Zeg dat tegen Barney.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Cultheld Raya van Mattaveld is er gewoon weer bij hoor jongensEn nog geplaatst ook
Beetje positief doen graag
Altijd tegen mij.quote:Je vertelde eerder dat je had gesproken met mental coach en ex-voetballer Dirk Marcellis. Heeft dat geholpen?
"Ik kreeg laatst een appje van hem of ik wilde afspreken. Heb ik afgeslagen. Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 14 december 2024 13:26 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat de meeste jongetjes van 9 liever een playstation hebben dan hun opa erbij.
Interesseert mij dat nou joh.quote:Op zaterdag 14 december 2024 12:45 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je snapt dat IPTV bestaat bij de gratie van mensen die wel normaal voor hun content betalen, of nie?
Mijn punt is dat je wel laatdunkend kan doen over mensen die het volle pond betalen, maar als iedereen IPTV zou nemen is er al snel vrij weinig om naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 december 2024 14:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Interesseert mij dat nou joh.
Lekker voor 50¤ p jaar alles kijken genot inclusief alle streamingdiensten genot
Als als als. Lekker kijken ouwe reusquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:28 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mijn punt is dat je wel laatdunkend kan doen over mensen die het volle pond betalen, maar als iedereen IPTV zou nemen is er al snel vrij weinig om naar te kijken.
Ja de samenleving moet ook een poepgat hebben hequote:Op zaterdag 14 december 2024 16:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als als als. Lekker kijken ouwe reus
en tegen PSV komen ze niet verder dan 20-darters.quote:Je vertelde eerder dat je had gesproken met mental coach en ex-voetballer Dirk Marcellis. Heeft dat geholpen?
"Ik kreeg laatst een appje van hem of ik wilde afspreken. Heb ik afgeslagen. Dirk heeft zijn best gedaan, maar hij kan niet voorkomen dat mijn tegenstanders elf- of twaalfdarters gooien. Spelers blijven tegen mij dodelijk effectief."
Dit is al de derde keer vandaag dat dit gepost is!quote:Op zaterdag 14 december 2024 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
en tegen PSV komen ze niet verder dan 20-darters.
Dan kijk ik tot de kerst.quote:Op zondag 15 december 2024 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In NL wel. Maar Viaplay is gratis tot de kerst!
Al die betaalde zenders inderdaad.quote:
Geen geld voor iig darts, F1, PL en Bundesligaquote:Op zondag 15 december 2024 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
18 euro per maand lol koekoek
Dacht dat het iets onder 10 was
één maandje maar.quote:Op zondag 15 december 2024 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
SOOOOOOW 18 HELE EUROOTJES MENSEN!!!!!!!quote:Op zondag 15 december 2024 11:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Werkenquote:Op zondag 15 december 2024 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er in ieder geval zin in. Moet wel gewoon doorwerken dus ik kan er niet altijd bij zijn maar okee. Dat verhaal is bekend
Ik vind het ook wel meevallen ja. En sowieso 18 euro om het WK lekker te volgen, dan geef ik wel eens veel dommer mijn geld uit.quote:Op zondag 15 december 2024 11:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen geld voor iig darts, F1, PL en Bundesliga
Nog gauw ff kerstmarkkie meepikken ouwe reusquote:
PGB GODENquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen ja. En sowieso 18 euro om het WK lekker te volgen, dan geef ik wel eens veel dommer mijn geld uit.
Er zit inderdaad niks anders op. Tot vanavond!quote:Op zondag 15 december 2024 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog gauw ff kerstmarkkie meepikken ouwe reus
Wel lekker Prumjur Liek kijken in kerstvakantie inderdaadquote:Op zondag 15 december 2024 11:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen geld voor iig darts, F1, PL en Bundesliga
Dit. De hoeveelheid vlammetjes die ik tijdens de wedstrijden in mijn nek duw gaat ver boven de 18 piek uitquote:Op zondag 15 december 2024 12:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel meevallen ja. En sowieso 18 euro om het WK lekker te volgen, dan geef ik wel eens veel dommer mijn geld uit.
Ik voorzie een wedstrijd tussen jou en Dr_Flashquote:Op zondag 15 december 2024 13:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. De hoeveelheid vlammetjes die ik tijdens de wedstrijden in mijn nek duw gaat ver boven de 18 piek uit
Heb er donderdag nog een kleine 10 in mn nek gegooid bij onze competitie wedstrijd. 9-1 gewonnen GENOTquote:Op zondag 15 december 2024 13:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dit. De hoeveelheid vlammetjes die ik tijdens de wedstrijden in mijn nek duw gaat ver boven de 18 piek uit
Bankie maat. Hardlopen is voor flikkertjes. Team viesdikquote:Op zondag 15 december 2024 13:55 schreef Nober het volgende:
Dus jullie hebben vanmorgen niet lekker hardgelopen zoals ik?!
Daarom ben ik ook ontzettend blij dat het WK Darts begint.quote:Op zondag 15 december 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Hardlopers zijn altijd extreem lelijke mensen.
Lakeside is al afgelopen. Het ECHTE wkquote:Op zondag 15 december 2024 14:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook ontzettend blij dat het WK Darts begint.
WDF World Cup is het officiële WK toch?quote:Op zondag 15 december 2024 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lakeside is al afgelopen. Het ECHTE wk
Beide oorspronkelijk. En de winmau world masters eigenlijk ookquote:Op zondag 15 december 2024 14:16 schreef Nober het volgende:
[..]
WDF World Cup is het officiële WK toch?
quote:Op zondag 15 december 2024 14:05 schreef maxi-mus het volgende:
Hardlopers zijn altijd extreem lelijke mensen.
Stop hiermeequote:Op zondag 15 december 2024 14:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lakeside is al afgelopen. Het ECHTE wk
Die F spelers gaan vrijwel allemaal verliezen lijkt mij. Bij E heb ikquote:Op zondag 15 december 2024 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog een tip voor de E- en F-spelers in Scorito?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gôh. Een naar de mondprater.quote:Op zondag 15 december 2024 15:24 schreef The_Undertone het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)seren~1734106798510/
Eric Clarys : Het zou me niet verbazen als Huybrechts de verrassing van het toernooi wordt.
INB4 Hamsterface Kim er vanavond uitvliegt
En niemand zal hem missen.quote:Op zondag 15 december 2024 15:24 schreef The_Undertone het volgende:
Eric Clarys : Het zou me niet verbazen als Huybrechts de verrassing van het toernooi wordt.
Clarys die ervoor heeft gezorgd dat Barney kampioen werdquote:Op zondag 15 december 2024 15:24 schreef The_Undertone het volgende:
quote:Op zondag 15 december 2024 13:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers.quote:Op zondag 15 december 2024 13:55 schreef Nober het volgende:
Dus jullie hebben vanmorgen niet lekker hardgelopen zoals ik?!
quote:Op zondag 15 december 2024 15:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die F spelers gaan vrijwel allemaal verliezen lijkt mij. Bij E heb ikHeb 3/4 dezelfde. Getwijfeld tussen Menzies en Lukeman, maar toch maar Menzies. En verder nog eentje van de vloer, op basis van de hoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was Clarys niet zijn coach of zoiets twee jaar geleden?quote:Op zondag 15 december 2024 15:24 schreef The_Undertone het volgende:
Ik moet ¤4.99 betalen voor een scorito spelletjequote:Op zondag 15 december 2024 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
Iemand nog een tip voor de E- en F-spelers in Scorito?
Vroeger was het gratisquote:Op zondag 15 december 2024 17:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik moet ¤4.99 betalen voor een scorito spelletjeDat was toch altijd ¤2 ofzo?
quote:Op zondag 15 december 2024 16:57 schreef Evangelion het volgende:
Ik betaal NIKS want ze hebben Scholtengenot en Maijercringe van ons afgenomen
Announce Damian Vlottesquote:Op zondag 15 december 2024 16:57 schreef Evangelion het volgende:
Ik betaal NIKS want ze hebben Scholtengenot en Maijercringe van ons afgenomen
Erg mooiquote:Op zondag 15 december 2024 17:31 schreef hole1988 het volgende:
Om in de sfeer te komen. BEANGENOT op RTL7
Edhouse staat klaar.quote:Op zondag 15 december 2024 17:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beter van niet. Iemand moet die dikke kebabvreter slopen.
Na de kerst zijn de aderen van hem wel dichtgeslibdquote:Op zondag 15 december 2024 17:52 schreef Wertha het volgende:
[..]
Beter van niet. Iemand moet die dikke kebabvreter slopen.
Nu al zin in de challenge: lukt het iemand om een screenshot van zijn gebit te maken tijdens zijn wedstrijden?quote:
Ik verwacht veel van jou.quote:Op zondag 15 december 2024 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nu al zin in de challenge: lukt het iemand om een screenshot van zijn gebit te maken tijdens zijn wedstrijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |