Liever drie keer Suzan & Freek dan een halve keer Mart Hoogkamer.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:20 schreef BillDauterive het volgende:
1 is wel heel streng, maar maximaal 3 vind ik wel een goede regel.
Behalve als het om Suzan & Freek gaat, dan is 1 zelfs te veel.
In het lijstje dan he? Want als Mart Hoogkamer nu gehalveerd zou worden, zou die nog op 1 komen ookquote:Op donderdag 5 december 2024 15:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Liever drie keer Suzan & Freek dan een halve keer Mart Hoogkamer.
Het stemsysteem werkt het helaas nogal in de hand dat mensen gewoon een rijtje platen van dezelfde artiest aanklikken. 35 favorieten is vrij veel voor genoeg stemmers, en dan even vijf keer Coldplay aanklikken schiet lekker op.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
Ik doe ook altijd maar één liedje per artiest/groep. Met inderdaad ook uitzonderingen als iemand zowel een hit heeft gehad met een groep als individueel.
Eigenlijk zouden ze dit mijns inziens ook een regel moeten maken in de Top2000.
Ik normaal ook, dit keer heb ik 1 uitzondering gemaakt waar ik 2 van heb.quote:Op donderdag 5 december 2024 15:14 schreef Strani het volgende:
Ik doe ook altijd maar één liedje per artiest/groep. Met inderdaad ook uitzonderingen als iemand zowel een hit heeft gehad met een groep als individueel.
Eigenlijk zouden ze dit mijns inziens ook een regel moeten maken in de Top2000.
Stoute meid is het ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:04 schreef Arizona het volgende:
@:cyan9 je grote vriendin Raisa heeft straf gekregen!
Je hebt nog 23 uurquote:Op donderdag 5 december 2024 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op de valreep ook nog mijn stemlijstje, die waarschijnlijk zeer sterk afwijkt van iedereen hier.
Ik dacht dat het veel langer zou duren voor ik het af had.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt nog 23 uurIk moet nog beginnen
Arctic Monkeys - 505 kwam twee jaar geleden vanuit de vrijekeuzelijst in de lijst. Ik stem er al jaren op en was zo blij verrast toen.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:12 schreef Strani het volgende:
Het blijft natuurlijk ook wel een probleem dat de database voor de Top2000 niet groter is. Er zijn zat liedjes waarop ik graag zou willen stemmen die niet in de database staan en natuurlijk kan je ze dan wel zelf toevoegen als eigen keuze maar ze komen dan nooit in de uiteindelijke lijst.
quote:Op donderdag 5 december 2024 17:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Arctic Monkeys - 505 kwam twee jaar geleden vanuit de vrijekeuzelijst in de lijst. Ik stem er al jaren op en was zo blij verrast toen.
Maar ja, met die Spaanse muziek van jou, acht ik de kans wat kleiner.
Staat er uberhaupt wel iets van Jamiroquai in de top 2000?quote:Op donderdag 5 december 2024 17:14 schreef Strani het volgende:
[..]Nou ja ik zou bijvoorbeeld graag stemmen op Half the Man van Jamiroquai maar geen kans dat die ooit in de database terechtkomt, denk ik.
Virtual Insanityquote:Op donderdag 5 december 2024 17:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Staat er uberhaupt wel iets van Jamiroquai in de top 2000?
Ah, dat scheelt. Het lijkt me typisch zo'n band waar je eigenlijk niet meer in de keuzelijst van wil hebben, omdat mensen dan twijfelen en het ene liedje wat er al in staat, dan ineens flink zakt.quote:
Anders gewoon net als Pierre Kartner zijn: “doe dan maar Sieneke”quote:Op donderdag 5 december 2024 17:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt nog 23 uurIk moet nog beginnen
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 4 december 2024 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik hoor m wel vaker langskomen. Nog los van dat die in mijn eigen top 2000 staat![]()
Uiteraard hoort het liedje niet genoemd te worden zonder deze te plaatsen:
Bekijk deze YouTube-video
Dat tellen we gewoon als aparte artiesten.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb 1x Queen. 1x Queen met David Bowie, 1x Queen met George Michael en 1x Freddy met Montserrat.
Ja, precies, dat vind ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2024 18:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Dat tellen we gewoon als aparte artiesten.
Ik heb 4 x Leonard Cohen en 2 x Otis Redding.quote:Op donderdag 5 december 2024 16:07 schreef Arizona het volgende:
Ik heb twee keer Dolly Parton en twee keer Procol Harum.
quote:Op donderdag 5 december 2024 15:20 schreef BillDauterive het volgende:
1 is wel heel streng, maar maximaal 3 vind ik wel een goede regel.
Behalve als het om Suzan & Freek gaat, dan is 1 zelfs te veel.
quote:Op donderdag 1 december 2022 19:57 schreef Meke het volgende:
Stemlijstgenot![]()
![]()
1. Suzan & Freek - De Overkant
2. Suzan & Freek - Onderweg naar later
3. Suzan & Freek - Weg van jou
4. Suzan & Freek - Jolene
5. Suzan & Freek - Don't let me down
6. Suzan & Freek - Are you with me
7. Suzan & Freek - Honderd Keer
8. Suzan & Freek - Love me just a little bit more
9. Suzan & Freek - Buiten
10. Suzan & Freek - Papa
11. Suzan & Freek - Dit is voor jou
12. Suzan & Freek - Kwijt
13. Suzan & Freek - Tussen jou & mij
14. Suzan & Freek - Scared of yourself
15. Suzan & Freek - Goud
16. Suzan & Freek - Dicht bij mij
17. Suzan & Freek - Waarom
18. Suzan & Freek - Altijd wel iemand
19. Suzan & Freek - Spiegelbeeld
20. Suzan & Freek - Weather with you
21. Suzan & Freek - Lichtje branden
22. Suzan & Freek - Nog even dit
23. Suzan & Freek - Gedeeld door ons
24. Suzan & Freek - Genoten
25. Suzan & Freek - Dromen in kleur
26. Suzan & Freek - Mag ik daar even stil bij staan
27. Suzan & Freek - De helft van wat je doet
28. Suzan & Freek - Als het avond is
29. Suzan & Freek - Hips don't lie
30. Suzan & Freek - Blauwe Dag
31. Suzan & Freek - 't Geeft niet
32. Suzan & Freek - Deze is voor mij
33. Suzan & Freek - Voor het leven voor elkaar
34. Suzan & Freek - Hou Vol Hou Vast
35. Suzan & Freek - Straks is het te laat
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 20:36 schreef Meke het volgende:
Wil er iemand binnenkort nog @NailQueen boycotten of nachtmerries bezorgen?
Op Insta kwam ik het perfecte materiaal hiervoor tegen: Een door AI gegenereerde Ed Sheeran, die Suzan en Freek zong![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |