Jaquote:
Hier nietquote:
Ja dan heb je tenminste niet dat gezeik dat als je een film wilt kijken je niet eerst moet gaan uitzoeken op welke streamingdienst die staatquote:Op maandag 25 november 2024 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb goede films ook nog op dvd/bluray
Dit heb ik ook steeds vaker met series, dat ik ze alsnog maar gewoon aanschaf. Want de ene dag staan ze op netflix, dan ineens op disney maar alleen vanaf seizoen 4...quote:Op maandag 25 november 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan heb je tenminste niet dat gezeik dat als je een film wilt kijken je niet eerst moet gaan uitzoeken op welke streamingdienst die staat
Ja of soms zelfs dat dan seizoen 1 en 2 op Netflix staan en dan 3 en 4 op Amazon ofzoquote:Op maandag 25 november 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook steeds vaker met series, dat ik ze alsnog maar gewoon aanschaf. Want de ene dag staan ze op netflix, dan ineens op disney maar alleen vanaf seizoen 4...
Je sterretje is terugquote:Op maandag 25 november 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Nu maar even voor wat langere tijd een abonnement genomen.
goorlapquote:
Zeker ook nog met 35% kortingquote:Op maandag 25 november 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Laat plebs eten, kipcorns met schaschliksaus, spinazie a la crème en een gekookt eitje
Dat je sterretje weg is?quote:Op maandag 25 november 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm verwacht dat het binnenkort ook bij mij weer voorbij is
Oh jij hebt zelfs twee sterretjes, voor dubbel zoveel plezier.quote:
Geef nou maar gewoon toequote:
Nog meerquote:
70% als je laat op de dag in de supermarkt bentquote:
Ik heb er ook wel eens 4 gehadquote:Op maandag 25 november 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jij hebt zelfs twee sterretjes, voor dubbel zoveel plezier.
goorlapquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |