You can be anything you want to be.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
We zijn eensgezind zie ik
Je kunt nog wijzigen toch?quote:Op donderdag 5 december 2024 13:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Laat mij er volgend jaar ook op stemmen.
Daar heb ik ook op gestemd.quote:Op donderdag 5 december 2024 13:58 schreef Arizona het volgende:
Ik blijf bij Somebody to love als beste Queen-hit
Ik heb op de versie met George Michael gestemdquote:Op donderdag 5 december 2024 13:58 schreef Arizona het volgende:
Ik blijf bij Somebody to love als beste Queen-hit
Hier beginnen we nu pas onze eerste 'koudere' dagen te krijgen. Dat wil zeggen, gisteren was het 15 graden en iedereen was al van 'koud hè'. Zaterdag gaan we weer richting 22 maar volgende week wordt het echt zwaar afzien met maximumtemperaturen van maar 12 graden.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:02 schreef Arizona het volgende:
Inhakend op Waar is de zon: Ik ben een enorme koukleum en het wordt alleen maar erger. De hete dagen in de zomer vind ik tegenwoordig lekkerEn op dagen als vandaag vernikkel ik achter mijn bureau
![]()
Ik heb al zo’n warmtekussen en ik vraag voor kerst zo’n xxl warmtedeken. https://www.hema.nl/wonen(...)-deken-80020009.html
Ik vind het origineel zo veel beter. Maar ik ben dan ook een persoon die ongeveer woont in een Queentruiquote:Op donderdag 5 december 2024 14:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik heb op de versie met George Michael gestemd
Hier is het 5 graden Straniquote:Op donderdag 5 december 2024 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier beginnen we nu pas onze eerste 'koudere' dagen te krijgen. Dat wil zeggen, gisteren was het 15 graden en iedereen was al van 'koud hè'. Zaterdag gaan we weer richting 22 maar volgende week wordt het echt zwaar afzien met maximumtemperaturen van maar 12 graden.
Ik op het origineelquote:Op donderdag 5 december 2024 14:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Is ook geweldig maar de live versie met George is ook wel legendarisch. Hij deed alles goed in die performance. Klinkt misschien wat stom maar ik als ik het stukje zie waar het publiek dat lange 'lo-o-o-ove' zingt, de geest van Freddie Mercury enorm voelbaar is in het stadion (en via het beeldscherm).quote:Op donderdag 5 december 2024 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het origineel zo veel beter. Maar ik ben dan ook een persoon die ongeveer woont in een Queentrui
Ja wanneer kom jij eens in Spanje wonen?quote:Op donderdag 5 december 2024 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier is het 5 graden Strani![]()
5 miezerige graden
Ik denk gauw, ik hou dit niet meer heel lang vol vrees ikquote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja wanneer kom jij eens in Spanje wonen?
In Tunesië vond ik het grappig om te zien hoe de lokale bevolking rondliep met winterjassen of andere lange mouwen terwijl onze toeristengroep grotendeels in t-shirt liep, want hé het was nog steeds een graad of 22quote:Op donderdag 5 december 2024 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier beginnen we nu pas onze eerste 'koudere' dagen te krijgen. Dat wil zeggen, gisteren was het 15 graden en iedereen was al van 'koud hè'. Zaterdag gaan we weer richting 22 maar volgende week wordt het echt zwaar afzien met maximumtemperaturen van maar 12 graden.
Haha het is hier precies hetzelfde, altijd een enorm onderscheid tussen de toeristen en de degenen die hier wonenquote:Op donderdag 5 december 2024 14:10 schreef H_T het volgende:
[..]
In Tunesië vond ik het grappig om te zien hoe de lokale bevolking rondliep met winterjassen of andere lange mouwen terwijl onze toeristengroep grotendeels in t-shirt liep, want hé het was nog steeds een graad of 22
Ik snap je. Ik had dat heel erg bij het laatste concert. Dat heel Ahoy Love of my Life meezong.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Is ook geweldig maar de live versie met George is ook wel legendarisch. Hij deed alles goed in die performance. Klinkt misschien wat stom maar ik als ik het stukje zie waar het publiek dat lange 'lo-o-o-ove' zingt, de geest van Freddie Mercury enorm voelbaar is in het stadion (en via het beeldscherm).
Ik ook. Omdat ik maar op 1 plaat per band mag stemmen (van mezelf), dus dan moet je soms een beetje creatief zijn.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:03 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik had mezelf voorgenomen om maar 1 nummer per artiest te kiezen. Innuendo vind ik iets beter dus stemde ik daarop. Somebody to love heeft twee versies dus die kon ik zo stiekem meenemen.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind het origineel zo veel beter. Maar ik ben dan ook een persoon die ongeveer woont in een Queentrui
Deze tactiek heb ik ook toegepast.quote:Op donderdag 5 december 2024 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik had mezelf voorgenomen om maar 1 nummer per artiest te kiezen. Innuendo vind ik iets beter dus stemde ik daarop. Somebody to love heeft twee versies dus die kon ik zo stiekem meenemen.
En het publiek dat meezingt vind ik prachtig![]()
![]()
A nee, dit is nog mijn lijstje van nummers die ik goed genoeg vind om op mijn lijstje te hebben. Ik ben er nog niet uit welke er uiteindelijk op komtquote:Op donderdag 5 december 2024 14:26 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook maar ik had mezelf voorgenomen om maar 1 nummer per artiest te kiezen. Innuendo vind ik iets beter dus stemde ik daarop. Somebody to love heeft twee versies dus die kon ik zo stiekem meenemen.
En het publiek dat meezingt vind ik prachtig![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |