Huid en therapeutquote:
Zullen hier ook wel komen, denk dat het combinatie is van het weer + tijdstipquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]Hier zitten er nog wat gaten in het wolkendek. Krijg je vandaag de uitslag van dat onderzoek?
VRESELIJKquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:bomenverzameling vindt hier iets van
oma zit nog wekelijks in de krullers onder de droogkap dus die heeft dat allemaal niet nodigquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oma heeft meer aan haarolie maar dat terzijde
Ik vind het meevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Beetje tegenvaller buiten vergeleken met gisteren. 🥶
was er strijd? was er een winnaar?quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:41 schreef Crack_ het volgende:
Is de internetstrijd weer begonnen? Sla mij maar over, thanks
Zit al de hele tijd op het puntje van m'n stoelquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu dus nog niet.
Hier kan het alleen maar meevallen. Gisteren was het nat, hier dan tenminstequote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Beetje tegenvaller buiten vergeleken met gisteren. 🥶
Het opstappen op de fiets lukt me nog nietquote:
Er staat toch peut, niet puit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of moet ik therapeut niet uitspreken als therapuit 🤔
das baggerquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het opstappen op de fiets lukt me nog niet
Knal ze!quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:51 schreef Crack_ het volgende:
Siii. Eerst even examen knallen om 09.00, hoop ik tenminste.Ik dacht ik plan alles lekker op dezelfde dag, hebben we het maar gehad
Idd, bagger.quote:
daar fiets nattekat doorquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Idd, bagger.
Vanmiddag met de fysio over hebben.
Er wordt medisch ook naar gekeken.
@:Ama Het weer is bagger ik zie zon en zie een flinke regenbui.
Doe ie zijn naam eer aanquote:
Je bent op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:00 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het droog? Buienradar zou nooit liegen tegen me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |