Als je zelf 90 minuten lang domineert, 3x de paal raakt en daarnaast ook nog een aantal andere grote kansen krijgt terwijl je tegenstander amper 1 serieuze doelpoging heeft noem ik dat wel zoek spelen ja. Typisch zo'n wedstrijd die je in elke andere tijdlijn gewoon met 3-0 had gewonnen. Maar goed, semantisch gelul.quote:Op zondag 1 december 2024 11:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, wel drie keer paal en maar één kans van Fortuna door een fout van Paixao. Eerste helft speelde alleen Moussa Fortuna zoek. Tweede helft was gewoon te mager, en niet bij machte de muur van Fortuna te breken.
https://fbref.com/en/matc(...)r-30-2024-Eredivisiequote:Op zondag 1 december 2024 11:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt, wel drie keer paal en maar één kans van Fortuna door een fout van Paixao. Eerste helft speelde alleen Moussa Fortuna zoek. Tweede helft was gewoon te mager, en niet bij machte de muur van Fortuna te breken.
quote:Ook bij tegenstander Inter, met Denzel Dumfries en Stefan de Vrij, was de ontzetting groot. Zij maakten recent mee dat tijdens Nederland-Hongarije de assistent-bondscoach Ádám Szalai onwel werd. Dat bleek later te gaan om een epileptische aanval.
Die speler komt met De Vrij schrik.quote:Op maandag 2 december 2024 10:40 schreef franklop het volgende:
Fiorentina-speler zakt in elkaar en is nu stabiel, schrik Dumfries en De Vrij
[..]
Ik had dat bericht van de assistent bondscoach van Hongarije op het nieuws gelezen en ben nu ook geschrokken.quote:Op maandag 2 december 2024 10:40 schreef franklop het volgende:
Fiorentina-speler zakt in elkaar en is nu stabiel, schrik Dumfries en De Vrij
[..]
Die podcast is alleen leuk als ze elkaar gaan zitten afzeikenquote:Op maandag 2 december 2024 15:34 schreef Slobeend het volgende:
Ontzettend saaie NOS-voetbalpodcast met Eenhoorn @:hhh38
Mark Kloostra moet ook geweerd worden.quote:Op maandag 2 december 2024 16:10 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die podcast is alleen leuk als ze elkaar gaan zitten afzeiken
Bezorgd! Morgen gaan onze politici praten met de vuurwerkgooiers om hun zorgen aan te horen!quote:Op maandag 2 december 2024 22:32 schreef Pino112 het volgende:
Ach, het altijd racistische vluchtelinghatende Gelderland Nederland
In dit geval natuurlijk oostenrijkerquote:
Tom Maes bier?quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Waes
Zoveelste Belg die gewoon met drank op gaat rijden, hardnekkig iets daar.
Fixed.quote:Op dinsdag 3 december 2024 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Waes
Zoveelste Belg Tom die gewoon met drank op gaat rijden, hardnekkig iets daar.
Nou ja, Zuid-Korea is sinds zijn onstaan altijd al een totale parodie op een land en democratie geweest.quote:Op dinsdag 3 december 2024 15:21 schreef VoMy het volgende:
Einde tijdperk democratie en rechtsstaat in Zuid-Korea.
Het gaat hard met de dominosteentjes.
Dit wist je eigenlijk zodra je het woord "Porsche" las in de oorspronkelijke berichtgevingquote:Op dinsdag 3 december 2024 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ach Waes
Zoveelste Belg die gewoon met drank op gaat rijden, hardnekkig iets daar.
John?quote:
Ordnung muss sein.quote:
De altijd op het uitmoorden van het leven en de natuur uitzijnde christenen zegevieren weer eens. Erg jammer.quote:
Wilde dieren stemmen niet en de enige partijen die de natuur echt belangrijk vinden zijn nergens (meer) aan de macht. Definitief einde tijdperk natuur.quote:Op dinsdag 3 december 2024 19:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
De altijd op het uitmoorden van het leven en de natuur uitzijnde christenen zegevieren weer eens. Erg jammer.
Hopelijk wordt dit nog tot in het einde der tijden via procedures opgerekt en uitgesteld. Leve de dikastokratie.
Van dictator in spe naar een celletje van 2 bij 2, het kan verkerenquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:10 schreef Pistolero het volgende:
Het waren een fantastische 12 uur in Zuid-Korea.
Probeer dat maar eens zelf na te doen!quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
WDF darts gekeken. Vanaf 35 d3/t20 bust
Als je zo slecht kan mikken, snap ik niet dat je geen d13 probeert.quote:Op dinsdag 3 december 2024 22:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Probeer dat maar eens zelf na te doen!
Misschien kon ie ook slecht rekenenquote:Op dinsdag 3 december 2024 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als je zo slecht kan mikken, snap ik niet dat je geen d13 probeert.
Is dan het idee om ipv t20 de 5 te gooien?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Doet Leighton Bennett mee dan?quote:Op dinsdag 3 december 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die Zuid-Koreaantjes moet je kort houden, die hebben een type Guus Hiddink nodigquote:Op dinsdag 3 december 2024 21:10 schreef Pistolero het volgende:
Het waren een fantastische 12 uur in Zuid-Korea.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
quote:Op woensdag 4 december 2024 07:12 schreef franklop het volgende:
Ach ZandvoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 4 december 2024 07:12 schreef franklop het volgende:
Ach ZandvoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind die proleterige sport eigenlijk perfect in de woestijn of steden als Las Vegas en Monaco passen.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:19 schreef VoMy het volgende:
Ik vind het concept van de GP Zandvoort wel sympathieker dan rondjes draaien op een parkeerplaats in Miami of ergens in een woestijn. Wat dat betreft was het wel een uniek project.
Niet met Kwataar he, niet met Kwataar!quote:Op woensdag 4 december 2024 09:19 schreef VoMy het volgende:
Ik vind het concept van de GP Zandvoort wel sympathieker dan rondjes draaien op een parkeerplaats in Miami of ergens in een woestijn. Wat dat betreft was het wel een uniek project.
quote:De landsadvocaat heeft woensdag bij aanvang van de tweede zittingsdag in de rechtszaak over de mondkapjesdeal geciteerd uit niet eerder gepubliceerde chats van Sywert van Lienden. De advocaat zegt sinds vorige week te beschikken over de chats die de mannen aan elkaar en hun partners stuurden. ‘Nu echt rond!! Nooit meer geldzorgen’, berichtte Van Lienden bijvoorbeeld op 22 april 2020 aan zijn eigen partner.
https://www.ad.nl/binnenl(...)dzorgen-br~af97d30e/
Gelachen, ook om deze:quote:
quote:Zo citeerde hij uit een Signal-bericht van 31 mei 2020 dat Van Lienden naar zijn compagnons stuurde: ‘Even serieus: wat we nu af en toe bespreken is echt grenzend aan vooropgezette fraude.’
quote:“Van Lienden zette zich intern af tegen partijen die geld verdienden aan leveringen van mondkapjes. Hij noemde ze ‘vieze profiteurs’, terwijl hij ondertussen zelf in het geheim gebruik maakte van kosteloos verstrekte testrapporten om exorbitante winsten te maken”
Ik was in Baku terwijl ze het circuit daar aan het opbouwen waren. Dat vond ik juist wel vet en gaf een beetje sfeer aan een verder zielloze stad. Maar blijkbaar is dat ook één van de mooiste circuits.quote:Op woensdag 4 december 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind die proleterige sport eigenlijk perfect in de woestijn of steden als Las Vegas en Monaco passen.
quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Suusonline is een aso die filmpjes kijkt met de luidspreker van haar telefoon aan. Stukje normen en waarden.
Wel goed voor haar dat ze eindelijk hulp lijkt te zoeken.
Je gaat voor hem toch bijna hopen dat hij gehackt isquote:Op woensdag 4 december 2024 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is nog steeds aan het twitteren
Dan wacht hem de strop.quote:Op woensdag 4 december 2024 12:57 schreef Szura het volgende:
Hopelijk nemen ze die kuttweets van die crimineel ook mee in het vonnis
Volgende Oranje-pot weer basis, KoetjeGodquote:Op woensdag 4 december 2024 18:02 schreef Szura het volgende:
Jaaaa een uitgebreid artikel over Dupaai op de NOS
Memphis > Weghorst en Brubbeyquote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgende Oranje-pot weer basis, KoetjeGod
De komende 320 vrije trappen binnen een straal van 50 meter van de goal zijn allemaal voor Memvis.quote:Op woensdag 4 december 2024 19:20 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgende Oranje-pot weer basis, KoetjeGod
Hulp voor haar tandproblemen?quote:Op woensdag 4 december 2024 13:17 schreef VoMy het volgende:
[ x ]
Suusonline is een aso die filmpjes kijkt met de luidspreker van haar telefoon aan. Stukje normen en waarden.
Wel goed voor haar dat ze eindelijk hulp lijkt te zoeken.
"Tweets: a mix of my own thoughts and AI-generated content."quote:Op woensdag 4 december 2024 13:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Je gaat voor hem toch bijna hopen dat hij gehackt is
Blijven werken tot je 41e allen! En lekker een fascist het Elysee in stemmen hierna. Frankrijk is geen land.quote:Op woensdag 4 december 2024 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Barnier naar huis gestuurd en geen enkel zicht op een oplossing in Frankrijk. De rente op de Franse staatsleningen zal morgen wel fors omhoog gaan en begrotingstekort is het dubbele van de EU norm
quote:Op donderdag 5 december 2024 13:38 schreef Pino112 het volgende:
Ach wappiende beroepsophister en altijd racistische Raisa. Lekker schoffelen.
quote:Op donderdag 5 december 2024 19:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Wat vinden we van de muzieksmaak van Steef?
Absoluut.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wel een fascinatie van jou he, die Steef.
Het zal wel wat over mij zeggen dat ik niet weet welke van de 5 dat is.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:50 schreef franklop het volgende:
Een kindsterretje in zijn top 5 nummers zegt genoeg
Ik heb ook geen idee; ik ging wel direct kijken om te zien of ik het misschien wel zou weten. Mijn gok was nu Espresso.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het zal wel wat over mij zeggen dat ik niet weet welke van de 5 dat is.
Hang Youth staat hier fier bovenaan.quote:Op donderdag 5 december 2024 19:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb een superiore smaak. Tip, denk aan Shell, Tata Steel, Batman.
Espresso is van Sabrina Carpenter. Dat blijkt een kindsterretje te zijnquote:Op donderdag 5 december 2024 19:56 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Het zal wel wat over mij zeggen dat ik niet weet welke van de 5 dat is.
quote:Op donderdag 5 december 2024 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Espresso is van Sabrina Carpenter. Dat blijkt een kindsterretje te zijn
Lol.quote:Sabrina Carpenter 'acts out oral sex' during one of her shows receiving backlash as a result for being a former Disney Channel star
Sabrina Carpenter 'acts out oral sex' during one of her shows receiving backlash as a result for being a former Disney Channel star
Kom eens langs in het Top 2000 topic tussen de feestdagenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:09 schreef Remco het volgende:
Ik vind elitair doen over muzieksmaak echt strontvervelend.
Komt ook wel door mijn eigen zeer banale muzieksmaak maar toch.
Dat is een warm bad toch? Net als hier.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kom eens langs in het Top 2000 topic tussen de feestdagen
Het is er supergezellig maar soms wel een beetje elitairquote:Op donderdag 5 december 2024 20:32 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is een warm bad toch? Net als hier.
Mensen nemen het daar soms iets té serieus. Om het maar uit te drukken.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is er supergezellig maar soms wel een beetje elitair
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kom eens langs in het Top 2000 topic tussen de feestdagen
Wie?quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.
Ik zou niet weten waar ik die van moet kennenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.
Mensen die meerdere lijstjes daar insturenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kom rond de kerst lekker naar DRTquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Huisfeestje, Anne-Fleur Vakantie, Sugardaddy.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik die van moet kennen
Is MEROL niet de hitmachine?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Huisfeestje, Anne-Fleur Vakantie, Sugardaddy.
Dé hitmachine van Nederland, onze inheemse Dua Lipa.
Die heeft toch geen hits? Beetje high-brow niche werk.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is MEROL niet de hitmachine?
Lekker met de meiden ketaquote:Op donderdag 5 december 2024 21:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die heeft toch geen hits? Beetje high-brow niche werk.
Hou je bek en bef me werd nog wel song van het jaar, maar bevestigd een beetje @VoMy zijn vooroordeel. In Belgie is ze volgens mij na de slimste mens ook populair.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker met de meiden keta
Niet hier live in het topic?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan jullie wel Duitstalige tips geven via dm
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hou je bek en bef me werd nog wel song van het jaar, maar bevestigd een beetje @:Vomy zijn vooroordeel. In Belgie is ze volgens mij na de slimste mens ook populair.
Kerst met de Fam!quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker met de meiden keta
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Kerst met de Fam!
Ik ken wel wat nummers, maar voor echte hits moet je toch top-40-knallers hebben.
Leuk liedje, maar slechts de 74e plek in de Single Top 100.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet hier live in het topic?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The plot thickens.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Extra opwarming aarde door ander gedrag wolken: mogelijk graad extra in 2100
Kicken.
Met een meisje aan het stuur zou ik dat circus wel weer grappig vinden, zie toch wel wat innerlijke conflicten bij de huidige F1-achterban danquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopen op een meisje anders krijgen we dit circus weer over een jaar of 25.
Het gat in de ozonlaag zorgt ook voor afkoeling volgens mij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
The plot thickens.
Ik sprak trouwens laatst iemand van het knmi en die zei dat de extra opwarming in Europa ironisch genoeg komt door minder luchtverontreiniging, en dat als een India zo'n ontwikkeling gaat doormaken je daar wel de poppen aan het dansen krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks weer de berichten delen van Tucker C die in Moskou is. Gelukkig is dat daar een baken van vrijheid waarin een ieder kan zeggen wat hij of zij wil."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Heeft iemand nog een loods met CFK-spuitbussen in beheer? Misschien kunnen we er nog iets aan doen met zijn allen!quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
The plot thickens.
Ik sprak trouwens laatst iemand van het knmi en die zei dat de extra opwarming in Europa ironisch genoeg komt door minder luchtverontreiniging, en dat als een India zo'n ontwikkeling gaat doormaken je daar wel de poppen aan het dansen krijgt
Zo van het padje af zijn is eigenlijk wel enorm sneu.quote:
Ik snap niet dat iemand zo blind kan zijn. Eén blik op die Rian en de rillingen lopen me meteen over de rug. Alles aan haar schreeuwt dat ze een oplichter is, en dat is ook meerdere malen aangetoond.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo van het padje af zijn is eigenlijk wel enorm sneu.
Willem Vermeend vindt dit geen leuke observatie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand zo blind kan zijn. Eén blik op die Rian en de rillingen lopen me meteen over de rug. Alles aan haar schreeuwt dat ze een oplichter is, en dat is ook meerdere malen aangetoond.
Jeetje, de Roemeen is voor Poetin?quote:
Dat hij een bepaald gedachtegoed aanhangt bleek al wel toen hij zich heel druk aan het maken was over een of andere transgender in een Amerikaanse koers. Stukje bingo.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jeetje, de Roemeen is voor Poetin?
Zijn eerste tweet snap ik trouwens nog wel op een principieel niveau, want waarom zou je verkiezingen over doen als de stemming zelf eerlijk is gegaan? Mensen zijn voorgelogen is een beetje een zwak argument om ze ongeldig te verklaren.
Dat was een red flag inderdaad. Maar dit is wel een masker af situatie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hij een bepaald gedachtegoed aanhangt bleek al wel toen hij zich heel druk aan het maken was over een of andere transgender in een Amerikaanse koers. Stukje bingo.
Riley's Law is onverbiddelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was een red flag inderdaad. Maar dit is wel een masker af situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die @DecoAoreste is ook wel elitair ja, constant zaniken op Coldplay en Adele.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is er supergezellig maar soms wel een beetje elitair
Ik ben groot fan van Coldplay (en zet dat regelmatig in als meme omdat er ook veel Coldplay-haters zitten), dus je slaat de plank een beetje misquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die @:DecoAoreste is ook wel elitair ja, constant zaniken op Coldplay en Adele.
Het was ironisch bedoeld.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Coldplay (en zet dat regelmatig in als meme omdat er ook veel Coldplay-haters zitten), dus je slaat de plank een beetje mis
Wel Coldplay maar het verkeerde nummer is behoorlijk elitair toch?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap ik! Maar je ironie had beter gewerkt als je Coldplay niet had genoemd
Ik ging er licht kritisch in, maar Toon komt sympathieker en slimmer over dan ik dacht.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
Iemand de nieuwe Toon bij de lsrf podcast al geluisterd? En zo ja: topshow vol zelfmedelijden of saai en beter overslaan?
Gaat de Telegraaf zijn ledenbestand toch niet publiceren?quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:23 schreef Steven184 het volgende:
Helaas: Dossiers van ‘foute’ Nederlanders volgend jaar toch nog niet digitaal te raadplegen
quote:Op zaterdag 7 december 2024 10:23 schreef Steven184 het volgende:
Helaas: Dossiers van ‘foute’ Nederlanders volgend jaar toch nog niet digitaal te raadplegen
Fix You.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:22 schreef Fretwork het volgende:
Hoorde dat er een Coldplayplaat hoog staat. Is dit er één die in een lege melancholie voortkabbelt naar niks, of is het een oh-oh-ooow-Coldplaynummer?
Overigens zingt Chris Martin altijd een tikkeltje vals.
Heeft Willempie nog een paleis over?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Definitief einde tijdperk erkend moordenaar Bashar A.
In Huis Doorn is altijd wel een plekje vrij.quote:Op zondag 8 december 2024 07:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Willempie nog een paleis over?
Wordt dit de eerste keer dat Al Qaida een land kan gaan besturen?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Eerst even een jaartje wennen in Chateau Al Amerongen.quote:Op zondag 8 december 2024 08:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
In Huis Doorn is altijd wel een plekje vrij.
Hebben de heren Bashar A. en Vladimir P. een GROOT probleem?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Erg mooiquote:Op zondag 8 december 2024 09:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Hebben de heren Bashar A. en Vladimir P. een GROOT probleem?
De 'profiles' van de rebellenleider zijn wel hilarisch, 'pragmatic fundamentalist', dat soort werk. Er zal wel een ellendiger iets voor terug komen, sowieso stukje burgeroorlog. Het complete gebrek aan (democratische) instellingen maakt het natuurlijk onmogelijk om wat anders te verwachten, stukje 'why nations fail'.quote:Op zondag 8 december 2024 08:31 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wordt dit de eerste keer dat Al Qaida een land kan gaan besturen?
Overigens gelachen om de oproep tot vrije verkiezingen van de premier.
In Egypte deden ze verkiezingen na Moebarak maar toen was de uitkomst niet in het belang van ONS en sindsdien zijn WE blij dat er weer gewoon een dictator zit.quote:Op zondag 8 december 2024 09:04 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Erg mooi
[..]
De 'profiles' van de rebellenleider zijn wel hilarisch, 'pragmatic fundamentalist', dat soort werk. Er zal wel een ellendiger iets voor terug komen, sowieso stukje burgeroorlog. Het complete gebrek aan (democratische) instellingen maakt het natuurlijk onmogelijk om wat anders te verwachten, stukje 'why nations fail'.
Achssad, wilde je zeggen?quote:Op zondag 8 december 2024 07:01 schreef DeeBee het volgende:
Als hater van de hypetrein "Farioli" was het een prima week.quote:Op zondag 8 december 2024 17:00 schreef VoMy het volgende:
AZ wint van Ajax, het Heerenveen van Van Persie wint een uitwedstrijd, het Utrecht van Jans speelde "gewoon" gelijk tegen Ajax.
Een loodzware week voor de haters van bandwagons en hypetreinen.
Het Merijn Zeeman effect?quote:Op zondag 8 december 2024 17:00 schreef VoMy het volgende:
AZ wint van Ajax, het Heerenveen van Van Persie wint een uitwedstrijd, het Utrecht van Jans speelde "gewoon" gelijk tegen Ajax.
Een loodzware week voor de haters van bandwagons en hypetreinen.
quote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hater van de hypetrein "Farioli" was het een prima week.
In his defense, het is een vrij langdradige activiteitquote:Op zondag 8 december 2024 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
De aanstaande geboorte van je kind missen omdat je liever bij je spelers blijft, kan dat?
Dan toch liever een nuchtere Deen in plaats van zo'n geesteszieke Italiaan.
De wedstrijden van Ajax of de geboorte van zijn kind?quote:Op zondag 8 december 2024 17:50 schreef Fretwork het volgende:
het is een vrij langdradige activiteit
Allebei momenteelquote:Op zondag 8 december 2024 18:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De wedstrijden van Ajax of de geboorte van zijn kind?
Ik wil graag jouw uitgebreide mening over Farioli horenquote:Op zondag 8 december 2024 17:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als hater van de hypetrein "Farioli" was het een prima week.
Oh ik heb helemaal geen uitgebreide mening over Farioli hoor, daarvoor kijk ik te weinig interviews met hem en lees ik te weinig over Ajax. Maar ik heb iets teveel adoratie gezien van Ajacieden die na de afgelopen 2 seizoenen blijkbaar niet meer zo goed weten wat goed voetbal is.quote:Op zondag 8 december 2024 18:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik wil graag jouw uitgebreide mening over Farioli horen
Volgens mij miste Italiaan annex Filosoof Davide Ghiotto ook de geboorte van zijn kind voor een wedstrijd. Cultuurdingetje.quote:Op zondag 8 december 2024 17:47 schreef Pistolero het volgende:
[..]
[ x ]
De aanstaande geboorte van je kind missen omdat je liever bij je spelers blijft, kan dat?
Dan toch liever een nuchtere Deen in plaats van zo'n geesteszieke Italiaan.
Jammer, ik was wel benieuwd naar de mening van een ‘nuchtere Feyenoorder’quote:Op zondag 8 december 2024 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb helemaal geen uitgebreide mening over Farioli hoor, daarvoor kijk ik te weinig interviews met hem en lees ik te weinig over Ajax. Maar ik heb iets teveel adoratie gezien van Ajacieden die na de afgelopen 2 seizoenen blijkbaar niet meer zo goed weten wat goed voetbal is.
De selectie is niet geweldig, maar met de basiself zou je gewoon van Utrecht en AZ moeten winnen. Nu lijken die overwinningen tegen Feyenoord en PSV meer een fluke dan een teken dat ze weer op het gewenste niveau zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd naar de mening van een ‘nuchtere Feyenoorder’
Dat Ajacieden een beetje overdreven enthousiast zijn na vier idioten begrijp ik wel. Maar hij doet meer slimmigheidjes dan dat hij voor de lange termijn een goede basis neerzet. En die selectie is gewoon ondermaats.
Ik snap wel dat je met zo’n selectie wisselvallig bent. Feyenoord en PSV hebben ze tactisch goed aangepakt, maar je moet ook niet vergeten dat vier van de vijf goals uit die wedstrijden kwamen door blunders van de keepers.quote:Op zondag 8 december 2024 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is niet geweldig, maar met de basiself zou je gewoon van Utrecht en AZ moeten winnen. Nu lijken die overwinningen tegen Feyenoord en PSV meer een fluke dan een teken dat ze weer op het gewenste niveau zijn.
Volgens mij is dit het vooral. Ik had een nieuwe vrouw mogen zoeken, en terechtquote:Op zondag 8 december 2024 18:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij miste Italiaan annex Filosoof Davide Ghiotto ook de geboorte van zijn kind voor een wedstrijd. Cultuurdingetje.
Het scheelt natuurlijk dat je weet dat er genoeg handen aan het bed zijn omdat je nog tot je 38e bij je mama thuis woont.
Een deel van de selectie kwam wat gefrustreerd over vandaag.quote:Op zondag 8 december 2024 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is niet geweldig, maar met de basiself zou je gewoon van Utrecht en AZ moeten winnen. Nu lijken die overwinningen tegen Feyenoord en PSV meer een fluke dan een teken dat ze weer op het gewenste niveau zijn.
Ajax heeft ook wel wat veel licht ontvlambare types in de selectie, zeker nu Berghuis ook weer terug isquote:Op zondag 8 december 2024 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een deel van de selectie kwam wat gefrustreerd over vandaag.
Jij bent rustig op je luie reet blijven zitten toen Rutte IV viel?quote:Op zondag 8 december 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De conclusie van vandaag is dat we na toeterturken ook toetersyriërs hebben.
Gaaei die hele tijd boos was dat zijn broekje kapot was is ook een leuke rubriek.quote:Op zondag 8 december 2024 20:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ajax heeft ook wel wat veel licht ontvlambare types in de selectie, zeker nu Berghuis ook weer terug is
Kan je daar dan makkelijk belasting ontwijken?quote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef Pistolero het volgende:
ONZE Max gaat kindjes helpen in Rwanda.
@:Rellende_Rotscholier
Ik vind Sirenesyriërs beter bekken.quote:Op zondag 8 december 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De conclusie van vandaag is dat we na toeterturken ook toetersyriërs hebben.
Paultje Kagame wil daar heel graag een GP organiseren.quote:Op zondag 8 december 2024 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Wel bijzonder dat je een F1-gala daar houdt
Glycogeendip is het nieuwe synoniem voor een Tom Waesje doen?quote:
Alweer? Zo heeft ie ook al eens een sleutelbeen gebrokenquote:
Een glycogeendip bestaat niet. Welk nieuwsmedium heeft dit verzonnen. Dit is gewoon een reactieve hypoglycemie. Oftwel veel suiker eten, insuline laten pieken, waardoor er te weinig glucose meer voorhanden is als brandstof (voor het brein).quote:
Dat verzint ie zelf, zie screenshot van zn Insta Storyquote:Op maandag 9 december 2024 12:08 schreef Coppi het volgende:
[..]
Een glycogeendip bestaat niet. Welk nieuwsmedium heeft dit verzonnen. Dit is gewoon een reactieve hypoglycemie. Oftwel veel suiker eten, insuline laten pieken, waardoor er te weinig glucose meer voorhanden is als brandstof (voor het brein).
Het is zo gezellig hier in Demtahquote:Op maandag 9 december 2024 13:41 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)alwedstrijd-deventer
En maar afvragen waarom er zo weinig vrijwilligers zijn
Ja zo noemde ze het in de Beter Worden podcast, maar daar leggen ze het ook zoals jij uit.quote:Op maandag 9 december 2024 12:08 schreef Coppi het volgende:
[..]
Een glycogeendip bestaat niet. Welk nieuwsmedium heeft dit verzonnen. Dit is gewoon een reactieve hypoglycemie. Oftwel veel suiker eten, insuline laten pieken, waardoor er te weinig glucose meer voorhanden is als brandstof (voor het brein).
Unox Rookworst Eredivisie was beter geweest.quote:Op maandag 9 december 2024 22:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu hebben we echt geen recht van spreken meer als we de Croky Cup belachelijk maken.
De Croky Cup is nog altijd erger, dat klinkt als een toernooitje na schooltijd bedacht door een voetbalmoeder.quote:Op maandag 9 december 2024 22:22 schreef Hamlapjes het volgende:
Nu hebben we echt geen recht van spreken meer als we de Croky Cup belachelijk maken.
VOC MENTALITEITEDquote:Op dinsdag 10 december 2024 06:59 schreef Steven184 het volgende:
Stukje Nederlands ondernemerschap
Jonge Nederlandse mbk-bedrijven lijken Russische sancties te omzeilen
@AllesKaputt weet hier vast meer vanquote:Op dinsdag 10 december 2024 07:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Slapen jullie ook weleens in de kelder van een cafe?
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:09 schreef Szura het volgende:
[..]
@:alleskaputt weet hier vast meer van
#BakkerSchutquote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef VoMy het volgende:
Ik neem aan dat wij Nederlanders na aankondiging van het nieuwe kabinet De Wever in België ook de kans grijpen om de Ardennen tot aan Huy te bezetten. Tijd voor onze tweede klassieker op de UCI-kalender. #JustIsraelThings
Met een glucosedipje snap ik wel dat je niet helemaal helder typt.quote:Op maandag 9 december 2024 12:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat verzint ie zelf, zie screenshot van zn Insta Story
quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef VoMy het volgende:
Ik neem aan dat wij Nederlanders na aankondiging van het nieuwe kabinet De Wever in België ook de kans grijpen om de Ardennen tot aan Huy te bezetten. Tijd voor onze tweede klassieker op de UCI-kalender. #JustIsraelThings
Lelijke oorloghitser, je weet niet waar we aan beginnen. Gewoon netjes de "grenscontrolepolitie" iets te ver de Voerstreek in laten lopen, je laten toejuichen door de lokale Vlamingen en Nederlanders en bij Aubel een grenscontrole inrichten. Geen oorlog, maar de Rijksnederlanders netjes terug bij Limburg.quote:Op dinsdag 10 december 2024 09:57 schreef VoMy het volgende:
quote:Meer nog: de R.Ev Academy van Remco Evenepoel ontwierp samen met bpost een sticker om de aandacht te vestigen op het fenomeen van ‘dooring’, waarbij fietsers door een openslaande autodeur ten val komen.
En dus lanceren ze de 'Remco Reflex'.
Met een sticker van Evenepoel die je op het zijraampje aan de bestuurderszijde plakt, wordt men eraan herinnerd om extra aandacht te besteden aan mogelijk aankomende fietsers bij het openen van het autoportier.
Ik denk dat dit vooral in België voor flink wat schizofrenie kan zorgen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat R.EV er een hoop fans bij heeft gekregen in deze SC nu hij een Palestijns vlaggetje en watermeloen in z'n instaprofiel heeft staan.
Oumi heeft de persoon R. EV veel meer likeable gemaakt. Zij staat wel op eenzame hoogte als het om de altijd prominent aanwezige Vlaamse rennersslavinnen vrouwen gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat R.EV er een hoop fans bij heeft gekregen in deze SC nu hij een Palestijns vlaggetje en watermeloen in z'n instaprofiel heeft staan.
Gekocht.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:31 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Bestellen kan hier!
https://sporza.be/nl/2024(...)ijden~1733836828060/
[..]
Zij is ook de enige die afwijkt van de typische Belgische wielervrouwquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Oumi heeft de persoon R. EV veel meer likeable gemaakt. Zij staat wel op eenzame hoogte als het om de altijd prominent aanwezige Vlaamse rennersslavinnen vrouwen gaat.
Ik vind mensen met een Israel vlaggetje vaak een beetje een verloren indruk maken. Niet eens agressief, maar meer alsof het een toxische relatie is die ze maar moeten blijven verdedigen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:27 schreef Felagund het volgende:
PatLef lijkt mij wel iemand van het Israel vlaggetje.
Moet Remco zijn eigen kleren wassen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zij is ook de enige die afwijkt van de typische Belgische wielervrouw
In elk geval in Molenbeek.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
KNVB geeft zoals verwacht geen fuck om mensenrechten in S-A. Nu maar hopen dat WE ons niet plaatsen.quote:'Wij zijn een voetbalbond en zullen, als we ons plaatsen, in de basis overal ter wereld voetballen', communiceert de KNVB via de officiële kanalen.
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden. Op naar Noord-Koreaquote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
KNVB geeft zoals verwacht geen fuck om mensenrechten in S-A. Nu maar hopen dat WE ons niet plaatsen.
Erg mooi dat dit nu genormaliseerd is.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden. Op naar Noord-Korea
quote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden. Op naar Noord-Korea
Ja, die indruk krijg ik helemaal niet bij mensen met een piercing in hun neus, geen baan maar wel een Palestijns vlaggetje. Queerst for Palestina, alleen jammer dat je daar als 'queer' wordt opgehangen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een Israel vlaggetje vaak een beetje een verloren indruk maken. Niet eens agressief, maar meer alsof het een toxische relatie is die ze maar moeten blijven verdedigen.
Hoe noem je Remco?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die indruk krijg ik helemaal niet bij mensen met een piercing in hun neus, geen baan maar wel een Palestijns vlaggetje. Queerst for Palestina, alleen jammer dat je daar als 'queer' wordt opgehangen.
Inderdaad een alliantie die ik nooit heb begrepen, die tussen extreemlinks en radicaal islamitisch.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die indruk krijg ik helemaal niet bij mensen met een piercing in hun neus, geen baan maar wel een Palestijns vlaggetje. Queerst for Palestina, alleen jammer dat je daar als 'queer' wordt opgehangen.
Ik lees niet goed of je mij gelijk geeft of sarcastisch bent, maar ik vind het type persoon wat jij noemt een stuk agressievere indruk maken altijd.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een niet bestaande alliantie maar wel een heul slimme opmerking hoor! Het gaat iedere activist, en dat zijn vaker bijv LGBTIQ-figuren omdat die maatschappelijk betrokkener zijn, gewoon om het niet uitmoorden van mensen. Dat is voor christenen altijd een heel moeilijk concept.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad een alliantie die ik nooit heb begrepen, die tussen extreemlinks en radicaal islamitisch.
Het wordt altijd komisch als een Wilders moslims aanvalt op homohaat. Ik woon toevallig in een van de Marokkaanse moslimhoofdwijken van Nederland (Kanaleneiland), daar hangen zonder enig probleem ook regenboogvlaggen. Terwijl regenboogfietspaden zo eng zijn voor bepaalde mensen dat ze niets anders meer kunnen doen dan op Wilders stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een niet bestaande alliantie maar wel een heul slimme opmerking hoor! Het gaat iedere activist, en dat zijn vaker bijv LGBTIQ-figuren omdat die maatschappelijk betrokkener zijn, gewoon om het niet uitmoorden van mensen. Dat is voor christenen altijd een heel moeilijk concept.
Hij had mij al bij "all eyes on Rafah". Goeie jongen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
Wat leuk om te zien dat steeds meer mensen zich bekeren tot het Remcoïsme.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hij had mij al bij "all eyes on Rafah". Goeie jongen.
Niet moorden is natuurlijk geen moeilijk concept. Maar het ligt in dit geval wel veel genuanceerder dan je nu schetst. Over het algemeen wordt Israël hier afgeschilderd als de boze boeman en Palestina/Hamas als het zielige slachtoffer, maar dat is natuurlijk veel te zwart-wit.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een niet bestaande alliantie maar wel een heul slimme opmerking hoor! Het gaat iedere activist, en dat zijn vaker bijv LGBTIQ-figuren omdat die maatschappelijk betrokkener zijn, gewoon om het niet uitmoorden van mensen. Dat is voor christenen altijd een heel moeilijk concept.
Jij bent degene die zegt dat er een innige omhelzing is tussen extreem links (whatever that may be) en radicale islam. En nu vind je dat het allemaal wel weer erg ongenuanceerd wordt?quote:Op woensdag 11 december 2024 16:02 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet moorden is natuurlijk geen moeilijk concept. Maar het ligt in dit geval wel veel genuanceerder dan je nu schetst.
Over het algemeen maken mensen zich vooral druk om het feit dat een regering gevuld met genocidale psychopaten een genocide uitvoert met meer dan honderdduizend doden en dat onze christelijk-rechtse regering samen met veel regeringen in Europa en de VS dat allemaal wel prima vindt omdat de slachtoffers toch maar Palestijnen zijn en alle moslims moeten dood.quote:Over het algemeen wordt Israël hier afgeschilderd als de boze boeman en Palestina/Hamas als het zielige slachtoffer, maar dat is natuurlijk veel te zwart-wit.
Non sequitur. Israël kan prima bestaan zonder het uithongeren en het graf in bombarderen van Palestijnse kinderen (wiens lot je beduidend minder zwaar op het hart ligt dan 'de kans op een Jodenvervolging').quote:Ik ben ook geen groot fan van Netanyahu en ik sta zeker niet te juichen om dode kinderen in de Gazastrook, maar tegelijk vind ik het wel belangrijk dat Israël blijft bestaan om Jodenvervolging zoveel mogelijk in de kiem te smeren.
Is op geen enkele manier ook maar een beetje een vrijbrief om een genocide uit te voeren op de Palestijnse bevolking. Je maatschappelijke betrokkenheid eindigt zodra iemand overigens van het verkeerde volk is, gegeven je complete onverschilligheid over door Israël uitgemoorde Palestijnse gezinnen. Lekker betrokken!quote:Hamas heeft als einddoel om Israël op te heffen en daar verzetten de meeste (maatschappelijk betrokken) christenen zich ten zeerste tegen. Ik inderdaad ook.
Opmerking zonder inhoud. Doe eens een voorbeeld dan.quote:Ik sta er verder echt van te kijken hoe kritiekloos de politieke agenda van een bewezen terroristische organisatie als Hamas over wordt genomen door mensen op de linkerflank
Opnieuw valt er geen enkele logica te bespeuren in je redering.quote:die toch beweren tegen racisme en discriminatie te zijn.
Ik zeg toch helemaal niet dat het merkwaardig is dat mensen tegen genocide zijn.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:17 schreef DeeBee het volgende:
'Heel merkwaardig' dat mensen tegen genocide zijn...
De meeste mensen zijn geen Hamas-aanhangers, maar begaan met het meerendeel van het Palestijnse volk, maar ja, deze frame wordt nonstop gebruikt.
Dank voor je uitgebreide en inderdaad een stuk genuanceerdere reactie.quote:
Wie is hier tegen het bestaan van Israël dan? Je bedenkt je eigen ongenuanceerde frame om ons er vervolgens mee om de oren te slaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide en inderdaad een stuk genuanceerdere reactie.Geen sarcasme, oprecht prettig. Ook fijn om te horen dat je niet tegen het bestaan van Israël bent (geldt niet voor iedereen hier helaas). Ik ga er vanavond laat even wat uitgebreider op in.
Ik ben dus ook absoluut niet tegen het bestaan van Israel.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dank voor je uitgebreide en inderdaad een stuk genuanceerdere reactie.Geen sarcasme, oprecht prettig. Ook fijn om te horen dat je niet tegen het bestaan van Israël bent (geldt niet voor iedereen hier helaas). Ik ga er vanavond laat even wat uitgebreider op in.
Ik heb nog nooit een Europese of Amerikaanse bestuurder horen zeggen dat het niet erg is wat er gebeurt omdat moslims dood moeten. Dat is beslist ook niet mijn mening (zoals ik hieronder zal aantonen).quote:Op woensdag 11 december 2024 16:23 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jij bent degene die zegt dat er een innige omhelzing is tussen extreem links (whatever that may be) en radicale islam. En nu vind je dat het allemaal wel weer erg ongenuanceerd wordt?
[..]
Over het algemeen maken mensen zich vooral druk om het feit dat een regering gevuld met genocidale psychopaten een genocide uitvoert met meer dan honderdduizend doden en dat onze christelijk-rechtse regering samen met veel regeringen in Europa en de VS dat allemaal wel prima vindt omdat de slachtoffers toch maar Palestijnen zijn en alle moslims moeten dood.
Maar het is toch eenmaal een feit dat het ene lot ons zwaarder raakt dan het andere? Dat kun je hypocriet noemen, selectieve verontwaardiging zelfs, en daar heb je helemaal gelijk in. Tegelijk kun je je onmogelijk over ál het onrecht op aarde druk maken. De mensen die het allemaal afschuwelijk vinden wat er gebeurt in Gaza, en het ís natuurlijk ook afschuwelijk, die hoor je toch een stuk minder over andere onderdrukte volkeren of oorlogen die er plaatsvinden in de wereld. Waarom? Misschien gewoon omdat het conflict in Israël/Palestina het meest mediageniek is, cru genoeg. We horen er veruit het meeste over, het overschaduwt zelfs Oekraïne tegenwoordig, en dus heeft iedereen er een mening over.quote:Non sequitur. Israël kan prima bestaan zonder het uithongeren en het graf in bombarderen van Palestijnse kinderen (wiens lot je beduidend minder zwaar op het hart ligt dan 'de kans op een Jodenvervolging').
Welk causaal verband is er precies tussen het bombarderen van kleuterklassen in de Gazastrook en het bestaan van Israël? Er is niets. Er is alleen de vrijbrief die wij in het westen geven om die kleuterklassen toch maar gewoon te bombarderen.
Ik wil deze dingen dus niet goedpraten, alleen benadrukken dat de zijde van Hamas hierin kiezen in mijn ogen onjuist is.quote:Op woensdag 11 december 2024 16:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Of tijdens deze oorlog het niet toelaten van journalisten in Gaza, iets wat gewoon een oorlogsrecht is. Daar hoor je dan ook weer niemand over. Nu kan je vrijwel niets verifieren. Als je oprecht denkt aan de goede kant te staan dan wil je juist dingen laten verifieren lijkt me. Of het niet tot nauwelijks toelaten van hulpkonvooien. Of het bombarderen van hulpverleners.
Ik weet niet of je op mij doelt, maar ik ben niet gereformeerdquote:Gereformeerden die het belangrijker vinden dat Israel onbeperkt Palestijnen kan uitmoorden, zijn duidelijk niet tegen discriminatie - die discrimineren met hun standpunt immers de Palestijnen, wiens dood ze acceptabeler of wenselijker vinden. En die zijn dan ook voor Israel.
Ik zag dat je ook een PB had gestuurd met een nadere toelichting, maar ik snap op zich je punt hoorquote:Je argument om voor Israël te zijn, is dat als je niet voor Israël bent er hele erge dingen gebeuren met Israël en dat zou toch echt erg zijn. Maar al die erge dingen waar je bang voor bent - en waarvan je de causaliteit helemaal niet hebt aangetoond, maar we moeten je maar geloven dat Israël niet anders kan dan het bewust vermoorden van zoveel mogelijk Palestijnen - gebeuren nu al... Maar dan met, jawel, de Palestijnen.
Het vernietigen van een land, van een volk, wat jij vreest dat er gebeurt met Israël en zijn inwoners als ze niet elke dag een kleuterklas onder vuur nemen, die vindt al plaats, in de vorm van de vernietiging van de Palestijnen door Israël
Ik lees vooral veel intenties en er ontbreken nog wat belangrijke handtekeningenquote:Op woensdag 11 december 2024 20:49 schreef Fretwork het volgende:
Woontop: Sneller betaalbare woningen bouwen op meer locaties.
Had niet gedacht dat ik dit ooit ging zeggen, maar Mona Keijzer heeft het toch maar opgelost jongons
Is dat een 'tl;dr'?quote:
Gaat om de visie, dit zijn geen plannen die Jan en Piet zo even bedenken, dit is geniaal!quote:Op woensdag 11 december 2024 20:53 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik lees vooral veel intenties en er ontbreken nog wat belangrijke handtekeningen
Beetje zoals ‘de inkomsten vergroten en de uitgaven verlagen’-meme omtrent, wat was het destijds, NAC?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:56 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gaat om de visie, dit zijn geen plannen die Jan en Piet zo even bedenken, dit is geniaal!
Je bedoelt hoe McKinsey goud geld verdient?quote:Op woensdag 11 december 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Beetje zoals ‘de inkomsten vergroten en de uitgaven verlagen’-meme omtrent, wat was het destijds, NAC?
Laat ik even kort op dit stukje ingaan.quote:Op woensdag 11 december 2024 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat je zegt is dat Israël genocide pleegt op de Palestijnen, dat ze daar als enige schuldig aan zijn, dat dat net zo ernstig is als wat er mogelijkerwijs zou kunnen gebeuren met de Joden als Israël niet (meer) zou bestaan, en dat dat toch nooit zal gebeuren in de praktijk. Ik denk daar op al die punten dus net anders over, zoals ik hierboven al even benoemde.
Wat er met de Palestijnen gebeurt is niet mals, maar ik denk dat het frame 'genocide' en het volledig de schuld leggen bij de tegenstander wel twee zaken zijn die de terroristen van Hamas wel érg goed uitkomen.
Zo, Jan Roos is ook weer even op zijn plek gezet.quote:Op woensdag 11 december 2024 22:06 schreef VoMy het volgende:
Gaat Feyenoord de tweede helft overleven?[poll=8146]
Wel een prachtig in beeld gebrachte huddlequote:Op woensdag 11 december 2024 22:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo, Jan Roos is ook weer even op zijn plek gezet.
Bezuinigen op onderwijs is wel echt een bizarre eigen goal, maar als je meeste stemmers een IQ van 60 hebben snap ik het ook wel weer van de regeringspartijenquote:
Sowieso proberen de bal het stadion uit te rossenquote:Op woensdag 11 december 2024 23:11 schreef Pino112 het volgende:
De andere stadions moeten komen in Abha, Khobar en Neom, de futuristische stad die nog gebouwd moet worden. Het stadion in die laatste stad moet 350 meter boven de stad gaan zweven.
SA-troep
Deze komt recht naast de Rainbow Road F1 track, handig recht op een cliffquote:Op woensdag 11 december 2024 23:11 schreef Pino112 het volgende:
De andere stadions moeten komen in Abha, Khobar en Neom, de futuristische stad die nog gebouwd moet worden. Het stadion in die laatste stad moet 350 meter boven de stad gaan zweven.
SA-troep
Lakitu komt je níét ophalen als je er van afflikkert.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze komt recht naast de Rainbow Road F1 track, handig recht op een cliff
[ afbeelding ]
Waar de fuck kijk ik naar.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze komt recht naast de Rainbow Road F1 track, handig recht op een cliff
[ afbeelding ]
https://digitalhub.fifa.c(...)up-2034-Bid-Book.pdfquote:
Ik weet niet goed of het een soort dystopische toekomst uit een science-fiction film is, of gewoon een glitch in een game.quote:
Wtfquote:Op donderdag 12 december 2024 10:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://digitalhub.fifa.c(...)up-2034-Bid-Book.pdf
Een stel consultants waren echt ontzettend high toen dit ingeleverd werd
Dit ziet er uit alsof het zo uit Fortnite komt.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of het een soort dystopische toekomst uit een science-fiction film is, of gewoon een glitch in een game.
Stel je voor hoe al die neonlichten kunnen weerkaatsen op zijn kale kop. Hij ziet zichzelf al als discobal in dat stadion zitten.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf
Wel meer stadions die er weird uit zien, dit kan toch niet.
Snap dan ook wel weer dat Infantielo hier helemaal geil van wordt, samen met de blik op zijn bankrekening.
Ok boomerquote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kinderen in het OV moeten zo gigantisch snel verboden worden, alsjeblieft.
Sowieso kinderenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, gefixt.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende: