Ja we kunnen toch gewoon de standaard bingo gebruiken? Misschien een paar vakjes aanpassen.quote:
quote:
Als we alleen maar dingen erin zetten over de imbeciliteit van Jerry hebben we na een dag al bingoquote:
Mijn post was een optie voor de bingoquote:Op maandag 18 november 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we kunnen toch gewoon de standaard bingo gebruiken? Misschien een paar vakjes aanpassen.
ik noem er eentje. Mani begreep je vraag niet eens.quote:Op maandag 18 november 2024 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Als we alleen maar dingen erin zetten over de imbeciliteit van Jerry hebben we na een dag al bingo
quote:Op maandag 18 november 2024 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Belangrijke vraag in deze context: Is Marcel Maijer weer van de partij?![]()
Want dan wordt het een heel vervelend toernooi.
Oh nou dat heeft wel gevolgen voor de bingo dan natuurlijkquote:
Wattimena die dom kijkt ook wel.quote:Op maandag 18 november 2024 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kunnen we nu al afvinken
Whehehehequote:Op maandag 18 november 2024 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash die 30 kilo zwaarder is op de finaledag dan op de openingsdag van het toernooi.
Ja klopt. Kom ik ook op de bingo?quote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent ook degene die altijd vroeg gaat slapen, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |