SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is prima, alleen jammer van de backs.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:48 schreef Zipportal het volgende:
Wellenreuther, Nieuwkoop, Trauner, Hancko, Smal, Hwang, Milambo, Timber; Hadj Moussa, Carranza, Paixao.
KAPOET MAKEN!quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Feyenoord Feyenoord wat gaan we doen vandaag.
Bijlow nog steeds stuk/kapot dus?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met Wellenreuter Smal en Nieuwkoop tegen City![]()
Tied voor de 0-1.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bijlow nog steeds stuk/kapot dus?
https://www.soccernews.nl/news/enorme-dreun-voor-justin-bijlow/quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:50 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Bijlow nog steeds stuk/kapot dus?
Mooi verkopen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl/news/enorme-dreun-voor-justin-bijlow/
Is gewoon fit.
Merçiquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:53 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.soccernews.nl/news/enorme-dreun-voor-justin-bijlow/
Is gewoon fit.
Wie, afgezien van de UEFA zelf en de sponsoren, wel?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:57 schreef TweedeKlum het volgende:
Ow ja, de fans daar zijn geen fan van de UEFA.
Proost! Ik heb een kopje thee in het altijd bruisende dorp Nispenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Met een Blue Moon in de hand aan het kijken in een café in Washington
Even die Amerikanen laten introduceren wat Priskeball inhoudt.
Ja akkoord maar dit ging geloof ik over de financial fairplay toch?quote:Op dinsdag 26 november 2024 20:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Wie, afgezien van de UEFA zelf en de sponsoren, wel?
Geen idee, ik hou internationaal voetbal eigenlijk totaal niet in de gaten. Krijg er enkel in dit topic wat van meequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja akkoord maar dit ging geloof ik over de financial fairplay toch?
Het is ook niet boeiend verder.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:00 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Geen idee, ik hou internationaal voetbal eigenlijk totaal niet in de gaten. Krijg er enkel in dit topic wat van mee
We bedanken @Calandquote:
Had tegen City niets anders verwachtquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:10 schreef fetX het volgende:
Wedstrijd een muurtje optrekken. Da’s ook weer eens wat anders.
Daarom haalden ze Paul Bosveld na diens doodschop tegen Irwin van Man. U.quote:
Het altijd stokkerige Rondo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom haalden ze Paul Bosveld na diens doodschop tegen Irwin van Man. U.
He is here, he is there, het is fucking everywhere, Paultje Bosvelt.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom haalden ze Paul Bosveld na diens doodschop tegen Irwin van Man. U.
Toch 12 minuten volgehouden. Vergeven we hem effe dat eerste balletje wat ie losliet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:03 schreef De_Pel het volgende:
Nou boys, zeg het maar;
- In welke minuut maakt De Mof z’n eerste mega-blunder?
1 geniale redding, 1 blunder... Nu nog in balans.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Toch 12 minuten volgehouden. Vergeven we hem effe dat eerste balletje wat ie losliet.
Nee hoor. Het beste praat/voetbal programma. Altijd genieten.quote:
Celtic-Barcelona. Weet niet meer wanneer maar iets van 10 % balbezit voor Celtic en winnen.quote:
Nouja, bij die geniale redding werd ie ook wel een beetje gered door de paal, maar inderdaad, de balans is wel eens slechter geweest.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:15 schreef ashardalan het volgende:
[..]
1 geniale redding, 1 blunder... Nu nog in balans.
Het is, helaas qua Timon's statistieken, nog vroeg in de wedstrijdquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nouja, bij die geniale redding werd ie ook wel een beetje gered door de paal, maar inderdaad, de balans is wel eens slechter geweest.
Wist je dat 'koeieuier' de meeste klinkers achter elkaar had. Maar na de nieuwe spelling niet meerquote:
Nee idd, maar zoals Paixao en eerder Nieuwkoop die ballen compleet naar niemand spelen is wel triest om te zienquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat dit het spelbeeld is, is niet zo raar en kan je moeilijk kwaad om worden. Maar dat kinderlijke balverlies van Wellenreuther en eerder Smal gaat ook weer nergens over natuurlijk
Welk balbezit?quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:18 schreef klaasweetalles het volgende:
Wat slecht in balbezit tot nu toe zeg
Igor is weer zichzelf.quote:
Daar was z’n volgende slippertje dan ook alweer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:17 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Het is, helaas qua Timon's statistieken, nog vroeg in de wedstrijd
Ik teken nog steeds voor een "niet te harde vernedering".quote:Op dinsdag 26 november 2024 21:22 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Daar was z’n volgende slippertje dan ook alweer.
Desalniettemin al 20 minuten de 0, dat valt me niks tegen.
Kunnen natuurlijk lekker ouwehoeren maar weggespeeld worden door city is geen schande. Hoop alleen op een resultaat wat enige houvast biedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |