SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Weet niet, heeft ie met een Cor samengewerkt?quote:
quote:Op maandag 25 november 2024 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
tot het volgende deel
dubbelgefeliciteerd aan Tante Ess
quote:
als je het over cor en de nuiten hebt dan is het met een cquote:
Ja vanaf eind mei zie ik er zo uitquote:
Gefeliciteerd 😘quote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vanaf eind mei zie ik er zo uit
dan kun je samen met Cor gaan nuitenquote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonnebanken is slecht voor je huidquote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
denk niet dat jij zo bruin kan wordenquote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je samen met Cor gaan nuiten
Ik zonnebank ook nooit want:quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonnebanken is slecht voor je huid
quote:Op maandag 25 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat jij zo bruin kan worden
quote:
Krijg meteen zin om de kaap'ren te gaan varen. Maar ja, heb geen baard.quote:
gegrilde dimmy op de huid is dan weer best lekkerquote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
RAL9010 gangquote:Op maandag 25 november 2024 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Blij dat ik met mijn veel te blanke huid hier nooit aan begonnen ben.
Tegen de tijd dat je daar bent wel.quote:Op maandag 25 november 2024 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg meteen zin om de kaap'ren te gaan varen. Maar ja, heb geen baard.
Ik kleur gewoon lekker natuurlijk bruin in de zonquote:Op maandag 25 november 2024 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Blij dat ik met mijn veel te blanke huid hier nooit aan begonnen ben.
Dat lukt me niet eens. Ik verbrand als ik mij niet goed insmeer. Meer dan dat krijg ik niet aan kleur.quote:Op maandag 25 november 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kleur gewoon lekker natuurlijk bruin in de zon
Bij mij gaat het gewoon geleidelijk door het wandelen, een beetje in de zon gaan liggen om te kleuren moet ik ook niet doenquote:Op maandag 25 november 2024 19:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat lukt me niet eens. Ik verbrand als ik mij niet goed insmeer. Meer dan dat krijg ik niet aan kleur.
Ziek?quote:Op maandag 25 november 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Had schijnbaar geen stoomkruiden meer, daarom maar boven een bak met zakjes muntthee gehangen
Mja, vermoed een bijholte-ontsteking, tandarts kon vorige week niks vinden op de foto's en met op de kiezen slaan. Leek van de week een beetje weg te zakken maar gisterenavond kwam die opeens weer 3 keer zo hard terug.quote:
Oh zulke stroomkruidenquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, vermoed een bijholte-ontsteking, tandarts kon vorige week niks vinden op de foto's en met op de kiezen slaan. Leek van de week een beetje weg te zakken maar gisterenavond kwam die opeens weer 3 keer zo hard terug.
Ik moet bij stoomkruiden aan zo'n kip braadzak denken. #randomquote:Op maandag 25 november 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Had schijnbaar geen stoomkruiden meer, daarom maar boven een bak met zakjes muntthee gehangen
quote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zulke stroomkruiden
Ik dacht "hoezo zijn er speciale kruiden voor een stoommaaltijd, en hoezo zou je daar munt voor gebruiken”
Maar om zelf mee te stomen is een stuk logischer
Niet alles draait hier om eten ...quote:Op maandag 25 november 2024 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet bij stoomkruiden aan zo'n kip braadzak denken. #random
Niet?quote:Op maandag 25 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Niet alles draait hier om eten ...
Heb het idee dat die fistel in mijn tandvlees die er vorige week zat is dichtgegroeid waardoor de druk zich nu weer kan opbouwen. Woensdag weer naar de tandarts (stond al geplandquote:
Hoezo niet danquote:Op maandag 25 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Niet alles draait hier om eten ...
Ja of wellicht spoedcode erop oidquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat die fistel in mijn tandvlees die er vorige week zat is dichtgegroeid waardoor de druk zich nu weer kan opbouwen. Woensdag weer naar de tandarts (stond al gepland), kan ik gelijk vragen of die geen kaakchirurg weet die wat kortere wachtlijsten heeft want heb nu een afspraak voor half februari
quote:
Ja wel bijna alles, maar soms zijn er uitzonderingenquote:
Echt hequote:
Ja heb last van mijn hoofdquote:
Maar hierdoor heb je pijn in je kaak en dat beīnvloedt het kunnen eten. Dus het gaat wel om etenquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja wel bijna alles, maar soms zijn er uitzonderingen
quote:
Ja of misschien gewoon langs de huisarts gezien het waarschijnlijk eerder in een bijholte zitquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of wellicht spoedcode erop oid
Jaquote:Op maandag 25 november 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of misschien gewoon langs de huisarts gezien het waarschijnlijk eerder in een bijholte zit
Dat is juist het rare, met eten heb ik er geen last vanquote:Op maandag 25 november 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hierdoor heb je pijn in je kaak en dat beīnvloedt het kunnen eten. Dus het gaat wel om eten
Nķg nietquote:Op maandag 25 november 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist het rare, met eten heb ik er geen last van
Klinkt ietwat onheilspellend ditquote:
Jaquote:
Dat is gewoon een doemscenarioquote:Op maandag 25 november 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Straks Niet meer kunnen eten is ook onheilspellend
Al die tijd pijn lijdenquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat die fistel in mijn tandvlees die er vorige week zat is dichtgegroeid waardoor de druk zich nu weer kan opbouwen. Woensdag weer naar de tandarts (stond al gepland), kan ik gelijk vragen of die geen kaakchirurg weet die wat kortere wachtlijsten heeft want heb nu een afspraak voor half februari
gelukkig dat ik er even niet was... kan nu doen alsof ik het volledig snaptequote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zulke stroomkruiden
Ik dacht "hoezo zijn er speciale kruiden voor een stoommaaltijd, en hoezo zou je daar munt voor gebruiken”
Maar om zelf mee te stomen is een stuk logischer
Ja lees dan even een paar posts terug Truusquote:
TikTok generatiequote:Op maandag 25 november 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lees dan even een paar posts terug Truus
gelukkig geen 35% stickers.... daar hebben mensen meningen overquote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Laat boodschappen doen = 70% korting op kant en klaar shit.
Daar is ze al veel te oud voorquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lees dan even een paar posts terug Truus
Ja jij bent hier toch de kaakexpertquote:
Nee de kaasexpertquote:Op maandag 25 november 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent hier toch de kaakexpert
dat zou knap zijn. door de vloer heen is wel een optiequote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de buurman beneden is weer aan het boren maar het klinkt alsof hij hier zo door de muur komt
Herkenbaar, zo klinkt het hier ook altijd als de buurman weer losgaat met zijn boorquote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de buurman beneden is weer aan het boren maar het klinkt alsof hij hier zo door de muur komt
En dat er dan opeens een soort periscoop naar je kijkt vanuit de muur.quote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de buurman?quote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2024 20:39 schreef CherryLips het volgende:
THIS IS THE SKIN OF A KILLER, BELLA
Ja Ede is toch een soort Nieuw-Nazarethquote:
Oud-Nazareth is een dingetje momenteelquote:Op maandag 25 november 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Ede is toch een soort Nieuw-Nazareth
Bestaat dat nogquote:Op maandag 25 november 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja we hebben ze toch allemaal op blu ray
Ja dan heb je tenminste niet dat gezeik dat als je een film wilt kijken je niet eerst moet gaan uitzoeken op welke streamingdienst die staatquote:Op maandag 25 november 2024 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb goede films ook nog op dvd/bluray
Dit heb ik ook steeds vaker met series, dat ik ze alsnog maar gewoon aanschaf. Want de ene dag staan ze op netflix, dan ineens op disney maar alleen vanaf seizoen 4...quote:Op maandag 25 november 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan heb je tenminste niet dat gezeik dat als je een film wilt kijken je niet eerst moet gaan uitzoeken op welke streamingdienst die staat
Ja of soms zelfs dat dan seizoen 1 en 2 op Netflix staan en dan 3 en 4 op Amazon ofzoquote:Op maandag 25 november 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook steeds vaker met series, dat ik ze alsnog maar gewoon aanschaf. Want de ene dag staan ze op netflix, dan ineens op disney maar alleen vanaf seizoen 4...
Je sterretje is terugquote:Op maandag 25 november 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Nu maar even voor wat langere tijd een abonnement genomen.
goorlapquote:
Zeker ook nog met 35% kortingquote:Op maandag 25 november 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Laat plebs eten, kipcorns met schaschliksaus, spinazie a la crčme en een gekookt eitje
Dat je sterretje weg is?quote:Op maandag 25 november 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm verwacht dat het binnenkort ook bij mij weer voorbij is
Nog meerquote:
70% als je laat op de dag in de supermarkt bentquote:
Ik heb er ook wel eens 4 gehadquote:Op maandag 25 november 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jij hebt zelfs twee sterretjes, voor dubbel zoveel plezier.
goorlapquote:
Ja het topic is toch al dood voor vanavond, iedereen vroeg naar bedquote:
Mooie metafoor iddquote:Op maandag 25 november 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het topic is toch al dood voor vanavond, iedereen vroeg naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 25 november 2024 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Seriously this is Mother!!
Leuke griet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 25 november 2024 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Seriously this is Mother!!
Niet mijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was trainenquote:Op maandag 25 november 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het topic is toch al dood voor vanavond, iedereen vroeg naar bed
ik heb geen spieren dus het heeft weinig zin.quote:Op maandag 25 november 2024 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was trainen
In tegenstelling tot sommige anderen hier...
De persoon over wie ik het heb weet wie hij/zij is.quote:Op maandag 25 november 2024 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik heb geen spieren dus het heeft weinig zin.
quote:Op maandag 25 november 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon over wie ik het heb weet wie hij/zij is.
Gewonnen?quote:Op maandag 25 november 2024 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Was nog ff fortniten met twee collegaatjes.
Nee, complete chaos.quote:
Bioscoopbroek aan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, complete chaos.Ik ben veel beter in mijn uppie, maar wel gelachen.
Morgen naar de bios met belgresser, heeft hij helemaal geen zin in maar ik superveel. Ik ben sowieso al meer dan 5 jaar niet in de bios geweest maar waarschijnlijk veel langer. We gaan naar een film waar ze ligstoelen hebben. Ligstoelen. In de bioscoop.
Spannendquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, complete chaos.Ik ben veel beter in mijn uppie, maar wel gelachen.
Morgen naar de bios met belgresser, heeft hij helemaal geen zin in maar ik superveel. Ik ben sowieso al meer dan 5 jaar niet in de bios geweest maar waarschijnlijk veel langer. We gaan naar een film waar ze ligstoelen hebben. Ligstoelen. In de bioscoop.
Met het knopje?quote:Op dinsdag 26 november 2024 01:18 schreef Flory- het volgende:
Hoe krijg je een elektrische tandenborstel uit?
Dat ding gaat steeds opnieuw aan en ik word er een beetje krankjorum van![]()
Je hoort het door het hele huis, zelfs in handdoek gerold.
dan is het knopje kapot. Enige optie is de accu leeg laten lopenquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:18 schreef Flory- het volgende:
Hoe krijg je een elektrische tandenborstel uit?
Dat ding gaat steeds opnieuw aan en ik word er een beetje krankjorum van![]()
Je hoort het door het hele huis, zelfs in handdoek gerold.
Neej, gewoon leuk inmiddels, denk ik. Heb er echt zin in.quote:
Nee dat kan echt nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neej!
Ik dacht even aan joggingsbroek maar dat kan echt niet.
Ja, dan gaat hij als ik terug in bed lig gewoon weer aanquote:
Ik ga een fles wijn mee naar binnen smokkelen en bier voor belgresser.quote:Op dinsdag 26 november 2024 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet![]()
Maar die ligstoelen zijn wel chill
Ik was laatst ook voor het eerst in jaaaren weer in de bios
Ja knopje is heel wiebelig dus dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 26 november 2024 01:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan is het knopje kapot. Enige optie is de accu leeg laten lopen
Ah ok, houwen zo dan maarquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neej, gewoon leuk inmiddels, denk ik. Heb er echt zin in.
Minder zin heb ik in de vso morgen, wekker gaat smerig vrroeg.
Je hoeft niet te smokkelen want je mag tegenwoordig gwn je eigen drankjes meenemenquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga een fles wijn mee naar binnen smokkelen en bier voor belgresser.
niet bij pathequote:Op dinsdag 26 november 2024 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet te smokkelen want je mag tegenwoordig gwn je eigen drankjes meenemen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 02:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké geen salades met kortingssstickers meer.
Beter te vroeg dan te laat niet waar?quote:
en, ben je er wijzer van geworden?quote:Op dinsdag 26 november 2024 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo, heb m'n IT Security training er ook weer opzitten.
Zeg datquote:
Ja, veel te vroeg was ik wakker.quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vloek van de 35 procent sticker?
Ik heb lekker liggen nadenken.quote:
Niet echt, weer 45 minuten van m'n leven weggegooidquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, ben je er wijzer van geworden?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, weer 45 minuten van m'n leven weggegooid
Ik werd om half twee wakker en dacht, waarom ben ik wakker? En toen...quote:
wel weer 45 minuten dichter bij het weekendquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, weer 45 minuten van m'n leven weggegooid
*kliktquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd om half twee wakker en dacht, waarom ben ik wakker? En toen...
Klik hier voor de rest van het verhaal.
je wil kijken hoe veel stille meelezers we hebben?quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Bij 10 likes van deze post vertel ik het verhaal.
Ik bedwants het nieuws.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan de helft van de mensen mijt het nieuws vanwege overprikkeling en afgestomptheid.
Hoeveel ransbakken er zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil kijken hoe veel stille meelezers we hebben?
Ik moet ook nog een training afronden voor het eind van de maand. Maar eens voor gaan zitten morgen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo, heb m'n IT Security training er ook weer opzitten.
Dat moet hier geen enkel probleem zijn om die te vindenquote:
Hebben die last van stofmijd?quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan de helft van de mensen mijt het nieuws vanwege overprikkeling en afgestomptheid.
Donequote:Op dinsdag 26 november 2024 08:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Je moet even dit bericht liken: CherryLips in GC / [KSC #18297] Jan Biggel en cornuiten
Oke kom maar door.quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Bij 10 likes van deze post vertel ik het verhaal.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Van buienradar moet ik 10 minuten eerder m'n bed uit
Doe je wel je username eer aan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt een pleurisbui aan waar ik anders doorheen moet fietsen
Aha.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Komt een pleurisbui aan waar ik anders doorheen moet fietsen
Noordzee?quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
ONS MOEDER ZEE NOG @:4EVERBLACKEYED
zou eerst het verhaal van CL afwachten hoor.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:26 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Zo eerst naar de huidtherapeut en dan college
Lol en buienradar is al niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:23 schreef Nattekat het volgende:
Van buienradar moet ik 10 minuten eerder m'n bed uit
@Bomenverzameling vindt hier iets vanquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
Dat rijmtquote:
Dit is tegenstrijdig met elkaar.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme
Ik zit in een bus met een rookie driver
Die lul flikkert die deur dicht terwijl ik nog niet binnen was. Mongool.
ZO.
Goedemorgen
Ja dat was tijdens het instappen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is tegenstrijdig met elkaar.
ben geduldig aan het wachten op @CherryLipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:41 schreef Crack_ het volgende:
Is de internetstrijd weer begonnen? Sla mij maar over, thanks
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:42 schreef Crack_ het volgende:
Goedemorgen, het is errrrg donker. Net als mn koffie. Koffie
quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
ben geduldig aan het wachten op @:cherryLips
Het wordt een prachtige dag!quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:45 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde net de lamp aan doen maar die was schijnbaar al aan, zo donker is het
weer voorspellen an sich is niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Lol en buienradar is al niet betrouwbaar.
misschien kun je er een lampje in doen dat werkt...quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:45 schreef Crack_ het volgende:
Nattekat is niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
weer voorspellen an sich is niet betrouwbaar
quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het wordt een prachtige dag!![]()
wat is er niet met nattekatquote:
Wat heeft gerrie dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou eerst het verhaal van CL afwachten hoor.
Huid en therapeutquote:
Zullen hier ook wel komen, denk dat het combinatie is van het weer + tijdstipquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]Hier zitten er nog wat gaten in het wolkendek. Krijg je vandaag de uitslag van dat onderzoek?
VRESELIJKquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:bomenverzameling vindt hier iets van
oma zit nog wekelijks in de krullers onder de droogkap dus die heeft dat allemaal niet nodigquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Oma heeft meer aan haarolie maar dat terzijde
Ik vind het meevallen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Beetje tegenvaller buiten vergeleken met gisteren. 🥶
Ja, dat weten we nu dus nog niet.quote:
was er strijd? was er een winnaar?quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:41 schreef Crack_ het volgende:
Is de internetstrijd weer begonnen? Sla mij maar over, thanks
Zit al de hele tijd op het puntje van m'n stoelquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, dat weten we nu dus nog niet.
Hier kan het alleen maar meevallen. Gisteren was het nat, hier dan tenminstequote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef Ama het volgende:
Beetje tegenvaller buiten vergeleken met gisteren. 🥶
Het opstappen op de fiets lukt me nog nietquote:
Er staat toch peut, niet puit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
Of moet ik therapeut niet uitspreken als therapuit 🤔
das baggerquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het opstappen op de fiets lukt me nog niet
Knal ze!quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:51 schreef Crack_ het volgende:
Siii. Eerst even examen knallen om 09.00, hoop ik tenminste.Ik dacht ik plan alles lekker op dezelfde dag, hebben we het maar gehad
Idd, bagger.quote:
daar fiets nattekat doorquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Idd, bagger.
Vanmiddag met de fysio over hebben.
Er wordt medisch ook naar gekeken.
@:Ama Het weer is bagger ik zie zon en zie een flinke regenbui.
Doe ie zijn naam eer aanquote:
Je bent op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:00 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het droog? Buienradar zou nooit liegen tegen me
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
heb je even voor mijquote:
Tsja. Dat hoeft niet alles te zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat toch peut, niet puit.
Eens, maar ik heb echt nog nooit iemand dit als puit horen uitspreken eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Dat hoeft niet alles te zeggen
@Wereldgozer begonquote:
ah gezellig.... kunnen we weer doof wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maandag weer NL Alert test om 12 uur.
Bedankt voor het doorgevenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven
Schrikken we ons een stukje minder de tyfus, als dat ding begint te loeien.
Lullig als die eerder gaat loeielen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit nog te typen, dit wordt een boekquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Waar blijft CL nu met haar ranzige 35 procent kortingssticker verhaal?
Ik vermoed dit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of we schrikken alsnog even hard, omdat we het tegen die tijd alweer vergeten zijn.
Of ze zit nog op de WC.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nog te typen, dit wordt een boek
Komen daar nog berichten op binnen dan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Was toch zo'n tip van de regering, om alvast een WhatsApp groep aan te maken voordat er kernbommen op Europese steden vallen?
Superhandig.
nouja het is in elk geval niet rond 3 of 4 uur snachts...quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of we schrikken alsnog even hard, omdat we het tegen die tijd alweer vergeten zijn.
Waarschijnlijk dat, want we zijn allemaal oud en bejaard hier.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er was eens....quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nog te typen, dit wordt een boek
Lijkt me niet maar dan kun je nog net sturen "is het daar ook al zo heet?" of zo?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komen daar nog berichten op binnen dan.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar dan kun je nog net sturen "is het daar ook al zo heet?" of zo?
Het is nog gelukt ookquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Waar blijft CL nu met haar ranzige 35 procent kortingssticker verhaal?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |