Dat is juist het rare, met eten heb ik er geen last vanquote:Op maandag 25 november 2024 20:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hierdoor heb je pijn in je kaak en dat beïnvloedt het kunnen eten. Dus het gaat wel om eten
Nóg nietquote:Op maandag 25 november 2024 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is juist het rare, met eten heb ik er geen last van
Klinkt ietwat onheilspellend ditquote:
Jaquote:
Dat is gewoon een doemscenarioquote:Op maandag 25 november 2024 20:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Straks Niet meer kunnen eten is ook onheilspellend
Al die tijd pijn lijdenquote:Op maandag 25 november 2024 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het idee dat die fistel in mijn tandvlees die er vorige week zat is dichtgegroeid waardoor de druk zich nu weer kan opbouwen. Woensdag weer naar de tandarts (stond al gepland), kan ik gelijk vragen of die geen kaakchirurg weet die wat kortere wachtlijsten heeft want heb nu een afspraak voor half februari
gelukkig dat ik er even niet was... kan nu doen alsof ik het volledig snaptequote:Op maandag 25 november 2024 20:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh zulke stroomkruiden
Ik dacht "hoezo zijn er speciale kruiden voor een stoommaaltijd, en hoezo zou je daar munt voor gebruiken”
Maar om zelf mee te stomen is een stuk logischer
Ja lees dan even een paar posts terug Truusquote:
TikTok generatiequote:Op maandag 25 november 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lees dan even een paar posts terug Truus
gelukkig geen 35% stickers.... daar hebben mensen meningen overquote:Op maandag 25 november 2024 20:25 schreef CherryLips het volgende:
Laat boodschappen doen = 70% korting op kant en klaar shit.
Daar is ze al veel te oud voorquote:
quote:Op maandag 25 november 2024 20:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lees dan even een paar posts terug Truus
Ja jij bent hier toch de kaakexpertquote:
Nee de kaasexpertquote:Op maandag 25 november 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja jij bent hier toch de kaakexpert
dat zou knap zijn. door de vloer heen is wel een optiequote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de buurman beneden is weer aan het boren maar het klinkt alsof hij hier zo door de muur komt
Herkenbaar, zo klinkt het hier ook altijd als de buurman weer losgaat met zijn boorquote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de buurman beneden is weer aan het boren maar het klinkt alsof hij hier zo door de muur komt
En dat er dan opeens een soort periscoop naar je kijkt vanuit de muur.quote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus de buurman?quote:Op maandag 25 november 2024 20:40 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op maandag 25 november 2024 20:39 schreef CherryLips het volgende:
THIS IS THE SKIN OF A KILLER, BELLA
Ja Ede is toch een soort Nieuw-Nazarethquote:
Oud-Nazareth is een dingetje momenteelquote:Op maandag 25 november 2024 20:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Ede is toch een soort Nieuw-Nazareth
Bestaat dat nogquote:Op maandag 25 november 2024 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja we hebben ze toch allemaal op blu ray
Jaquote:
Hier nietquote:
Ja dan heb je tenminste niet dat gezeik dat als je een film wilt kijken je niet eerst moet gaan uitzoeken op welke streamingdienst die staatquote:Op maandag 25 november 2024 20:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb goede films ook nog op dvd/bluray
Dit heb ik ook steeds vaker met series, dat ik ze alsnog maar gewoon aanschaf. Want de ene dag staan ze op netflix, dan ineens op disney maar alleen vanaf seizoen 4...quote:Op maandag 25 november 2024 20:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan heb je tenminste niet dat gezeik dat als je een film wilt kijken je niet eerst moet gaan uitzoeken op welke streamingdienst die staat
Ja of soms zelfs dat dan seizoen 1 en 2 op Netflix staan en dan 3 en 4 op Amazon ofzoquote:Op maandag 25 november 2024 20:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit heb ik ook steeds vaker met series, dat ik ze alsnog maar gewoon aanschaf. Want de ene dag staan ze op netflix, dan ineens op disney maar alleen vanaf seizoen 4...
Je sterretje is terugquote:Op maandag 25 november 2024 20:55 schreef Ama het volgende:
Nu maar even voor wat langere tijd een abonnement genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |