Ja we kunnen toch gewoon de standaard bingo gebruiken? Misschien een paar vakjes aanpassen.quote:
quote:
Als we alleen maar dingen erin zetten over de imbeciliteit van Jerry hebben we na een dag al bingoquote:
Mijn post was een optie voor de bingoquote:Op maandag 18 november 2024 15:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja we kunnen toch gewoon de standaard bingo gebruiken? Misschien een paar vakjes aanpassen.
ik noem er eentje. Mani begreep je vraag niet eens.quote:Op maandag 18 november 2024 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[..]
Als we alleen maar dingen erin zetten over de imbeciliteit van Jerry hebben we na een dag al bingo
quote:Op maandag 18 november 2024 15:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Belangrijke vraag in deze context: Is Marcel Maijer weer van de partij?
Want dan wordt het een heel vervelend toernooi.
Oh nou dat heeft wel gevolgen voor de bingo dan natuurlijkquote:
Wattimena die dom kijkt ook wel.quote:Op maandag 18 november 2024 18:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die kunnen we nu al afvinken
Whehehehequote:Op maandag 18 november 2024 19:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Dr_Flash die 30 kilo zwaarder is op de finaledag dan op de openingsdag van het toernooi.
Ja klopt. Kom ik ook op de bingo?quote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je bent ook degene die altijd vroeg gaat slapen, toch?
Nee, aandachtstrekker.quote:Op maandag 18 november 2024 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja klopt. Kom ik ook op de bingo?
quote:Op maandag 18 november 2024 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
- Wimderon met een foto van de buik van Part
quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2016 00:09 schreef wimderon het volgende:
John Part:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
Gaan we jou nu ook als vaste gast zien in het warme bad?quote:Op dinsdag 19 november 2024 18:23 schreef VoMy het volgende:
Wegzakkende topper traint weer 6 uur per dag.
Hoewel dat met het verdwijnen van A. Lewis misschien een wat sleets stokpaardje is.
Als vomy niet te druk is met het corrigeren van users in koud bad NWS.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaan we jou nu ook als vaste gast zien in het warme bad?
Nu ViaPlay wedstrijden gaat uitzenden op een open kanaal kan ik het wel een beetje makkelijker volgen.quote:Op dinsdag 19 november 2024 19:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gaan we jou nu ook als vaste gast zien in het warme bad?
Politiek is hier niet welkom, dat is de magie van DRTquote:Op dinsdag 19 november 2024 19:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als vomy niet te druk is met het corrigeren van users in koud bad NWS.
‘Vlieg op de muur’ hoor ik de laatste tijd sowieso heel vaak bij Viaplay, die zet ik er afzonderlijk in denk ik.quote:Op woensdag 20 november 2024 08:19 schreef BufordTJustice het volgende:
Aspinall is een vechtertje
Noemen dat Anderson en Searle samen trainen (en daar een vlieg op de muur bij willen zijn)
Het te drukke schema van de Pdc
Klopt ja, vlieg op de muur bij Pdc vergaderingen zijn hoorde ik toevallig afgelopen zondag (?) langskomenquote:Op woensdag 20 november 2024 08:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Vlieg op de muur’ hoor ik de laatste tijd sowieso heel vaak bij Viaplay, die zet ik er afzonderlijk in denk ik.
Aan drie markers heb je ook niks.quote:Op dinsdag 19 november 2024 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Goeie marker.... nog een goeie marker....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |