Heeft iemand nog een loods met CFK-spuitbussen in beheer? Misschien kunnen we er nog iets aan doen met zijn allen!quote:Op vrijdag 6 december 2024 10:27 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
The plot thickens.
Ik sprak trouwens laatst iemand van het knmi en die zei dat de extra opwarming in Europa ironisch genoeg komt door minder luchtverontreiniging, en dat als een India zo'n ontwikkeling gaat doormaken je daar wel de poppen aan het dansen krijgt
Zo van het padje af zijn is eigenlijk wel enorm sneu.quote:
Ik snap niet dat iemand zo blind kan zijn. Eén blik op die Rian en de rillingen lopen me meteen over de rug. Alles aan haar schreeuwt dat ze een oplichter is, en dat is ook meerdere malen aangetoond.quote:Op vrijdag 6 december 2024 13:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Zo van het padje af zijn is eigenlijk wel enorm sneu.
Willem Vermeend vindt dit geen leuke observatie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:07 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik snap niet dat iemand zo blind kan zijn. Eén blik op die Rian en de rillingen lopen me meteen over de rug. Alles aan haar schreeuwt dat ze een oplichter is, en dat is ook meerdere malen aangetoond.
Jeetje, de Roemeen is voor Poetin?quote:
Dat hij een bepaald gedachtegoed aanhangt bleek al wel toen hij zich heel druk aan het maken was over een of andere transgender in een Amerikaanse koers. Stukje bingo.quote:Op vrijdag 6 december 2024 15:44 schreef VoMy het volgende:
[..]
Jeetje, de Roemeen is voor Poetin?
Zijn eerste tweet snap ik trouwens nog wel op een principieel niveau, want waarom zou je verkiezingen over doen als de stemming zelf eerlijk is gegaan? Mensen zijn voorgelogen is een beetje een zwak argument om ze ongeldig te verklaren.
Dat was een red flag inderdaad. Maar dit is wel een masker af situatie.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat hij een bepaald gedachtegoed aanhangt bleek al wel toen hij zich heel druk aan het maken was over een of andere transgender in een Amerikaanse koers. Stukje bingo.
Riley's Law is onverbiddelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2024 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat was een red flag inderdaad. Maar dit is wel een masker af situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die @DecoAoreste is ook wel elitair ja, constant zaniken op Coldplay en Adele.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het is er supergezellig maar soms wel een beetje elitair
Ik ben groot fan van Coldplay (en zet dat regelmatig in als meme omdat er ook veel Coldplay-haters zitten), dus je slaat de plank een beetje misquote:Op vrijdag 6 december 2024 20:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die @:DecoAoreste is ook wel elitair ja, constant zaniken op Coldplay en Adele.
Het was ironisch bedoeld.quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Coldplay (en zet dat regelmatig in als meme omdat er ook veel Coldplay-haters zitten), dus je slaat de plank een beetje mis
Wel Coldplay maar het verkeerde nummer is behoorlijk elitair toch?quote:Op vrijdag 6 december 2024 20:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Snap ik! Maar je ironie had beter gewerkt als je Coldplay niet had genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |