Jammer, ik was wel benieuwd naar de mening van een ‘nuchtere Feyenoorder’quote:Op zondag 8 december 2024 18:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh ik heb helemaal geen uitgebreide mening over Farioli hoor, daarvoor kijk ik te weinig interviews met hem en lees ik te weinig over Ajax. Maar ik heb iets teveel adoratie gezien van Ajacieden die na de afgelopen 2 seizoenen blijkbaar niet meer zo goed weten wat goed voetbal is.
De selectie is niet geweldig, maar met de basiself zou je gewoon van Utrecht en AZ moeten winnen. Nu lijken die overwinningen tegen Feyenoord en PSV meer een fluke dan een teken dat ze weer op het gewenste niveau zijn.quote:Op zondag 8 december 2024 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, ik was wel benieuwd naar de mening van een ‘nuchtere Feyenoorder’
Dat Ajacieden een beetje overdreven enthousiast zijn na vier idioten begrijp ik wel. Maar hij doet meer slimmigheidjes dan dat hij voor de lange termijn een goede basis neerzet. En die selectie is gewoon ondermaats.
Ik snap wel dat je met zo’n selectie wisselvallig bent. Feyenoord en PSV hebben ze tactisch goed aangepakt, maar je moet ook niet vergeten dat vier van de vijf goals uit die wedstrijden kwamen door blunders van de keepers.quote:Op zondag 8 december 2024 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is niet geweldig, maar met de basiself zou je gewoon van Utrecht en AZ moeten winnen. Nu lijken die overwinningen tegen Feyenoord en PSV meer een fluke dan een teken dat ze weer op het gewenste niveau zijn.
Volgens mij is dit het vooral. Ik had een nieuwe vrouw mogen zoeken, en terechtquote:Op zondag 8 december 2024 18:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij miste Italiaan annex Filosoof Davide Ghiotto ook de geboorte van zijn kind voor een wedstrijd. Cultuurdingetje.
Het scheelt natuurlijk dat je weet dat er genoeg handen aan het bed zijn omdat je nog tot je 38e bij je mama thuis woont.
Een deel van de selectie kwam wat gefrustreerd over vandaag.quote:Op zondag 8 december 2024 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is niet geweldig, maar met de basiself zou je gewoon van Utrecht en AZ moeten winnen. Nu lijken die overwinningen tegen Feyenoord en PSV meer een fluke dan een teken dat ze weer op het gewenste niveau zijn.
Ajax heeft ook wel wat veel licht ontvlambare types in de selectie, zeker nu Berghuis ook weer terug isquote:Op zondag 8 december 2024 19:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Een deel van de selectie kwam wat gefrustreerd over vandaag.
Jij bent rustig op je luie reet blijven zitten toen Rutte IV viel?quote:Op zondag 8 december 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De conclusie van vandaag is dat we na toeterturken ook toetersyriërs hebben.
Gaaei die hele tijd boos was dat zijn broekje kapot was is ook een leuke rubriek.quote:Op zondag 8 december 2024 20:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ajax heeft ook wel wat veel licht ontvlambare types in de selectie, zeker nu Berghuis ook weer terug is
Kan je daar dan makkelijk belasting ontwijken?quote:Op zondag 8 december 2024 20:31 schreef Pistolero het volgende:
ONZE Max gaat kindjes helpen in Rwanda.
@:Rellende_Rotscholier
Ik vind Sirenesyriërs beter bekken.quote:Op zondag 8 december 2024 19:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De conclusie van vandaag is dat we na toeterturken ook toetersyriërs hebben.
Paultje Kagame wil daar heel graag een GP organiseren.quote:Op zondag 8 december 2024 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Wel bijzonder dat je een F1-gala daar houdt
Glycogeendip is het nieuwe synoniem voor een Tom Waesje doen?quote:
Alweer? Zo heeft ie ook al eens een sleutelbeen gebrokenquote:
Een glycogeendip bestaat niet. Welk nieuwsmedium heeft dit verzonnen. Dit is gewoon een reactieve hypoglycemie. Oftwel veel suiker eten, insuline laten pieken, waardoor er te weinig glucose meer voorhanden is als brandstof (voor het brein).quote:
Dat verzint ie zelf, zie screenshot van zn Insta Storyquote:Op maandag 9 december 2024 12:08 schreef Coppi het volgende:
[..]
Een glycogeendip bestaat niet. Welk nieuwsmedium heeft dit verzonnen. Dit is gewoon een reactieve hypoglycemie. Oftwel veel suiker eten, insuline laten pieken, waardoor er te weinig glucose meer voorhanden is als brandstof (voor het brein).
Het is zo gezellig hier in Demtahquote:Op maandag 9 december 2024 13:41 schreef franklop het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)alwedstrijd-deventer
En maar afvragen waarom er zo weinig vrijwilligers zijn
Ja zo noemde ze het in de Beter Worden podcast, maar daar leggen ze het ook zoals jij uit.quote:Op maandag 9 december 2024 12:08 schreef Coppi het volgende:
[..]
Een glycogeendip bestaat niet. Welk nieuwsmedium heeft dit verzonnen. Dit is gewoon een reactieve hypoglycemie. Oftwel veel suiker eten, insuline laten pieken, waardoor er te weinig glucose meer voorhanden is als brandstof (voor het brein).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |