Ik had twee zakken van 1 kg gehaald. eentje met gewonen kruidnoten en eentje met chocokruidnoten.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik was alweer vergeten dat ik een halve kg kruidnoten in huis heb
Chevy please. Één sprookjesverteller in de SC is genoegquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik word soms nog weleens aangerand in de bus door vrouwen dus inderdaad, dat kan af en toe nog weleens genieten zijn.
Vorige week was het ook weer raak. Liep iemand met d'r kont tegen mijn hand aan te schuren.
GODLY!
Nee ik zat gewoon rustig vredig op mijn plek en hield mijn hand op m'n been. Kwam ze gewoon recht tegen mijn hand aan staan.quote:
Bro ik zweeeeerquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chevy please. Één sprookjesverteller in de SC is genoeg
Misschien deed die mevrouw dat wel.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel benieuwd naar hoe je dan zit eigenlijk, de kans dat iemand m'n hand raakt als ik in de bus zit, is nihil. Dan moeten ze al op schoot komen zitten.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Wel benieuwd naar hoe je dan zit eigenlijk, de kans dat iemand m'n hand raakt als ik in de bus zit, is nihil. Dan moeten ze al op schoot komen zitten.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Chevy please. Één sprookjesverteller in de SC is genoeg
Wat voor uk was dat dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee ik zat gewoon rustig vredig op mijn plek en hield mijn hand op m'n been. Kwam ze gewoon recht tegen mijn hand aan staan.
Ik klaag verder niet!
Oh ja, die zien er ongeveer zo uit:quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro ik zweeeeer
Studentenbussen man. Daar gebeurt dit soort stuff.
Was het geen kerel in een sexy jurkje?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bro ik zweeeeer
Studentenbussen man. Daar gebeurt dit soort stuff.
Werksequote:Op dinsdag 26 november 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
maar goed...
ik ga even doen waarvoor ik maandelijks loon krijg.
later
Ik ooooooookquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Knal ze!En ik ben benieuwd wat voor Krek je bent.
FOK!en?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:56 schreef Nizno het volgende:
maar goed...
ik ga even doen waarvoor ik maandelijks loon krijg.
later
Wat heb jequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
Op zich prettig dat de huisarts niks kon vinden, bloeddruk, zuurstof en ontstekingswaarden waren allemaal perfect. Dus waarschijnlijk een verstopping in de bijholte bij mijn jukbeen richting de neus. Nu een neusspray meegekregen in de hoop dat dat helpt.
Ben je verkouden?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
Op zich prettig dat de huisarts niks kon vinden, bloeddruk, zuurstof en ontstekingswaarden waren allemaal perfect. Dus waarschijnlijk een verstopping in de bijholte bij mijn jukbeen richting de neus. Nu een neusspray meegekregen in de hoop dat dat helpt.
Zieke burnquote:
denk het niet. Ze had namelijk een boek aan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was het geen kerel in een sexy jurkje?
Avocadotoastquote:
Veel sterkte ermee man.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:06 schreef LTVDK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |