SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is prima, alleen jammer van de backs.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Zipportal het volgende:
Wellenreuther, Nieuwkoop, Trauner, Hancko, Smal, Hwang, Milambo, Timber; Hadj Moussa, Carranza, Paixao.
KAPOET MAKEN!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag.
Bijlow nog steeds stuk/kapot dus?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Wellenreuter Smal en Nieuwkoop tegen City![]()
Tied voor de 0-1.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bijlow nog steeds stuk/kapot dus?
https://www.soccernews.nl/news/enorme-dreun-voor-justin-bijlow/quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bijlow nog steeds stuk/kapot dus?
Mooi verkopen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl/news/enorme-dreun-voor-justin-bijlow/
Is gewoon fit.
Merçiquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl/news/enorme-dreun-voor-justin-bijlow/
Is gewoon fit.
Wie, afgezien van de UEFA zelf en de sponsoren, wel?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow ja, de fans daar zijn geen fan van de UEFA.
Proost! Ik heb een kopje thee in het altijd bruisende dorp Nispenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met een Blue Moon in de hand aan het kijken in een café in Washington
Even die Amerikanen laten introduceren wat Priskeball inhoudt.
Ja akkoord maar dit ging geloof ik over de financial fairplay toch?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wie, afgezien van de UEFA zelf en de sponsoren, wel?
Geen idee, ik hou internationaal voetbal eigenlijk totaal niet in de gaten. Krijg er enkel in dit topic wat van meequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja akkoord maar dit ging geloof ik over de financial fairplay toch?
Het is ook niet boeiend verder.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou internationaal voetbal eigenlijk totaal niet in de gaten. Krijg er enkel in dit topic wat van mee
We bedanken @Calandquote:
Had tegen City niets anders verwachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
Wedstrijd een muurtje optrekken. Da’s ook weer eens wat anders.
Daarom haalden ze Paul Bosveld na diens doodschop tegen Irwin van Man. U.quote:
Het altijd stokkerige Rondo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom haalden ze Paul Bosveld na diens doodschop tegen Irwin van Man. U.
He is here, he is there, het is fucking everywhere, Paultje Bosvelt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom haalden ze Paul Bosveld na diens doodschop tegen Irwin van Man. U.
Toch 12 minuten volgehouden. Vergeven we hem effe dat eerste balletje wat ie losliet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:03 schreef De_Pel het volgende:
Nou boys, zeg het maar;
- In welke minuut maakt De Mof z’n eerste mega-blunder?
1 geniale redding, 1 blunder... Nu nog in balans.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch 12 minuten volgehouden. Vergeven we hem effe dat eerste balletje wat ie losliet.
Nee hoor. Het beste praat/voetbal programma. Altijd genieten.quote:
Celtic-Barcelona. Weet niet meer wanneer maar iets van 10 % balbezit voor Celtic en winnen.quote:
Nouja, bij die geniale redding werd ie ook wel een beetje gered door de paal, maar inderdaad, de balans is wel eens slechter geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
1 geniale redding, 1 blunder... Nu nog in balans.
Het is, helaas qua Timon's statistieken, nog vroeg in de wedstrijdquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nouja, bij die geniale redding werd ie ook wel een beetje gered door de paal, maar inderdaad, de balans is wel eens slechter geweest.
Wist je dat 'koeieuier' de meeste klinkers achter elkaar had. Maar na de nieuwe spelling niet meerquote:
Nee idd, maar zoals Paixao en eerder Nieuwkoop die ballen compleet naar niemand spelen is wel triest om te zienquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat dit het spelbeeld is, is niet zo raar en kan je moeilijk kwaad om worden. Maar dat kinderlijke balverlies van Wellenreuther en eerder Smal gaat ook weer nergens over natuurlijk
Welk balbezit?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat slecht in balbezit tot nu toe zeg
Igor is weer zichzelf.quote:
Daar was z’n volgende slippertje dan ook alweer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het is, helaas qua Timon's statistieken, nog vroeg in de wedstrijd
Ik teken nog steeds voor een "niet te harde vernedering".quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar was z’n volgende slippertje dan ook alweer.
Desalniettemin al 20 minuten de 0, dat valt me niks tegen.
Kunnen natuurlijk lekker ouwehoeren maar weggespeeld worden door city is geen schande. Hoop alleen op een resultaat wat enige houvast biedt.
Moet wel, flinke koorts gok ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Timon nu ook weer... Zou hij ziek zijn?
dit, maar dan liefst ook qua spel, niet alleen qua uitslag. Het valt me nu nog mee, maar spelers als Smal en Nieuwkoop zakken wel door de grens hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik teken nog steeds voor een "niet te harde vernedering".
Storm Bert.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een rare ballen geeft paxcoi vandaag zeg
Dit was een beste knal...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:36 schreef Haringkop het volgende:
Die paar speldenprikjes moeten we echt veel beter uitspelen.
Sowieso zijn we uit beter dan thuis.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vat wel dit seizoen goed samen dat we gevoelsmatig beter meedoen uit bij City dan thuis tegen Red Bull of Ajax.
Precies ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
doet milambo ook mee
was me nog niet opgevallen
Uitwedstrijden zijn doorgaans prima dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vat wel dit seizoen goed samen dat we gevoelsmatig beter meedoen uit bij City dan thuis tegen Red Bull of Ajax.
En dan scoort hij ineens uit het niets. Zo’n speler is het ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit![]()
Eerste keer dan we hem zien, minuut 39, kleine blessure.
Ja, dat klopt ook wel een beetje. City heeft nog steeds krankzinnig dure spelers natuurlijk, maar het is dit seizoen echt geen geweldig team. En ze missen absolute wereldtopper Rodri ook nog eens. Er liggen echt genoeg kansen voor Feyenoord. Nu zaak op die kansen ook echt te pakken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Komt vooral vaak te laat vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:42 schreef Binge-watch het volgende:
Haal Timber er maar af. Nog steeds zichzelf niet.
Hoe dan? Bal kwam van de grond tegen de hand aan. Vind het geen terechte pingel, maar okquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
Classic Feyenoord dit seizoen. Zelf weggeven.
Ging niet om hands.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe dan? Bal kwam van de grond tegen de hand aan. Vind het geen terechte pingel, maar ok
Hij fluit voor de overtreding van Timber volgens mijquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe dan? Bal kwam van de grond tegen de hand aan. Vind het geen terechte pingel, maar ok
Ging om de tik van Timber. Kun je best geven.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hij wordt gegeven van die trap van Timber tegen Haalands voet hè….quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef RAVW het volgende:
belachelijk om hier een pingel voor te geven .
Haaland houd twee spelers vast en word niets aan gedaan en nu
Ik ben verkeerd geïnformeerd door Dennis & Dennis. Bij deze herhaling zie ik idd die overtreding. Imo ook onterecht, want hier worden ze zo zelden voor gegeven. Maar volgens de regels idd 100% goede beslissingquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij wordt gegeven van die trap van Timber tegen Haalands voet hè….
Veelal in De Kuip.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij worden dit soort pingels best vaak gegeven
Tja, als het daarom gaat is het niets nieuws, maar het blijft beschamend en het neigt naar geoorganiseerde misdaad. Denk niet dat het ophef in de club gaat opleveren.quote:
Bak Nasi?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Haringkop het volgende:
Pfff Hwang had die bak gewoon voor moeten geven
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef fetX het volgende:
Zonde. Vind ons helemaal niet zo heel slecht hoor, op het eerste kwartier na.
Ik vind hem het sowieso best wel aardig doen in de minuten die hij krijgt. Prima spits om erbij te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Binge-watch het volgende:
Carranza doet het boven verwachting als aanspeelpunt deze pot. Behoorlijk balvast en nuttig.
Al met al is deze stand niet eens zo heel onterecht ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.
Maar dit is wel het maximale voor ons.
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef fetX het volgende:
Zonde. Vind ons helemaal niet zo heel slecht hoor, op het eerste kwartier na.
Zeker. En dat is ook geen schande.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.
Maar dit is wel het maximale voor ons.
Ja, zit nog wel rek in denk ik. Voor een derde spits echt prima.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem het sowieso best wel aardig doen in de minuten die hij krijgt. Prima spits om erbij te hebben.
Op dit niveau kun je ook niet veel meer met deze selectie denk ik. Maar écht gevaarlijk werd City ook weer niet op een kopbal na.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.
Eens, City is uiteindelijk beter. Beetje standaard CL wedstrijd van topploeg tegen een mindere tegenstander.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Al met al is deze stand niet eens zo heel onterecht ook
Feyenoord mist een type Ueda.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk gaan we Santi nog even zien.
Zou me ook niet verbazen als er iets in de trant van onveilige werksfeer was rondom die plotseling ontslagen jeugdtrainer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, als het daarom gaat is het niets nieuws, maar het blijft beschamend en het neigt naar geoorganiseerde misdaad. Denk niet dat het ophef in de club gaat opleveren.
Wat had je dan precies verwacht…?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.
Nee klopt ook geen schande maar gaat toch vaak zo met die topploegen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Op dit niveau kun je ook niet veel meer met deze selectie denk ik. Maar écht gevaarlijk werd City ook weer niet op een kopbal na.
Ik vind City best kwetsbaar ogen eigenlijk. We hebben iets te veel blessures en belangrijke spelers uit vorm, maar als je het niveau aantikt van tegen Benfica kan je ook hier resultaat boeken.quote:
Jawel maar net effe wat minder slordig en je had Moussa een paar keer beter aan kunnen spelen. Je mist ook echt Bueno.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Op dit niveau kun je ook niet veel meer met deze selectie denk ik. Maar écht gevaarlijk werd City ook weer niet op een kopbal na.
Als je City kan pakken, is het nu wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind City best kwetsbaar ogen eigenlijk. We hebben iets te veel blessures en belangrijke spelers uit vorm, maar als je het niveau aantikt van tegen Benfica kan je ook hier resultaat boeken.
Of Arnesen...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen als er iets in de trant van onveilige werksfeer was rondom die plotseling ontslagen jeugdtrainer.
Individueel gewoon wel een paar klasse beter. Zonde dat je de 0-0 niet tot de rust kon doortrekken door de makkelijke pingel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je City kan pakken, is het nu wel ja.
Alle zes.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En welke waren er, volgens de regels, onterecht?
Alle zeven dan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet moreel onterecht. Regeltechnisch
Ook wel het risico van een overvol strafschop gebied en geen dekking op de 16 meter.quote:
Joh, laat ook maar lekker gaan joh. Fluit maar af, leuk geweest zo, op naar de competitie.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:53 schreef De_Pel het volgende:
Zou leuk zijn als Gimenez nog wat minuutjes kan maken, met Carranza in z’n rug.
Als je dat écht dacht, leef je in een droomwereldquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als je écht dacht dat we wel even punten gingen pakken tegen City, ja, dan is dit wel een teleurstelling.
Met dank aan onze TDquote:
Eens. Maar deze 3-0 nu al is best wel onnodig. Maar dat je hier zou verliezen stond voor 99% zekerheid wel vast.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Als je écht dacht dat we wel even punten gingen pakken tegen City, ja, dan is dit wel een teleurstelling.
Dat dacht niemand, maar je treft wel een kwetsbaar City en dat zag je de eerste helft terug. Dan hoop je op een stiekeme plotse goal en een gefrustreerd City. Maar eenmaal op achterstand is dit verloren zaak.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zoveel blessures is ook geen toeval meer. Is er überhaupt al een fatsoenlijke vervanger aangetrokken voor die head performance die met Slot is meegegaan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef Haringkop het volgende:
Timber liep net alweer te trekken met z’n been.
Ja. Sinds kort.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Zoveel blessures is ook geen toeval meer. Is er überhaupt al een fatsoenlijke vervanger aangetrokken voor die head performance die met Slot is meegegaan?
Nee tuurlijk niet, je hoopt alleen dat je die kleine kansjes wat beter kan uitspelen. Al met al is het een redelijk standaard CL wedstrijd van een NLse club..quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:12 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Niet dat het een goede transferzomer was ofzo, maar je snapt zelf hopelijk ook wel dat er geen enkele speler is die haalbaar voor Feyenoord is EN ervoor zorgt dat je uit tegen City een kans hebt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Met dank aan onze TD
CL ingaan met dit soort troep
Ja want de eerste opvolger is terug naar Australië wegens privé omstandigheden.quote:
Tja. Feyenoord is beetje niveau Everton/Leicester city (optimistisch gezien). Helaas.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, City is uiteindelijk beter. Beetje standaard CL wedstrijd van topploeg tegen een mindere tegenstander.
Ik denk dat Feyenoord tegen elke PL ploeg het moeilijk heeft.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tja. Feyenoord is beetje niveau Everton/Leicester city (optimistisch gezien). Helaas.
Het niveau van United halen we dit seizoen ook welquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Tja. Feyenoord is beetje niveau Everton/Leicester city (optimistisch gezien). Helaas.
Toch won Bournemouth van City. En Tottenham met 0-4, die ik onlangs nog op bedenkelijk niveau van Ipswich zag verliezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet geclaimd, wel had je dan wel tegen Salzburg gewonnenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Niet dat het een goede transferzomer was ofzo, maar je snapt zelf hopelijk ook wel dat er geen enkele speler is die haalbaar voor Feyenoord is EN ervoor zorgt dat je uit tegen City een kans hebt.
Ondertussen rijgt hij de CL wedstrijden aaneen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:21 schreef Haringkop het volgende:
Nieuwkoop blijft ook een lachwekkende rubriek, met z’n drukke gedoe waarna er standaard een overtreding of balverlies volgt
Dat lijkt zo. City is gewoon 4 klassen beter en dan lijkt het al snel zo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En tegelijkertijd zijn ze vaak veel te traag
Dan ben je een week of 3 te laat met je post.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:21 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet geclaimd, wel had je dan wel tegen Salzburg gewonnen
Derde transferwindow op rij dat de ene na de andere miskoop doet
Aan de bal heel weinig goeds gezien. Timber, Milambo en vandaag ook Hwang zitten niet bepaald op het niveau van Benfica-uit. Trauner en Wellenreuther schieten ook de ballen maar alle richtingen op. En Nieuwkoop, tja, hij doet zijn bestquote:
Wat gewoon een compliment waard is als je bedenkt dat de hele Eredivisie minder tv geld krijgt dan Everton.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:18 schreef RipCity het volgende:
[..]
Jemig wat een kutwisselsquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Tja, daar ga je het meubilair mee redden.
Wel logisch als ie Timber en Gernot rust wil geven voor de competitie.
Ohja Fortuna.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:27 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jemig wat een kutwissels
Brian dit kan toch niet, manmanman
Bewaar mijn rant wel voor morgenquote:Op dinsdag 26 november 2024 22:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan ben je een week of 3 te laat met je post.
Timber loopt al weet ik hoe lang met pijntjes en loopt vandaag ook niet fit, knuppel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ohja Fortuna.
Het is wat zeg.
Fortuna.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Timber loopt al weet ik hoe lang met pijntjes en loopt vandaag ook niet fit, knuppel.
#iedereeninhetrood
En dan volgende week huilen als ‘ie er weer 3 weken uit ligt.
Hij had allang tegen zichzelf beschermd moeten worden. Spelers gaan nooit vrijwillig aangeven dat ze niet mee kunnen spelen, maar de technische staf had dat moeten doen. Laat staan Koemanaids.quote:
Je staat nog steeds 3-1 achter hequote:Op dinsdag 26 november 2024 22:32 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |