Ik zou niet weten waar ik die van moet kennenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.
Mensen die meerdere lijstjes daar insturenquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk dat is wel een evenement waar FOK! het nu nog van moet hebben gezien de snelheid van de topic's in december. Maar het opblijven tot een nummer wordt gedraaid heb ik nooit gesnapt en de 'ik heb zelfs nog nooit van Roxy Dekker gehoord' act's zijn vrij vervelend.
Ik kom rond de kerst lekker naar DRTquote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef Remco het volgende:
[..]
Huisfeestje, Anne-Fleur Vakantie, Sugardaddy.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik die van moet kennen
Is MEROL niet de hitmachine?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:15 schreef VoMy het volgende:
[..]
Huisfeestje, Anne-Fleur Vakantie, Sugardaddy.
Dé hitmachine van Nederland, onze inheemse Dua Lipa.
Die heeft toch geen hits? Beetje high-brow niche werk.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is MEROL niet de hitmachine?
Lekker met de meiden ketaquote:Op donderdag 5 december 2024 21:21 schreef VoMy het volgende:
[..]
Die heeft toch geen hits? Beetje high-brow niche werk.
Hou je bek en bef me werd nog wel song van het jaar, maar bevestigd een beetje @VoMy zijn vooroordeel. In Belgie is ze volgens mij na de slimste mens ook populair.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker met de meiden keta
Niet hier live in het topic?quote:Op donderdag 5 december 2024 21:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik kan jullie wel Duitstalige tips geven via dm
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hou je bek en bef me werd nog wel song van het jaar, maar bevestigd een beetje @:Vomy zijn vooroordeel. In Belgie is ze volgens mij na de slimste mens ook populair.
Kerst met de Fam!quote:Op donderdag 5 december 2024 21:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Lekker met de meiden keta
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 21:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
[..]
Kerst met de Fam!
Ik ken wel wat nummers, maar voor echte hits moet je toch top-40-knallers hebben.
Leuk liedje, maar slechts de 74e plek in de Single Top 100.quote:Op donderdag 5 december 2024 21:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op donderdag 5 december 2024 21:31 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet hier live in het topic?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 5 december 2024 22:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
The plot thickens.quote:Op donderdag 5 december 2024 22:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Extra opwarming aarde door ander gedrag wolken: mogelijk graad extra in 2100
Kicken.
Met een meisje aan het stuur zou ik dat circus wel weer grappig vinden, zie toch wel wat innerlijke conflicten bij de huidige F1-achterban danquote:Op vrijdag 6 december 2024 09:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hopen op een meisje anders krijgen we dit circus weer over een jaar of 25.
Het gat in de ozonlaag zorgt ook voor afkoeling volgens mij.quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
The plot thickens.
Ik sprak trouwens laatst iemand van het knmi en die zei dat de extra opwarming in Europa ironisch genoeg komt door minder luchtverontreiniging, en dat als een India zo'n ontwikkeling gaat doormaken je daar wel de poppen aan het dansen krijgt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En straks weer de berichten delen van Tucker C die in Moskou is. Gelukkig is dat daar een baken van vrijheid waarin een ieder kan zeggen wat hij of zij wil."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |