Moet wel, flinke koorts gok ik.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:23 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Timon nu ook weer... Zou hij ziek zijn?
dit, maar dan liefst ook qua spel, niet alleen qua uitslag. Het valt me nu nog mee, maar spelers als Smal en Nieuwkoop zakken wel door de grens hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik teken nog steeds voor een "niet te harde vernedering".
Storm Bert.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
wat een rare ballen geeft paxcoi vandaag zeg
Dit was een beste knal...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:36 schreef Haringkop het volgende:
Die paar speldenprikjes moeten we echt veel beter uitspelen.
Sowieso zijn we uit beter dan thuis.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vat wel dit seizoen goed samen dat we gevoelsmatig beter meedoen uit bij City dan thuis tegen Red Bull of Ajax.
Precies ditquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef klaasweetalles het volgende:
doet milambo ook mee
was me nog niet opgevallen
Uitwedstrijden zijn doorgaans prima dit seizoen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vat wel dit seizoen goed samen dat we gevoelsmatig beter meedoen uit bij City dan thuis tegen Red Bull of Ajax.
En dan scoort hij ineens uit het niets. Zo’n speler is het ook wel een beetje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Precies dit![]()
Eerste keer dan we hem zien, minuut 39, kleine blessure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |