Wel een prachtig in beeld gebrachte huddlequote:Op woensdag 11 december 2024 22:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zo, Jan Roos is ook weer even op zijn plek gezet.
Bezuinigen op onderwijs is wel echt een bizarre eigen goal, maar als je meeste stemmers een IQ van 60 hebben snap ik het ook wel weer van de regeringspartijenquote:
Sowieso proberen de bal het stadion uit te rossenquote:Op woensdag 11 december 2024 23:11 schreef Pino112 het volgende:
De andere stadions moeten komen in Abha, Khobar en Neom, de futuristische stad die nog gebouwd moet worden. Het stadion in die laatste stad moet 350 meter boven de stad gaan zweven.
SA-troep
Deze komt recht naast de Rainbow Road F1 track, handig recht op een cliffquote:Op woensdag 11 december 2024 23:11 schreef Pino112 het volgende:
De andere stadions moeten komen in Abha, Khobar en Neom, de futuristische stad die nog gebouwd moet worden. Het stadion in die laatste stad moet 350 meter boven de stad gaan zweven.
SA-troep
Lakitu komt je níét ophalen als je er van afflikkert.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze komt recht naast de Rainbow Road F1 track, handig recht op een cliff
[ afbeelding ]
Waar de fuck kijk ik naar.quote:Op donderdag 12 december 2024 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Deze komt recht naast de Rainbow Road F1 track, handig recht op een cliff
[ afbeelding ]
https://digitalhub.fifa.c(...)up-2034-Bid-Book.pdfquote:
Ik weet niet goed of het een soort dystopische toekomst uit een science-fiction film is, of gewoon een glitch in een game.quote:
Wtfquote:Op donderdag 12 december 2024 10:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
https://digitalhub.fifa.c(...)up-2034-Bid-Book.pdf
Een stel consultants waren echt ontzettend high toen dit ingeleverd werd
Dit ziet er uit alsof het zo uit Fortnite komt.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik weet niet goed of het een soort dystopische toekomst uit een science-fiction film is, of gewoon een glitch in een game.
Stel je voor hoe al die neonlichten kunnen weerkaatsen op zijn kale kop. Hij ziet zichzelf al als discobal in dat stadion zitten.quote:Op donderdag 12 december 2024 10:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wtf
Wel meer stadions die er weird uit zien, dit kan toch niet.
Snap dan ook wel weer dat Infantielo hier helemaal geil van wordt, samen met de blik op zijn bankrekening.
Ok boomerquote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kinderen in het OV moeten zo gigantisch snel verboden worden, alsjeblieft.
Sowieso kinderenquote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo, gefixt.quote:Op donderdag 12 december 2024 17:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |