ONTSPANJEquote:Op maandag 25 november 2024 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk graag naar z'n real life soap(s) en programa's met 'm
Shit, nu zit dat weer in m'n hoofd de rest van de avondquote:
Jan Biggel is gewoon een idiootquote:Op maandag 25 november 2024 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
je schamen voor iemand die eerlijk zijn geld verdiend met werken.
bijzonder
jouw mening over een persoon.quote:Op maandag 25 november 2024 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jan Biggel is gewoon een idioot
truequote:Op maandag 25 november 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw mening over een persoon.
je zou dan eerder vermelden:
Jan Biggel vind ik gewoon een idioot
Iedereen snapt toch dat hij dat vind?quote:Op maandag 25 november 2024 19:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
jouw mening over een persoon.
je zou dan eerder vermelden:
Jan Biggel vind ik gewoon een idioot
quote:
je zou denken met hem als braboquote:Op maandag 25 november 2024 19:13 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Iedereen snapt toch dat hij dat vind?
Kan dat ook gewoon hier thuis in Nederland of moet ik daarvoor per se naar Spanje?quote:
Ik weet niet wie Jan Biggel isquote:Op maandag 25 november 2024 19:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jan Biggel is gewoon een idioot
Ja ook gewoon human error en niet genoeg controlequote:Op maandag 25 november 2024 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar wat voor Finance afdeling heb je dan?![]()
![]()
ik heb google geopend en zag zijn grote hit en dacht.... ow ja die heb ik eens voorbij horen komen.quote:
gefeliciteerdquote:
Nee, je moet juist weg van Spanjequote:Op maandag 25 november 2024 19:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan dat ook gewoon hier thuis in Nederland of moet ik daarvoor per se naar Spanje?
Ohja Ont Spanje iddquote:Op maandag 25 november 2024 19:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, je moet juist weg van Spanje
quote:
quote:
ow die miste ik... gefeli broerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |