quote:Meer nog: de R.Ev Academy van Remco Evenepoel ontwierp samen met bpost een sticker om de aandacht te vestigen op het fenomeen van ‘dooring’, waarbij fietsers door een openslaande autodeur ten val komen.
En dus lanceren ze de 'Remco Reflex'.
Met een sticker van Evenepoel die je op het zijraampje aan de bestuurderszijde plakt, wordt men eraan herinnerd om extra aandacht te besteden aan mogelijk aankomende fietsers bij het openen van het autoportier.
Ik denk dat dit vooral in België voor flink wat schizofrenie kan zorgen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat R.EV er een hoop fans bij heeft gekregen in deze SC nu hij een Palestijns vlaggetje en watermeloen in z'n instaprofiel heeft staan.
Oumi heeft de persoon R. EV veel meer likeable gemaakt. Zij staat wel op eenzame hoogte als het om de altijd prominent aanwezige Vlaamse rennersslavinnen vrouwen gaat.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
Ik neem aan dat R.EV er een hoop fans bij heeft gekregen in deze SC nu hij een Palestijns vlaggetje en watermeloen in z'n instaprofiel heeft staan.
Gekocht.quote:Op dinsdag 10 december 2024 15:31 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Bestellen kan hier!
https://sporza.be/nl/2024(...)ijden~1733836828060/
[..]
Zij is ook de enige die afwijkt van de typische Belgische wielervrouwquote:Op dinsdag 10 december 2024 16:59 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Oumi heeft de persoon R. EV veel meer likeable gemaakt. Zij staat wel op eenzame hoogte als het om de altijd prominent aanwezige Vlaamse rennersslavinnen vrouwen gaat.
Ik vind mensen met een Israel vlaggetje vaak een beetje een verloren indruk maken. Niet eens agressief, maar meer alsof het een toxische relatie is die ze maar moeten blijven verdedigen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:27 schreef Felagund het volgende:
PatLef lijkt mij wel iemand van het Israel vlaggetje.
Moet Remco zijn eigen kleren wassen?quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zij is ook de enige die afwijkt van de typische Belgische wielervrouw
In elk geval in Molenbeek.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
KNVB geeft zoals verwacht geen fuck om mensenrechten in S-A. Nu maar hopen dat WE ons niet plaatsen.quote:'Wij zijn een voetbalbond en zullen, als we ons plaatsen, in de basis overal ter wereld voetballen', communiceert de KNVB via de officiële kanalen.
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden. Op naar Noord-Koreaquote:Op woensdag 11 december 2024 09:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
KNVB geeft zoals verwacht geen fuck om mensenrechten in S-A. Nu maar hopen dat WE ons niet plaatsen.
Erg mooi dat dit nu genormaliseerd is.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden. Op naar Noord-Korea
quote:Op woensdag 11 december 2024 09:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze doen niet eens meer een poging om de schijn op te houden. Op naar Noord-Korea
Ja, die indruk krijg ik helemaal niet bij mensen met een piercing in hun neus, geen baan maar wel een Palestijns vlaggetje. Queerst for Palestina, alleen jammer dat je daar als 'queer' wordt opgehangen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind mensen met een Israel vlaggetje vaak een beetje een verloren indruk maken. Niet eens agressief, maar meer alsof het een toxische relatie is die ze maar moeten blijven verdedigen.
Hoe noem je Remco?quote:Op woensdag 11 december 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die indruk krijg ik helemaal niet bij mensen met een piercing in hun neus, geen baan maar wel een Palestijns vlaggetje. Queerst for Palestina, alleen jammer dat je daar als 'queer' wordt opgehangen.
Inderdaad een alliantie die ik nooit heb begrepen, die tussen extreemlinks en radicaal islamitisch.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, die indruk krijg ik helemaal niet bij mensen met een piercing in hun neus, geen baan maar wel een Palestijns vlaggetje. Queerst for Palestina, alleen jammer dat je daar als 'queer' wordt opgehangen.
Ik lees niet goed of je mij gelijk geeft of sarcastisch bent, maar ik vind het type persoon wat jij noemt een stuk agressievere indruk maken altijd.quote:Op woensdag 11 december 2024 09:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een niet bestaande alliantie maar wel een heul slimme opmerking hoor! Het gaat iedere activist, en dat zijn vaker bijv LGBTIQ-figuren omdat die maatschappelijk betrokkener zijn, gewoon om het niet uitmoorden van mensen. Dat is voor christenen altijd een heel moeilijk concept.quote:Op woensdag 11 december 2024 10:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad een alliantie die ik nooit heb begrepen, die tussen extreemlinks en radicaal islamitisch.
Het wordt altijd komisch als een Wilders moslims aanvalt op homohaat. Ik woon toevallig in een van de Marokkaanse moslimhoofdwijken van Nederland (Kanaleneiland), daar hangen zonder enig probleem ook regenboogvlaggen. Terwijl regenboogfietspaden zo eng zijn voor bepaalde mensen dat ze niets anders meer kunnen doen dan op Wilders stemmen.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:13 schreef VoMy het volgende:
[..]
Een niet bestaande alliantie maar wel een heul slimme opmerking hoor! Het gaat iedere activist, en dat zijn vaker bijv LGBTIQ-figuren omdat die maatschappelijk betrokkener zijn, gewoon om het niet uitmoorden van mensen. Dat is voor christenen altijd een heel moeilijk concept.
Hij had mij al bij "all eyes on Rafah". Goeie jongen.quote:Op dinsdag 10 december 2024 16:18 schreef hhh38 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |