Doe ie zijn naam eer aanquote:
Je bent op de verkeerde plek.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:00 schreef Nattekat het volgende:
Waarom is het droog? Buienradar zou nooit liegen tegen me
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:25 schreef Wereldgozer het volgende:
ONS MOEDER ZEE NOG @:4EVERBLACKEYED
heb je even voor mijquote:
Tsja. Dat hoeft niet alles te zeggenquote:Op dinsdag 26 november 2024 08:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Er staat toch peut, niet puit.
Eens, maar ik heb echt nog nooit iemand dit als puit horen uitspreken eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tsja. Dat hoeft niet alles te zeggen
@Wereldgozer begonquote:
ah gezellig.... kunnen we weer doof wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maandag weer NL Alert test om 12 uur.
Bedankt voor het doorgevenquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, precies.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor het doorgeven
Schrikken we ons een stukje minder de tyfus, als dat ding begint te loeien.
Lullig als die eerder gaat loeielen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zit nog te typen, dit wordt een boekquote:Op dinsdag 26 november 2024 09:03 schreef UitStraling het volgende:
Waar blijft CL nu met haar ranzige 35 procent kortingssticker verhaal?
Ik vermoed dit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of we schrikken alsnog even hard, omdat we het tegen die tijd alweer vergeten zijn.
Of ze zit nog op de WC.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nog te typen, dit wordt een boek
Komen daar nog berichten op binnen dan.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Was toch zo'n tip van de regering, om alvast een WhatsApp groep aan te maken voordat er kernbommen op Europese steden vallen?
Superhandig.
nouja het is in elk geval niet rond 3 of 4 uur snachts...quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Of we schrikken alsnog even hard, omdat we het tegen die tijd alweer vergeten zijn.
Waarschijnlijk dat, want we zijn allemaal oud en bejaard hier.quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er was eens....quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit nog te typen, dit wordt een boek
Lijkt me niet maar dan kun je nog net sturen "is het daar ook al zo heet?" of zo?quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Komen daar nog berichten op binnen dan.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 09:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me niet maar dan kun je nog net sturen "is het daar ook al zo heet?" of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |