Maar wel als Nettorama toch?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
De Boni gaat vandaag ook weer open
Sommige groepsapps heb ik voor eeuwig gedemptquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
WhatsApp heb ik eigenlijk altijd gedempt
Oogverblindend geel en rood.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaMaar de kleuren blijven volgens mij hetzelfde.
Jaa ik ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige groepsapps heb ik voor eeuwig gedempt
Moet je ook weer terug met de bus?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jaa ik ook.
Weet je nog dat je eerst alleen maar een groepschat voor 1 jaar kon dempen?moker random was dat.
echt, softwareontwerpers ook af en toe..
Jazekerquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet je ook weer terug met de bus?
Geniet0n met een grote G.quote:
Ik word soms nog weleens aangerand in de bus door vrouwen dus inderdaad, dat kan af en toe nog weleens genieten zijn.quote:
Als het andersom gebeurd, word je gelijk aangeklaagd.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word soms nog weleens aangerand in de bus door vrouwen dus inderdaad, dat kan af en toe nog weleens genieten zijn.
Vorige week was het ook weer raak. Liep iemand met d'r kont tegen mijn hand aan te schuren.
GODLY!
die heb ik bewust niet in huis...quote:
Nah, hij stond gewoon in de weg.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het andersom gebeurd, word je gelijk aangeklaagd.
Ja, da's wel een beetje krom. Maar goed, het leven is oneerlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als het andersom gebeurd, word je gelijk aangeklaagd.
Eigenlijk niet ik zat gewoon op een stoel en die meid kwam naast me staan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, hij stond gewoon in de weg.
HOE kun je dat vergeten?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was alweer vergeten dat ik een halve kg kruidnoten in huis heb
Ah, dus je zát in de weg.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk niet ik zat gewoon op een stoel en die meid kwam naast me staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |