Ik ben verkeerd geïnformeerd door Dennis & Dennis. Bij deze herhaling zie ik idd die overtreding. Imo ook onterecht, want hier worden ze zo zelden voor gegeven. Maar volgens de regels idd 100% goede beslissingquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:44 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hij wordt gegeven van die trap van Timber tegen Haalands voet hè….
Veelal in De Kuip.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:47 schreef Haringkop het volgende:
Volgens mij worden dit soort pingels best vaak gegeven
Tja, als het daarom gaat is het niets nieuws, maar het blijft beschamend en het neigt naar geoorganiseerde misdaad. Denk niet dat het ophef in de club gaat opleveren.quote:
Bak Nasi?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Haringkop het volgende:
Pfff Hwang had die bak gewoon voor moeten geven
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef fetX het volgende:
Zonde. Vind ons helemaal niet zo heel slecht hoor, op het eerste kwartier na.
Ik vind hem het sowieso best wel aardig doen in de minuten die hij krijgt. Prima spits om erbij te hebben.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Binge-watch het volgende:
Carranza doet het boven verwachting als aanspeelpunt deze pot. Behoorlijk balvast en nuttig.
Al met al is deze stand niet eens zo heel onterecht ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.
Maar dit is wel het maximale voor ons.
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef fetX het volgende:
Zonde. Vind ons helemaal niet zo heel slecht hoor, op het eerste kwartier na.
Zeker. En dat is ook geen schande.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:50 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens, we spelen naar ons kunnen. Met iets meer geluk ben je nog gevaarlijk ook, met name Paixao had oog moeten hebben voor Carranza.
Maar dit is wel het maximale voor ons.
Ja, zit nog wel rek in denk ik. Voor een derde spits echt prima.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind hem het sowieso best wel aardig doen in de minuten die hij krijgt. Prima spits om erbij te hebben.
Op dit niveau kun je ook niet veel meer met deze selectie denk ik. Maar écht gevaarlijk werd City ook weer niet op een kopbal na.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.
Eens, City is uiteindelijk beter. Beetje standaard CL wedstrijd van topploeg tegen een mindere tegenstander.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Al met al is deze stand niet eens zo heel onterecht ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |