SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Weet niet, heeft ie met een Cor samengewerkt?quote:
quote:Op maandag 25 november 2024 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
tot het volgende deel
dubbelgefeliciteerd aan Tante Ess
quote:
als je het over cor en de nuiten hebt dan is het met een cquote:
Ja vanaf eind mei zie ik er zo uitquote:
Gefeliciteerd 😘quote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vanaf eind mei zie ik er zo uit
dan kun je samen met Cor gaan nuitenquote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zonnebanken is slecht voor je huidquote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
denk niet dat jij zo bruin kan wordenquote:Op maandag 25 november 2024 19:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan kun je samen met Cor gaan nuiten
Ik zonnebank ook nooit want:quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zonnebanken is slecht voor je huid
quote:Op maandag 25 november 2024 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk niet dat jij zo bruin kan worden
quote:
Krijg meteen zin om de kaap'ren te gaan varen. Maar ja, heb geen baard.quote:
gegrilde dimmy op de huid is dan weer best lekkerquote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 25 november 2024 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
RAL9010 gangquote:Op maandag 25 november 2024 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Blij dat ik met mijn veel te blanke huid hier nooit aan begonnen ben.
Tegen de tijd dat je daar bent wel.quote:Op maandag 25 november 2024 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Krijg meteen zin om de kaap'ren te gaan varen. Maar ja, heb geen baard.
Ik kleur gewoon lekker natuurlijk bruin in de zonquote:Op maandag 25 november 2024 19:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Blij dat ik met mijn veel te blanke huid hier nooit aan begonnen ben.
Dat lukt me niet eens. Ik verbrand als ik mij niet goed insmeer. Meer dan dat krijg ik niet aan kleur.quote:Op maandag 25 november 2024 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kleur gewoon lekker natuurlijk bruin in de zon
Bij mij gaat het gewoon geleidelijk door het wandelen, een beetje in de zon gaan liggen om te kleuren moet ik ook niet doenquote:Op maandag 25 november 2024 19:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat lukt me niet eens. Ik verbrand als ik mij niet goed insmeer. Meer dan dat krijg ik niet aan kleur.
Ziek?quote:Op maandag 25 november 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Had schijnbaar geen stoomkruiden meer, daarom maar boven een bak met zakjes muntthee gehangen
Mja, vermoed een bijholte-ontsteking, tandarts kon vorige week niks vinden op de foto's en met op de kiezen slaan. Leek van de week een beetje weg te zakken maar gisterenavond kwam die opeens weer 3 keer zo hard terug.quote:
Oh zulke stroomkruidenquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 20:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, vermoed een bijholte-ontsteking, tandarts kon vorige week niks vinden op de foto's en met op de kiezen slaan. Leek van de week een beetje weg te zakken maar gisterenavond kwam die opeens weer 3 keer zo hard terug.
Ik moet bij stoomkruiden aan zo'n kip braadzak denken. #randomquote:Op maandag 25 november 2024 19:53 schreef LTVDK het volgende:
Had schijnbaar geen stoomkruiden meer, daarom maar boven een bak met zakjes muntthee gehangen
quote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zulke stroomkruiden
Ik dacht "hoezo zijn er speciale kruiden voor een stoommaaltijd, en hoezo zou je daar munt voor gebruiken”
Maar om zelf mee te stomen is een stuk logischer
Niet alles draait hier om eten ...quote:Op maandag 25 november 2024 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik moet bij stoomkruiden aan zo'n kip braadzak denken. #random
Niet?quote:Op maandag 25 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Niet alles draait hier om eten ...
Heb het idee dat die fistel in mijn tandvlees die er vorige week zat is dichtgegroeid waardoor de druk zich nu weer kan opbouwen. Woensdag weer naar de tandarts (stond al geplandquote:
Hoezo niet danquote:Op maandag 25 november 2024 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Niet alles draait hier om eten ...
Ja of wellicht spoedcode erop oidquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat die fistel in mijn tandvlees die er vorige week zat is dichtgegroeid waardoor de druk zich nu weer kan opbouwen. Woensdag weer naar de tandarts (stond al gepland), kan ik gelijk vragen of die geen kaakchirurg weet die wat kortere wachtlijsten heeft want heb nu een afspraak voor half februari
quote:
Ja wel bijna alles, maar soms zijn er uitzonderingenquote:
Echt hequote:
Ja heb last van mijn hoofdquote:
Maar hierdoor heb je pijn in je kaak en dat beïnvloedt het kunnen eten. Dus het gaat wel om etenquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja wel bijna alles, maar soms zijn er uitzonderingen
quote:
Ja of misschien gewoon langs de huisarts gezien het waarschijnlijk eerder in een bijholte zitquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja of wellicht spoedcode erop oid
Jaquote:Op maandag 25 november 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja of misschien gewoon langs de huisarts gezien het waarschijnlijk eerder in een bijholte zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |