Dick kwam vroeger vaak in parenclubs met zijn ex vrouw. Even een leuk weetjequote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Altijd tegen Dick.
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Misschien ligt het aan je rokersstem, Dick (toen al zorgwekkend haar), dat je niet als analist gevraagd wordt.
Ik sprak toevallig bij het quizzen vanavond een VIAPLAYANALIST die ook dit jaar een middag van commentaar mag voorzien, dus ik begon over 'de vijfde wereldkampioen' en die merkte meteen op dat als we WDF meetellen we nog HEEL VEEL andere wereldkampioenen gehad hebben.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Altijd tegen Dick.
[..]
Misschien ligt het aan je rokersstem, Dick (toen al zorgwekkend haar), dat je niet als analist gevraagd wordt.
Was het toevallig Berry van Peer?quote:Op donderdag 12 december 2024 00:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik sprak toevallig bij het quizzen vanavond een VIAPLAYANALIST die ook dit jaar een middag van commentaar mag voorzien, dus ik begon over 'de vijfde wereldkampioen' en die merkte meteen op dat als we WDF meetellen we nog HEEL VEEL andere wereldkampioenen gehad hebben.
Haha WDF gelijkstellen aan PDC, misschien daarom ook geen analist.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Altijd tegen Dick.
[..]
Halfleeg, lul. Het glas is dan half leeg.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Hotelkamer gesloopt
Bij het aanstaande WK van de PDC in Londen, waar de winnaar ruim een half miljoen euro opstrijkt, verwacht hij het nodige van Gian van Veen en Dirk van Duijvenbode. ,,En ik denk dat het met Barney weer helemaal mis gaat. Die heb ik ooit nog eens drie maanden begeleid, maar het glas was altijd halfvol. Wat zeg ik? Er was bij hem niet eens een glas. Na een nederlaag had hij een keer z'n hele hotelkamer gesloopt. Daar was geen eer aan te behalen voor mij.”
We wensen Dick veel succes in Oekraīne om te vechtenquote:Op donderdag 12 december 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Halfleeg, lul. Het glas is dan half leeg.
Wat een enorm vervelende man lijkt mij dit.
Zonder long covid lag Dick al in de loopgraven!quote:Op donderdag 12 december 2024 12:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We wensen Dick veel succes in Oekraīne om te vechten
Na een nederlaag had hij een keer z'n hele hotelkamer gesloopt. Daar was geen eer aan te behalen voor mij.”quote:Op donderdag 12 december 2024 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Halfleeg, lul. Het glas is dan half leeg.
Wat een enorm vervelende man lijkt mij dit.
quote:Op donderdag 12 december 2024 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Na een nederlaag had hij een keer z'n hele hotelkamer gesloopt. Daar was geen eer aan te behalen voor mij.”
Raya heeft torren in zn kop
Dick is vast gezellig op feestjesquote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Altijd tegen Dick.
[..]
Waarom zou je ook zoiets op Facebook posten over een collega darterquote:Van Dijk heeft zijn mening nooit onder stoelen of banken gestoken. ,,Ik ben een keer officieel berispt door de Nederlandse Darts Bond nadat ik op Facebook een opmerking had gemaakt over het haar van Lisa Ashton, een vrouwelijke darter. Dat ze zo op een bepaalde hond leek. Dat werd een hele rel.
Lekker wat potjes Best of 7 legs tegen knullen uit de Bahama’s en Brazilië winnenquote:Op donderdag 12 december 2024 05:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Haha WDF gelijkstellen aan PDC, misschien daarom ook geen analist.
quote:Gian van Veen komt maandag 23 december een eerste keer in actie op het WK Darts 2025. De 22-jarige Nederlander is als 28e reekshoofd vrijgesteld in de openingsronde en neemt het nadien op tegen de winnaar van het duel tussen Ricardo Pietreczko en Zong Xiaochen.
Van Veen begint aan zijn tweede WK Darts, vorig jaar ging hij er verrassend uit in de openingsronde na een 3-2 nederlaag tegen Man Lok Leung. Van Veen heeft er een succesvol jaar opzitten waarin hij is opgeklommen naar de 28e plaats op de wereldranglijst en onlangs nog het jeugd-WK won door in de finale zijn landgenoot Jurjen van der Velde te verslaan.
'The Giant begint dan ook vol vertrouwen aan het WK en zal dat doen met een nieuw opkomstnummer. Hij betreedt in Alexandra Palace het podium met ‘Losse Pols’, een speciaal dartslied gemaakt door Marco Schuitmaker, Donny en Russo.
"Een paar maanden terug werd ik benaderd door Russo of hij een opkomstnummer voor mij mocht maken. Toen zei ik: prima”, zegt Van Veen tegenover AD.nl. "Een paar weken later vertelde Russo dat hij de hulp van Marco Schuitmaker en Donnie had ingeschakeld en vroeg hij me of ik het op het WK Darts wilde gebruiken. Er zit een lekkere beat in dus dat vind ik wel leuk."
Nederlandstalig
Normaal betreedt Van Veen steevast het podium op de tonen van Astronomia van Vicetone & Tony Igy, maar gaf eerder al aan open te staan voor andere suggesties. Wordt dit dartslied nu zijn vast opkomstnummer? "Dat weet ik nog niet”, zegt Van Veen. "Het is Nederlandstalig dus het is voor Engelsen lastig meezingen. Al zit er ook een jalala-stukje in dus dat komt vast goed, haha. In januari is de TOTO Dutch Darts Masters in Nederland dus dan kan het sowieso. Laten we eerst maar eens zien hoe het nummer gaat landen.”
Nee maar die kwam zeker ter sprake. Betwijfel of dat een goede quizzer is, trouwens.quote:Op donderdag 12 december 2024 00:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Was het toevallig Berry van Peer?
Het was niet om je zwart te maken hoor!!!quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef Doevelaer het volgende:
Vanavond de eerste sessie missen omdat ik gigantisch onder de plak zit.![]()
@:maxi-mus
Ik ook vrees ik.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef Doevelaer het volgende:
Vanavond de eerste sessie missen omdat ik gigantisch onder de plak zit.![]()
@:maxi-mus
Ik moest er wel om lachenquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was niet om je zwart te maken hoor!!!
Kwam zo ter sprake. Je kan nog twee dagen wat leuks doen met moeders de vrouw.
Oh jezus. Ik was dus in de veronderstelling dat het WK vanavond al begon. Gewoon aanwezig bij de eerste sessie allenquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen![]()
Vanavond kerstborrel, morgenavond al wat staan en idem voor zondagmiddag. Geen van allen vanwege moeders de vrouw.
Verder natuuuuuurlijk weer aanwezig, behalve wanneer dat niet mag van m'n vriendin.
Zondag ouwe reus!quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:26 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Oh jezus. Ik was dus in de veronderstelling dat het WK vanavond al begon. Gewoon aanwezig bij de eerste sessie allen
Oja, jammer. Het WK hoort op vrijdag te beginnen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste sessie is pas zondag hé.
Moderators die een jaar niet online zijnquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:29 schreef Doevelaer het volgende:
Dat betekent dat @:tagliano nog twee dagen heeft om z'n account af te stoffen
Blijven doneren, geen dood forumquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Moderators die een jaar niet online zijn
FOK!god
De echte Boxtelse darts wereldkampioen. MVG is niet voor niets daar naartoe verhuisd.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:11 schreef wimderon het volgende:
Altijd tegen Dick.
[..]
Gewoon allebei nog ff een paar keer een beurt geven want de komende weken komt het daar niet meer vanquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zal m'n vrouw vast inlichten. En m'n vriendin ook!
beetje frips aan de vipsquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broekje is al uit. Gaat niet meer aan tot 4 januari GENOT
Ik heb je vrouw al ingelicht hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zal m'n vrouw vast inlichten. En m'n vriendin ook!
Lakeside hebben we je niet gezien. Niet opgegroeid met de dartpijl, walgelijkquote:Op vrijdag 13 december 2024 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Broekje is al uit. Gaat niet meer aan tot 4 januari GENOT
Mijn punt is weer geslepen in ieder geval!quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lakeside hebben we je niet gezien. Niet opgegroeid met de dartpijl, walgelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn punt is weer geslepen in ieder geval!HerhalingsgevaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geil.quote:Van Gerwen herinnert zich ook nog Lewis flink kon zweten, iets wat na afloop van hun wedstrijd nog meer duidelijk werd toen hij een natte kus kreeg van zijn Engelse tegenstander. "Of dat vieze zweethoofd van hem tegen je aan...ik hou sowieso niet van dat smerige gedoe."
Lakeside is geen darten.quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lakeside hebben we je niet gezien. Niet opgegroeid met de dartpijl, walgelijk
Niet zo veel. Ik laat onderweg bijvullen.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel snacks heb jij in huis gehaald voor de komende 3 weken?
Goed preppen is belangrijk als je in WK-modus gaat.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo veel. Ik laat onderweg bijvullen.
Als er een nieuwe oorlog start moet je wel genoeg snacks thuis hebben voor het WK Darts.quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Goed preppen is belangrijk als je in WK-modus gaat.
Geen IPTV hebbenquote:Op zaterdag 14 december 2024 10:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Weer een maandje Viaplay gekocht. Kan ik er lekker keihard op gaan stampen
Kijk hem stoer zijn dan.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
https://www.nu.nl/darts/6(...)-van-vorig-jaar.html
"Van erkenning kan ik m'n boodschappen niet betalen."
De nieuwe Raya is uit
Barney is een nihilist.quote:Op zaterdag 14 december 2024 11:19 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder hem had DRT niet eens bestaan, wees daar toch eens trots op Barney.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |