mijne staat van 22 tot 09 op niet storen. hoor alleen als zus of ouders of ex bellen... maar NL alert vindt zichzelf erg belangrijk en ramt gewoon het geluid op volle oorlogsterktequote:
Hmm, weinig spectaculair eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee de geur viel reuze mee. Denk echt dat er gewoon even iets uit moest.
Op zich logisch. Als die nucleaire winter straks komt wil je natuurlijk op tijd in de kelder zittenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar gaat NL Alert dus dwars door heen
om haf 8 iemand gedag gezegd bij de ferry, die vertrok vandaag naar huis. 0900 thaise les, daarna gehangen en heb zo'n kofferbox op mijn scooter laten zetten en straks om half 6 heb ik weer korfbalquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat heb je al gedaan vandaag?
Sorry.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, weinig spectaculair eigenlijk.
Bij een noodgeval moeten ze 112 bellen. Ik kan niks doen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
in principe kan dat hier ook inmiddels.... maar wil toch niet hebben dat als er een noodgeval in de familie is ofzo dat ik niet bereikbaar ben
Groenvoer gaat sowieso altijd al aan het rotten zodra het geoogst is, als Ali het daarna nog in kleine stukjes snijd gaat het rotten helemaal hard, tel daar nog eens 5 dagen bij op en per vorkje "gezond" groen krijg je honderdzesendertig miljard beestjes binnen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar hij was goed tot en met vandaag
zozo druk dagje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
om haf 8 iemand gedag gezegd bij de ferry, die vertrok vandaag naar huis. 0900 thaise les, daarna gehangen en heb zo'n kofferbox op mijn scooter laten zetten en straks om half 6 heb ik weer korfbal
Ja, de mijne staat overdag ook vaker op stil dan op geluid, anders raak ik de hele tijd afgeleidquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn telefoon staat overdag ook op stil. Ik had dat een keer niet gedaan, omdat de garage zou bellen. Toen schrok ik toen mijn telefoon geluidjes ging maken bij iedere melding.
dat niet maar zou ook niet een laatste adem willen missen ofzo... en ja die situatie heb ik gehad we nog wel afscheid konden nemenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij een noodgeval moeten ze 112 bellen. Ik kan niks doen.
Incl. panzermausquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijne staat van 22 tot 09 op niet storen. hoor alleen als zus of ouders of ex bellen... maar NL alert vindt zichzelf erg belangrijk en ramt gewoon het geluid op volle oorlogsterkte
WhatsApp heb ik eigenlijk altijd gedemptquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de mijne staat overdag ook vaker op stil dan op geluid, anders raak ik de hele tijd afgeleid
Al twee uur aan het werk. Nog zes te gaan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja :p jullie dag moet nog beginnen
dat gaat snelquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al twee uur aan het werk. Nog zes te gaan.
Mijnes ook.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:26 schreef Nizno het volgende:
mijn telefoon staat officieel op geluid aan. als iemand belt dan spreekt mijn telefoon ook uit wie er belt. alleen zowat alle apps staat het meldingsgeluid van uit of op trill
Mooi moment voor een meetingquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah gezellig.... kunnen we weer doof worden
nodigen we krek ook uitquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
De Boni gaat vandaag ook weer open
Goed man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:32 schreef bitterbal het volgende:
de 28ste opent hier een nieuwe supermarkt op het eiland. Alle thai zijn helemaal enthousiast omdat deze veel betere kwaliteits producten heeft blijkbaar. Ben nu natuurlijk super nieuwsgierig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |