SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog gelukt ook
Mooie lapo Ger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beterschap![]()
Of een luier.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:16 schreef Nizno het volgende:
maar goed... we moeten dus een verwarmende bril voor CL kado doen met Kerst
Oh dit was van die 70% korting salade?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Er zat appel in die salade van gister en daar zat een beetje een alcoholsmaakje aan dus die had ik al laten liggen
Ja, maar hij was goed tot en met vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dit was van die 70% korting salade?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog gelukt ook
Dat klinkt echt heerlijk. Heb ik ook wel eens gehad. Toen lag ik daarna nog een uur in bed te bibberen omdat ik het niet meer warm kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of gewoon haar leren dat ze dingen op tijd op moet eten en niet pas als het al gefermenteerd isquote:
nu weet je waarom US zo tegen kortingstickers isquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar hij was goed tot en met vandaag
Ik weet niet of ik een NL Alert het juiste middel vind om te melden dat het weer veilig is eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja het is in elk geval niet rond 3 of 4 uur snachts...
Dat was wel met de melding hier destijds..
U mag de ramen en deuren weer open doen. blabla
Euh.. ik had nooit melding 1 gehad dus wist niets van een brand een paar straten verder op waar blijkbaar wat stofjes vrij waren gekomen..
maar dus wel melden rond 3 of 4 uur dat het gevaar geweken is... zit je ineens rechtop in je bed
Wat is monkey koud nou weer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vinden jullie het ook zo monkey koud vandaag? Tering
en zeker niet om 3 of 4 uur snachtsquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een NL Alert het juiste middel vind om te melden dat het weer veilig is eigenlijk.
Ja, doe de verwarming eens aan, buiten?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vinden jullie het ook zo monkey koud vandaag? Tering
Moet je je voorstellen wat er was gebeurd als iemand die salade had gegeten die niet gewend is allerlei 35%-producten te eten. Uitstraling had een voedselvergiftiging gekregen waar ze in India nog van hadden opgekeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon haar leren dat ze dingen op tijd op moet eten en niet pas als het al gefermenteerd is
Je weet wel tegen wie je het hebt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is monkey koud nou weer.
Ik was verder niet beroerd ofzo, zat niet te zweten, had het niet beroerd-koud, dit was gewoon omdat die plee koud wasquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heerlijk. Heb ik ook wel eens gehad. Toen lag ik daarna nog een uur in bed te bibberen omdat ik het niet meer warm kreeg.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er was gebeurd als iemand die salade had gegeten die niet gewend is allerlei 35%-producten te eten. Uitstraling had een voedselvergiftiging gekregen waar ze in India nog van hadden opgekeken.
Dan al helemaal niet inderdaad. Dat is ook wel de reden dat mijn telefoon uit gaat 's nachts.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zeker niet om 3 of 4 uur snachts
die had een nieuwe pot moeten kopen... glazuur en porselein met 1 straal wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er was gebeurd als iemand die salade had gegeten die niet gewend is allerlei 35%-producten te eten. Uitstraling had een voedselvergiftiging gekregen waar ze in India nog van hadden opgekeken.
Zeer koud.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is monkey koud nou weer.
Oh ja, degene die puit zegt ipv peut.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel tegen wie je het hebt?
HAHAHAHAquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, doe de verwarming eens aan, buiten?
Dat je zo'n Trainspotting-scene krijgt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was verder niet beroerd ofzo, zat niet te zweten, had het niet beroerd-koud, dit was gewoon omdat die plee koud wasEn m'n bed was ook weer frisjes.
Maar je blijft bang dat het terugkomt en je dan niet op tijd bent.
Mijn telefoon staat standaard op stil, 's nachtsquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan al helemaal niet inderdaad. Dat is ook wel de reden dat mijn telefoon uit gaat 's nachts.
Euhhhhhquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, degene die puit zegt ipv peut.
Goed zo.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HAHAHAHA
Ja die was zondag al aan. Buiten ook nog eens!
Als dat maar goed gaat!quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan al helemaal niet inderdaad. Dat is ook wel de reden dat mijn telefoon uit gaat 's nachts.
in principe kan dat hier ook inmiddels.... maar wil toch niet hebben dat als er een noodgeval in de familie is ofzo dat ik niet bereikbaar benquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat eruit is blijft eruit, daar ga ik niet naar vissen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat je zo'n Trainspotting-scene krijgt?
Rook het ook alsof er iets had liggen rotten?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog de pot staan schoonmaken
ja dat stond toch in dat bericht en jezelfquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb ook nog de pot staan schoonmaken
daar gaat NL Alert dus dwars door heenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat standaard op stil, 's nachts
Nee de geur viel reuze mee. Denk echt dat er gewoon even iets uit moest.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Rook het ook alsof er iets had liggen rotten?
Ja maar grondig, met doekjes en wc-eend.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat stond toch in dat bericht en jezelf
Ohquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar gaat NL Alert dus dwars door heen
volgende keer neem je daarvoor maar gewoon een dulcolaxquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de geur viel reuze mee. Denk echt dat er gewoon even iets uit moest.
Oh, ik bedoelde die scene met het beddengoed.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat eruit is blijft eruit, daar ga ik niet naar vissen.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgende keer neem je daarvoor maar gewoon een dulcolax
Ja lijkt me een goed plan.quote:De lokale werking draagt bij tot het verzachten van de feces (stoelgang) en versnelt de passage dankzij het stimulerend effect op de spieren in de darmwand.
Mijn telefoon staat overdag ook op stil. Ik had dat een keer niet gedaan, omdat de garage zou bellen. Toen schrok ik toen mijn telefoon geluidjes ging maken bij iedere melding.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat standaard op stil, 's nachts
O god die was ik vergetenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik bedoelde die scene met het beddengoed.
mijne staat van 22 tot 09 op niet storen. hoor alleen als zus of ouders of ex bellen... maar NL alert vindt zichzelf erg belangrijk en ramt gewoon het geluid op volle oorlogsterktequote:
Hmm, weinig spectaculair eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de geur viel reuze mee. Denk echt dat er gewoon even iets uit moest.
Op zich logisch. Als die nucleaire winter straks komt wil je natuurlijk op tijd in de kelder zittenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar gaat NL Alert dus dwars door heen
om haf 8 iemand gedag gezegd bij de ferry, die vertrok vandaag naar huis. 0900 thaise les, daarna gehangen en heb zo'n kofferbox op mijn scooter laten zetten en straks om half 6 heb ik weer korfbalquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je al gedaan vandaag?
Sorry.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, weinig spectaculair eigenlijk.
Bij een noodgeval moeten ze 112 bellen. Ik kan niks doen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
in principe kan dat hier ook inmiddels.... maar wil toch niet hebben dat als er een noodgeval in de familie is ofzo dat ik niet bereikbaar ben
Groenvoer gaat sowieso altijd al aan het rotten zodra het geoogst is, als Ali het daarna nog in kleine stukjes snijd gaat het rotten helemaal hard, tel daar nog eens 5 dagen bij op en per vorkje "gezond" groen krijg je honderdzesendertig miljard beestjes binnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar hij was goed tot en met vandaag
zozo druk dagje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om haf 8 iemand gedag gezegd bij de ferry, die vertrok vandaag naar huis. 0900 thaise les, daarna gehangen en heb zo'n kofferbox op mijn scooter laten zetten en straks om half 6 heb ik weer korfbal
Ja, de mijne staat overdag ook vaker op stil dan op geluid, anders raak ik de hele tijd afgeleidquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat overdag ook op stil. Ik had dat een keer niet gedaan, omdat de garage zou bellen. Toen schrok ik toen mijn telefoon geluidjes ging maken bij iedere melding.
dat niet maar zou ook niet een laatste adem willen missen ofzo... en ja die situatie heb ik gehad we nog wel afscheid konden nemenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij een noodgeval moeten ze 112 bellen. Ik kan niks doen.
Incl. panzermausquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne staat van 22 tot 09 op niet storen. hoor alleen als zus of ouders of ex bellen... maar NL alert vindt zichzelf erg belangrijk en ramt gewoon het geluid op volle oorlogsterkte
WhatsApp heb ik eigenlijk altijd gedemptquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de mijne staat overdag ook vaker op stil dan op geluid, anders raak ik de hele tijd afgeleid
Al twee uur aan het werk. Nog zes te gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja :p jullie dag moet nog beginnen
dat gaat snelquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al twee uur aan het werk. Nog zes te gaan.
Mijnes ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef Nizno het volgende:
mijn telefoon staat officieel op geluid aan. als iemand belt dan spreekt mijn telefoon ook uit wie er belt. alleen zowat alle apps staat het meldingsgeluid van uit of op trill
Mooi moment voor een meetingquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gezellig.... kunnen we weer doof worden
nodigen we krek ook uitquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
De Boni gaat vandaag ook weer open
Goed man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
de 28ste opent hier een nieuwe supermarkt op het eiland. Alle thai zijn helemaal enthousiast omdat deze veel betere kwaliteits producten heeft blijkbaar. Ben nu natuurlijk super nieuwsgierig
Maar wel als Nettorama toch?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
De Boni gaat vandaag ook weer open
Sommige groepsapps heb ik voor eeuwig gedemptquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WhatsApp heb ik eigenlijk altijd gedempt
Oogverblindend geel en rood.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaMaar de kleuren blijven volgens mij hetzelfde.
Jaa ik ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige groepsapps heb ik voor eeuwig gedempt
Moet je ook weer terug met de bus?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jaa ik ook.
Weet je nog dat je eerst alleen maar een groepschat voor 1 jaar kon dempen?moker random was dat.
echt, softwareontwerpers ook af en toe..
Jazekerquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je ook weer terug met de bus?
Geniet0n met een grote G.quote:
Ik word soms nog weleens aangerand in de bus door vrouwen dus inderdaad, dat kan af en toe nog weleens genieten zijn.quote:
Als het andersom gebeurd, word je gelijk aangeklaagd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word soms nog weleens aangerand in de bus door vrouwen dus inderdaad, dat kan af en toe nog weleens genieten zijn.
Vorige week was het ook weer raak. Liep iemand met d'r kont tegen mijn hand aan te schuren.
GODLY!
die heb ik bewust niet in huis...quote:
Nah, hij stond gewoon in de weg.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het andersom gebeurd, word je gelijk aangeklaagd.
Ja, da's wel een beetje krom. Maar goed, het leven is oneerlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het andersom gebeurd, word je gelijk aangeklaagd.
Eigenlijk niet ik zat gewoon op een stoel en die meid kwam naast me staan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, hij stond gewoon in de weg.
HOE kun je dat vergeten?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was alweer vergeten dat ik een halve kg kruidnoten in huis heb
Ah, dus je zát in de weg.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet ik zat gewoon op een stoel en die meid kwam naast me staan.
Ik had twee zakken van 1 kg gehaald. eentje met gewonen kruidnoten en eentje met chocokruidnoten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was alweer vergeten dat ik een halve kg kruidnoten in huis heb
Chevy please. Één sprookjesverteller in de SC is genoegquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word soms nog weleens aangerand in de bus door vrouwen dus inderdaad, dat kan af en toe nog weleens genieten zijn.
Vorige week was het ook weer raak. Liep iemand met d'r kont tegen mijn hand aan te schuren.
GODLY!
Nee ik zat gewoon rustig vredig op mijn plek en hield mijn hand op m'n been. Kwam ze gewoon recht tegen mijn hand aan staan.quote:
Bro ik zweeeeerquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chevy please. Één sprookjesverteller in de SC is genoeg
Misschien deed die mevrouw dat wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel benieuwd naar hoe je dan zit eigenlijk, de kans dat iemand m'n hand raakt als ik in de bus zit, is nihil. Dan moeten ze al op schoot komen zitten.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel benieuwd naar hoe je dan zit eigenlijk, de kans dat iemand m'n hand raakt als ik in de bus zit, is nihil. Dan moeten ze al op schoot komen zitten.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chevy please. Één sprookjesverteller in de SC is genoeg
Wat voor uk was dat dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon rustig vredig op mijn plek en hield mijn hand op m'n been. Kwam ze gewoon recht tegen mijn hand aan staan.
Ik klaag verder niet!
Oh ja, die zien er ongeveer zo uit:quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro ik zweeeeer
Studentenbussen man. Daar gebeurt dit soort stuff.
Was het geen kerel in een sexy jurkje?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro ik zweeeeer
Studentenbussen man. Daar gebeurt dit soort stuff.
Werksequote:Op dinsdag 26 november 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
maar goed...
ik ga even doen waarvoor ik maandelijks loon krijg.
later
Ik ooooooookquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Knal ze!En ik ben benieuwd wat voor Krek je bent.
FOK!en?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
maar goed...
ik ga even doen waarvoor ik maandelijks loon krijg.
later
Wat heb jequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
Op zich prettig dat de huisarts niks kon vinden, bloeddruk, zuurstof en ontstekingswaarden waren allemaal perfect. Dus waarschijnlijk een verstopping in de bijholte bij mijn jukbeen richting de neus. Nu een neusspray meegekregen in de hoop dat dat helpt.
Ben je verkouden?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
Op zich prettig dat de huisarts niks kon vinden, bloeddruk, zuurstof en ontstekingswaarden waren allemaal perfect. Dus waarschijnlijk een verstopping in de bijholte bij mijn jukbeen richting de neus. Nu een neusspray meegekregen in de hoop dat dat helpt.
Zieke burnquote:
denk het niet. Ze had namelijk een boek aan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was het geen kerel in een sexy jurkje?
Avocadotoastquote:
Veel sterkte ermee man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
Same, daarom vergeet ik ook dat ik chocolade in huis heb enzquote:
what thequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, daarom vergeet ik ook dat ik chocolade in huis heb enz
*block*quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, daarom vergeet ik ook dat ik chocolade in huis heb enz
woonde ze maar in de buurt, konden we haar chocola pakken. Zij weet toch niet dat ze het heeftquote:
Een verstopping in de bijholte onder mijn wang, vooral met liggen is het pijnlijk, al een paar dagen heerlijk kut geslapenquote:
Ik kan dit gewoon lezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
woonde ze maar in de buurt, konden we haar chocola pakken. Zij weet toch niet dat ze het heeft
Nee dat juist niet, dat maakt het zo vreemdquote:
Nou ja, iemand begon over kruidnoten gisteren en toen dacht ik: oh ja.. heb ik ook nogquote:
Niets vreemds is jou gek.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat juist niet, dat maakt het zo vreemd
johquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verstopping in de bijholte onder mijn wang, vooral met liggen is het pijnlijk, al een paar dagen heerlijk kut geslapen
Wat chill dat je die drang niet hebt johquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, iemand begon over kruidnoten gisteren en toen dacht ik: oh ja.. heb ik ook nog
Dus ook maar een paar genomen, anders is het zonde
Mijn avocado is knapperigquote:
Werd er vannacht anders aardig gek vanquote:
Gewoon wel gaan werken ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd er vannacht anders aardig gek van
Ja geen ideequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
johhoe kom je daar nou weer aan?
Ja thuisquote:
Oke, dat scheelt ietsquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn avocado is knapperig
Lees: gewoon niet rijp
maar het is niet vies ofzo
Beterschapquote:
Nee, het is echt op het randjequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]Hmm, zo net op het randje? Echt kei hard is niet lekker, vind ik tenminste
[..]
Beterschap![]()
Mag die neusspray die ik heb gehad maar 1x per dag gebruiken, het liefst 's avonds voor het slapen gaan omdat ik er met liggen het meeste last van heb. Dus nog even de dag doorbijtenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hoop dat je er snel van af bent
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn avocado is knapperig
Lees: gewoon niet rijp
maar het is niet vies ofzo
Giraffen, piranha's en naaktslakken ofzo?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Knapperige avocado
Zitten er geen beestjes in?
Geen antibiotica ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag die neusspray die ik heb gehad maar 1x per dag gebruiken, het liefst 's avonds voor het slapen gaan omdat ik er met liggen het meeste last van heb. Dus nog even de dag doorbijten
Mijten enzoquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Giraffen, piranha's en naaktslakken ofzo?
bvquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Giraffen, piranha's en naaktslakken ofzo?
Nee want mijn ontstekingswaarden zijn gewoon normaalquote:
Eh ja.. beetje raarquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde vandaag suiker in mijn smoothie doen dus pakte het potje wat op tafel stond. Zaten er allemaal beestjes in
hmzquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want mijn ontstekingswaarden zijn gewoon normaal
Neequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Knapperige avocado
Zitten er geen beestjes in?
@Amaquote:
Is een teken van boven dat je geen suiker in je smoothie mag doenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:30 schreef bitterbal het volgende:
ik wilde vandaag suiker in mijn smoothie doen dus pakte het potje wat op tafel stond. Zaten er allemaal beestjes in
Wij ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent al helemaal ingeburgerd met antibioticagebruik.
EWWWLquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik had een tijdje geleden een zilvervisje in m'n suikerpotje
Ja smerig, zo'n grote ook. Heb nu een nieuw potje van plastic dat je hermetisch kunt afsluiten, maar dan wordt de suiker weer hard.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
EWWWL
Schrik je je ook dood btw
ja wilde eigenlijk zeggen hier had je gewoon antibiotica kunnen kopenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent al helemaal ingeburgerd met antibioticagebruik.
Even afkloppen, maar de huidige veestapel heeft alleen Wattenschijfje AB gehad, want ineens bloed plassen (feest)quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die beesten hebben echt vaak AB nodig.
Resistentie.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wilde eigenlijk zeggen hier had je gewoon antibiotica kunnen kopen
Vos had van de zomer ook AB voor de blaasontsteking, en hij had langer terug ook een AB-zalfje voor een oogje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Even afkloppen, maar de huidige veestapel heeft alleen Wattenschijfje AB gehad, want ineens bloed plassen (feest)
Korfbal?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:36 schreef bitterbal het volgende:
ga zo op weg naar het korfbal kipspiesjes halen
Je bent nieuw in malle biertjes-land?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:42 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
The most touristy thing to ever tourist
Ik drink wijnquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je bent nieuw in malle biertjes-land?
Brotha eww.quote:
Wit of rood?quote:
Dat valt voor nu nog wel meequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vos had van de zomer ook AB voor de blaasontsteking, en hij had langer terug ook een AB-zalfje voor een oogje.
Even afkloppen.
Nu?quote:
Je bent zelf een vraag!quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Stomme vraag
[..]
Stomme vraag
[..]
Stomme vraag
Wtf waarom is dit een leeg bericht op de laptop. Ik zie mn eigen foto's die ik post ook niet op de laptop.quote:
Laat dit alsjeblieft lekker in KLB SC.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
maar voel me op zich best goat'ing eerlijk gezegd
Mss je adblocker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Wtf waarom is dit een leeg bericht op de laptop. Ik zie mn eigen foto's die ik post ook niet op de laptop.
Vroeg naar bed vanavond. Waarschijnlijk ben ik dan weer klaarwakker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je hebt echt slecht geslapen vannacht
Bel de krant.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
Man man man inmiddels staat er al 2 jaar een fucking dixie in de straat.
Wat heb je besteld?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Onze bezorger komt vandaag bij je langs om je pakket te bezorgen. We verwachten je pakket in de brievenbus te kunnen bezorgen.”
Nou dan doe je dat toch lekker.
En nou opduvelen!
Hebben jullie geen riolering in Drente?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
Als je eigen wc het niet doet ben je er blij mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:21 schreef Ama het volgende:
Neequote:Op dinsdag 26 november 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie geen riolering in Drente?
Er zit een slot om.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je eigen wc het niet doet ben je er blij mee.
3 uur slaap is gewoon ruim voldoende.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb 3u geslapen maar voel me op zich best goat'ing eerlijk gezegd.
Eind van de dag dan val ik wel neer denk ik tho lol
Laadkabeltje met een vermogen van 24W zeggen ze.quote:
Schiet lekker op zo.quote:Naast een wolf die vrijdagavond werd doodgereden op de Dr. Willem Dreeslaan (N781) bij Bennekom zijn zaterdag en zondag bij Otterlo nog twee wolven om het leven gekomen.
Ze maken je ook vanalles wijs.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laadkabeltje met een vermogen van 24W zeggen ze.
Wist niet dat het laadvermogen een beperkende factor was van een kabeltje maar nu wel
nou.. het is niet eens de helft van de aanbevolen hoeveelheidquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 uur slaap is gewoon ruim voldoende.
En ik trap er weer eens inquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze maken je ook vanalles wijs.
Is gewoon een voltooide slaapcyclus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nou.. het is niet eens de helft van de aanbevolen hoeveelheid
Nu 147quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
Ik las laatst ergens dat er iets van 150 wolven zijn in NL nu maar of dat klopt weet ik niet. Stond op Facebook FOK!.
quote:
Ook als ik iets anders draag dan wit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Als ik wit draag zie ik eruit als een lijk.
Beetje dit effect.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook als ik iets anders draag dan wit.
@Solotovskiquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik vind het echt oneerlijk dat bij Solo in de Jumbo het kerstassortiment al te koop is. Ik overweeg hem te vragen om een paar zakjes kerstkransjes mee te nemen voor mij als hij vrijdag hierheen komt.
Staat nog in de koelkast hahaha want ik durf niet. Oke zal ik het vandaag maar eens proberen dan?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat nog in de koelkast hahaha want ik durf niet. Oke zal ik het vandaag maar eens proberen dan?
Ik had ook even een "wachtwat" jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen
Iemand anders zei dat het lijkt op vanille cola. Misschien net als die Oreo. Die smaakte ook naar een soort vanille cola.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het nog *iets* met cola te maken heeft.
Ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
Oh wacht zie nu dat het gewoon tompoezen zijn hahahaha. Naja ziet er alsnog vrolijk uit.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon een voltooide slaapcyclus.
Ik zie dat plaatje nu voor het eerst heel groot. Dacht dat ze alleen de kleuren hadden gebruikt.quote:
Goed voor de lijnquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
God
Ik kan niet meer eten zonder verstandskiestandvleespijn
Krijg toch lekker de moker
Zou ze een inspomailtje sturenquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht nog op de stroopwafelcola.
Knakworstencola.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
inb4 jij mag geen inspomaitlje sturenquote:
Ik denk dat wogggstenbroodjesbier hier ook wel in de smaak zou vallen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Nou ik zit even te twijfelen maar ik denk dat ik voor verstand kies.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nou ik zit even te twijfelen maar ik denk dat ik voor verstand kies.
Andersom zijn ze er al:quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat wogggstenbroodjesbier hier ook wel in de smaak zou vallen.
*kruipt terug onder steen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles met augurk (of pistache) is de hype momenteel.
Knaksapcola, checks out.quote:
Wat is er nog meer met augurk dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Alles met augurk (of pistache) is de hype momenteel.
Niet verrast.quote:
Witte chocoladeletter met augurk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is er nog meer met augurk dan?
Sowieso chocolade, ijs, kaas en ik mis nog wel wat dingen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die lijkt me dus echt zo intens smerig he.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Witte chocoladeletter met augurk.
Geen grap.
Ja, mij ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:49 schreef Ama het volgende:
[..]
Die lijkt me dus echt zo intens smerig he.
quote:
Bossche Bol.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, erg fijn dat je je humor ook hier deeltquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
![]()
Blij dat ik zo’n vervelende situatie nog de humor erin kan houden.
Maar dat haalt de pijn niet weg helaas.
Zuurkoolsapcola?quote:
Ja omdat Kesbeke ineens mega hip is door hun programma dus proppen ze in van alles maar Kesbeke augurken. Het is uiteraard een samenwerking met dat bedrijf.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mij ook.
Snap niet hoe ze daarop gekomen zijn.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar de chocogurk had ik inderdaad gemist.
Of ja, weinig aan gemist. Brotha eww.
Ja, maar ffs.. doe dan lekkere combinatiesquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja omdat Kesbeke ineens mega hip is door hun programma dus proppen ze in van alles maar Kesbeke augurken. Het is uiteraard een samenwerking met dat bedrijf.
US wordt 103 jaar alleen al door de hoeveelheid augurkensap die hij consumeert.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:52 schreef UitStraling het volgende:
Belgische Mayonaise maken met augurkensap is heerlijk, die tomatenketchup met augurk is trouwens ook kweklekker, of augurken met roomkaas rollen in een plak ham, soort redneck-sushi krijg je dan.
Tot nu toe lijkt mij de augurk kaas combi nog het minst erg (maar ook die komt niet in mijn winkelmandje te liggen).quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ffs.. doe dan lekkere combinaties
Soort toverdrankje, net als zuurkoolsap, je bent nooit meer welkom op een kringverjaardag door het fenomenale ruften en je huidgeur maar je tikt wel de 150 jaar oud aan, op je gemakje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US wordt 103 jaar alleen al door de hoeveelheid augurkensap die hij consumeert.
Per dag.
En daarna blijft je lichaam ook gewoon geconserveerd als een soort veenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort toverdrankje, net als zuurkoolsap, je bent nooit meer welkom op een kringverjaardag door het fenomenale ruften en je huidgeur maar je tikt wel de 150 jaar oud aan, op je gemakje.
Er is een kans dat ik nog gewoon door kan posten hier na mijn dood, als veenlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
En daarna blijft je lichaam ook gewoon geconserveerd als een soort veenlijk.
Doe je dat nog niet dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik nog gewoon door kan posten hier na mijn dood, als veenlijk
De horror!quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort toverdrankje, net als zuurkoolsap, je bent nooit meer welkom op een kringverjaardag door het fenomenale ruften en je huidgeur maar je tikt wel de 150 jaar oud aan, op je gemakje.
Daar had ik altijd ruzie mee, maar ik heb vorig jaar een Chromecast gekocht met aparte afstandsbediening en dat werkt veel beterquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:05 schreef Ama het volgende:
Hopelijk doet mijn KPN app het vanavond iets beter. Of ik moet misschien gewoon keer een nieuwere Chromecast kopen (want ik cast het naar de TV vanaf mijn telefoon).
Ja ik kan Disney ook alleen nog maar via de Chromecast kijken momenteel en soms lijkt het alsof die serie gefilmd is met een aardappel. Denk dat het misschien tijd is idd voor een nieuwere versie want dit is echt nog 1 van de eerste.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik altijd ruzie mee, maar ik heb vorig jaar een Chromecast gekocht met aparte afstandsbediening en dat werkt veel beter
Ik had ook de eerste, maar de verbinding viel steeds weg met m'n telefoonquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik kan Disney ook alleen nog maar via de Chromecast kijken momenteel en soms lijkt het alsof die serie gefilmd is met een aardappel. Denk dat het misschien tijd is idd voor een nieuwere versie want dit is echt nog 1 van de eerste.
Idd, als je dan toch moet kiezen.. dan die combi ... alsnog niet echt enthousiastquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe lijkt mij de augurk kaas combi nog het minst erg (maar ook die komt niet in mijn winkelmandje te liggen).
Oh zo gek is het hier nog niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had ook de eerste, maar de verbinding viel steeds weg met m'n telefoonOf dat je halverwege het programma de melding kreeg 'deze content kan niet worden afgespeeld'. Wat deed je net dan?
Of dat je na een aflevering wilt stoppen met kijken. Kan niet, want geen verbinding. Mijn telefoon zei dat er niks werd afgespeeld maar op tv gingen we gewoon door naar de volgende aflevering.
Zoveel frustraties
Oke doei.quote:Op dinsdag 26 november 2024 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ook wel eens een poging gedaan om een middelgrote augurk heel in mijn mond te houden zonder erop te bijten, ik ben tot 35 minuten gekomen.
#trots
Vind ze alleen lekker op een euroknallerquote:
Dat eet ik nooitquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ze alleen lekker op een euroknaller
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar dat winnen ze toch niet van de pinguïnsquote:Op dinsdag 26 november 2024 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Augurken gaan voor werelddominantie,
https://www.zazzle.nl/aug(...)aWcbvKmsp&trchd=true
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |