimena is een lastige om te voorspellen. Zijn allebei spelers die regelmatig in hunzelf de grootste opponent hebben. Ik zeg 55/45 voor Wade.quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Onderzoek afgerond.
Seeds met een slechter gemiddelde door het seizoen heen dan hun (mogelijke) opponent:
Wade (v Wattimena)
Aspinall (v Menzies)
Gilding (v Lukeman)
Cullen (v Nijman)
Van den Bergh (v O'Connor)
Doe met deze constatering wat je wil.
Ik zeg Wade, Aspinall, Lukeman, Nijman.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wade vs Wattimena is een lastige om te voorspellen. Zijn allebei spelers die regelmatig in hunzelf de grootste opponent hebben. Ik zeg 55/45 voor Wade.
Aspinall vs Menzies is een televisiespeler vs een vloerspeler. Zelfs in matige vorm wint Aspinall dit denk ik betrekkelijk eenvoudig, en anders gooit Menzies het wel weg.
Gilding vs Lukeman is een beetje hetzelfde sausje qua niveau. Leuke 50/50 pot.
Nijman zou gewoon heel simpel van deze Cullen moeten winnen. Alhoewel Cullen niet zichzelf zou zijn als ie dit wint met 105 gemiddeld om vervolgens met 80 gemiddeld eruit te gaan tegen Price.
VdBergh wint gewoon simpel en kegelt ook wel Schindler en Chisnall eruit. Heeft wel vaker torren in zijn kop vlak voor het WK en laat daar dan zijn beste spel zien. Behalve als Hempel op bezoek komt.
Dat moet wel lukken. Ik ga mijn Excel sheet voor de voorspellingen weer afstoffenquote:Op maandag 2 december 2024 22:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:SlechteWoordgrappen Kunnen we weer 'samen' het voorspelspel organiseren? Ben teringdruk met stage en het gaat privé niet zo helemaal lekker.
Jammer dat deze klassieker nog niet gepost werd.quote:
Als jij het opzetje maakt met de wedstrijden etc ben ik wel de domme telkracht van de uitslagen en puntenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik open morgen sowieso het voorspelspeltopic. Maar ik kan dat niet alléén organiseren.
Dan neem ik wel weer de rol van winnaar op.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:23 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als jij het opzetje maakt met de wedstrijden etc ben ik wel de domme telkracht van de uitslagen en punten
Het toernooi is nog geeneens begonnen. Alles, maar dan ook alles gaat voorbij komen de komende tijd.quote:Op dinsdag 3 december 2024 23:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jammer dat deze klassieker nog niet gepost werd.
[ x ]
Hopelijk krijgt hij weer een dubbele darteritus. Met zijn schele broertje erbij.quote:Op woensdag 4 december 2024 01:13 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach Berrie.
Allemaal alweer gedeletet uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |