Zeg dat tegen Barney.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Cultheld Raya van Mattaveld is er gewoon weer bij hoor jongensEn nog geplaatst ook
Beetje positief doen graag
Altijd tegen mij.quote:Je vertelde eerder dat je had gesproken met mental coach en ex-voetballer Dirk Marcellis. Heeft dat geholpen?
"Ik kreeg laatst een appje van hem of ik wilde afspreken. Heb ik afgeslagen. Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat de meeste jongetjes van 9 liever een playstation hebben dan hun opa erbij.
Interesseert mij dat nou joh.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je snapt dat IPTV bestaat bij de gratie van mensen die wel normaal voor hun content betalen, of nie?
Mijn punt is dat je wel laatdunkend kan doen over mensen die het volle pond betalen, maar als iedereen IPTV zou nemen is er al snel vrij weinig om naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou joh.
Lekker voor 50¤ p jaar alles kijken genot inclusief alle streamingdiensten genot
Als als als. Lekker kijken ouwe reusquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je wel laatdunkend kan doen over mensen die het volle pond betalen, maar als iedereen IPTV zou nemen is er al snel vrij weinig om naar te kijken.
Ja de samenleving moet ook een poepgat hebben hequote:Op zaterdag 14 december 2024 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als als als. Lekker kijken ouwe reus
en tegen PSV komen ze niet verder dan 20-darters.quote:Je vertelde eerder dat je had gesproken met mental coach en ex-voetballer Dirk Marcellis. Heeft dat geholpen?
"Ik kreeg laatst een appje van hem of ik wilde afspreken. Heb ik afgeslagen. Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."
Dit is al de derde keer vandaag dat dit gepost is!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en tegen PSV komen ze niet verder dan 20-darters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |