SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog gelukt ook
Mooie lapo Ger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En beterschap![]()
Of een luier.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:16 schreef Nizno het volgende:
maar goed... we moeten dus een verwarmende bril voor CL kado doen met Kerst
Oh dit was van die 70% korting salade?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Er zat appel in die salade van gister en daar zat een beetje een alcoholsmaakje aan dus die had ik al laten liggen
Ja, maar hij was goed tot en met vandaagquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh dit was van die 70% korting salade?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is nog gelukt ook
Dat klinkt echt heerlijk. Heb ik ook wel eens gehad. Toen lag ik daarna nog een uur in bed te bibberen omdat ik het niet meer warm kreeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of gewoon haar leren dat ze dingen op tijd op moet eten en niet pas als het al gefermenteerd isquote:
nu weet je waarom US zo tegen kortingstickers isquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar hij was goed tot en met vandaag
Ik weet niet of ik een NL Alert het juiste middel vind om te melden dat het weer veilig is eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja het is in elk geval niet rond 3 of 4 uur snachts...
Dat was wel met de melding hier destijds..
U mag de ramen en deuren weer open doen. blabla
Euh.. ik had nooit melding 1 gehad dus wist niets van een brand een paar straten verder op waar blijkbaar wat stofjes vrij waren gekomen..
maar dus wel melden rond 3 of 4 uur dat het gevaar geweken is... zit je ineens rechtop in je bed
Wat is monkey koud nou weer.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vinden jullie het ook zo monkey koud vandaag? Tering
en zeker niet om 3 of 4 uur snachtsquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een NL Alert het juiste middel vind om te melden dat het weer veilig is eigenlijk.
Ja, doe de verwarming eens aan, buiten?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vinden jullie het ook zo monkey koud vandaag? Tering
Moet je je voorstellen wat er was gebeurd als iemand die salade had gegeten die niet gewend is allerlei 35%-producten te eten. Uitstraling had een voedselvergiftiging gekregen waar ze in India nog van hadden opgekeken.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon haar leren dat ze dingen op tijd op moet eten en niet pas als het al gefermenteerd is
Je weet wel tegen wie je het hebt?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is monkey koud nou weer.
Ik was verder niet beroerd ofzo, zat niet te zweten, had het niet beroerd-koud, dit was gewoon omdat die plee koud wasquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt echt heerlijk. Heb ik ook wel eens gehad. Toen lag ik daarna nog een uur in bed te bibberen omdat ik het niet meer warm kreeg.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er was gebeurd als iemand die salade had gegeten die niet gewend is allerlei 35%-producten te eten. Uitstraling had een voedselvergiftiging gekregen waar ze in India nog van hadden opgekeken.
Dan al helemaal niet inderdaad. Dat is ook wel de reden dat mijn telefoon uit gaat 's nachts.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
en zeker niet om 3 of 4 uur snachts
die had een nieuwe pot moeten kopen... glazuur en porselein met 1 straal wegquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen wat er was gebeurd als iemand die salade had gegeten die niet gewend is allerlei 35%-producten te eten. Uitstraling had een voedselvergiftiging gekregen waar ze in India nog van hadden opgekeken.
Zeer koud.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat is monkey koud nou weer.
Oh ja, degene die puit zegt ipv peut.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet wel tegen wie je het hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |