Feyenoord mist een type Ueda.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk gaan we Santi nog even zien.
Zou me ook niet verbazen als er iets in de trant van onveilige werksfeer was rondom die plotseling ontslagen jeugdtrainer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Tja, als het daarom gaat is het niets nieuws, maar het blijft beschamend en het neigt naar geoorganiseerde misdaad. Denk niet dat het ophef in de club gaat opleveren.
Wat had je dan precies verwacht…?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind het meer leuk meespelen en uiteindelijk prikken ze twee keer en is het klaar.
Nee klopt ook geen schande maar gaat toch vaak zo met die topploegen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Op dit niveau kun je ook niet veel meer met deze selectie denk ik. Maar écht gevaarlijk werd City ook weer niet op een kopbal na.
Ik vind City best kwetsbaar ogen eigenlijk. We hebben iets te veel blessures en belangrijke spelers uit vorm, maar als je het niveau aantikt van tegen Benfica kan je ook hier resultaat boeken.quote:
Jawel maar net effe wat minder slordig en je had Moussa een paar keer beter aan kunnen spelen. Je mist ook echt Bueno.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Op dit niveau kun je ook niet veel meer met deze selectie denk ik. Maar écht gevaarlijk werd City ook weer niet op een kopbal na.
Als je City kan pakken, is het nu wel ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind City best kwetsbaar ogen eigenlijk. We hebben iets te veel blessures en belangrijke spelers uit vorm, maar als je het niveau aantikt van tegen Benfica kan je ook hier resultaat boeken.
Of Arnesen...quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zou me ook niet verbazen als er iets in de trant van onveilige werksfeer was rondom die plotseling ontslagen jeugdtrainer.
Individueel gewoon wel een paar klasse beter. Zonde dat je de 0-0 niet tot de rust kon doortrekken door de makkelijke pingel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je City kan pakken, is het nu wel ja.
Alle zes.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:04 schreef ashardalan het volgende:
[..]
En welke waren er, volgens de regels, onterecht?
Alle zeven dan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 22:05 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde niet moreel onterecht. Regeltechnisch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |