Moet wel, flinke koorts gok ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Timon nu ook weer... Zou hij ziek zijn?
dit, maar dan liefst ook qua spel, niet alleen qua uitslag. Het valt me nu nog mee, maar spelers als Smal en Nieuwkoop zakken wel door de grens hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik teken nog steeds voor een "niet te harde vernedering".
Storm Bert.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een rare ballen geeft paxcoi vandaag zeg
Dit was een beste knal...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:36 schreef Haringkop het volgende:
Die paar speldenprikjes moeten we echt veel beter uitspelen.
Sowieso zijn we uit beter dan thuis.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vat wel dit seizoen goed samen dat we gevoelsmatig beter meedoen uit bij City dan thuis tegen Red Bull of Ajax.
Precies ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
doet milambo ook mee
was me nog niet opgevallen
Uitwedstrijden zijn doorgaans prima dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vat wel dit seizoen goed samen dat we gevoelsmatig beter meedoen uit bij City dan thuis tegen Red Bull of Ajax.
En dan scoort hij ineens uit het niets. Zo’n speler is het ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit![]()
Eerste keer dan we hem zien, minuut 39, kleine blessure.
Ja, dat klopt ook wel een beetje. City heeft nog steeds krankzinnig dure spelers natuurlijk, maar het is dit seizoen echt geen geweldig team. En ze missen absolute wereldtopper Rodri ook nog eens. Er liggen echt genoeg kansen voor Feyenoord. Nu zaak op die kansen ook echt te pakken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Komt vooral vaak te laat vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:42 schreef Binge-watch het volgende:
Haal Timber er maar af. Nog steeds zichzelf niet.
Hoe dan? Bal kwam van de grond tegen de hand aan. Vind het geen terechte pingel, maar okquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:42 schreef fetX het volgende:
Classic Feyenoord dit seizoen. Zelf weggeven.
Ging niet om hands.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe dan? Bal kwam van de grond tegen de hand aan. Vind het geen terechte pingel, maar ok
Hij fluit voor de overtreding van Timber volgens mijquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hoe dan? Bal kwam van de grond tegen de hand aan. Vind het geen terechte pingel, maar ok
Ging om de tik van Timber. Kun je best geven.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Hij wordt gegeven van die trap van Timber tegen Haalands voet hè….quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:43 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef RAVW het volgende:
belachelijk om hier een pingel voor te geven .
Haaland houd twee spelers vast en word niets aan gedaan en nu
Ik ben verkeerd geïnformeerd door Dennis & Dennis. Bij deze herhaling zie ik idd die overtreding. Imo ook onterecht, want hier worden ze zo zelden voor gegeven. Maar volgens de regels idd 100% goede beslissingquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij wordt gegeven van die trap van Timber tegen Haalands voet hè….
Veelal in De Kuip.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij worden dit soort pingels best vaak gegeven
Tja, als het daarom gaat is het niets nieuws, maar het blijft beschamend en het neigt naar geoorganiseerde misdaad. Denk niet dat het ophef in de club gaat opleveren.quote:
Bak Nasi?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Haringkop het volgende:
Pfff Hwang had die bak gewoon voor moeten geven
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef fetX het volgende:
Zonde. Vind ons helemaal niet zo heel slecht hoor, op het eerste kwartier na.
Ik vind hem het sowieso best wel aardig doen in de minuten die hij krijgt. Prima spits om erbij te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Binge-watch het volgende:
Carranza doet het boven verwachting als aanspeelpunt deze pot. Behoorlijk balvast en nuttig.
Al met al is deze stand niet eens zo heel onterecht ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.
Maar dit is wel het maximale voor ons.
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef fetX het volgende:
Zonde. Vind ons helemaal niet zo heel slecht hoor, op het eerste kwartier na.
Zeker. En dat is ook geen schande.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.
Maar dit is wel het maximale voor ons.
Ja, zit nog wel rek in denk ik. Voor een derde spits echt prima.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem het sowieso best wel aardig doen in de minuten die hij krijgt. Prima spits om erbij te hebben.
Op dit niveau kun je ook niet veel meer met deze selectie denk ik. Maar écht gevaarlijk werd City ook weer niet op een kopbal na.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.
Eens, City is uiteindelijk beter. Beetje standaard CL wedstrijd van topploeg tegen een mindere tegenstander.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Al met al is deze stand niet eens zo heel onterecht ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |