goorlapquote:
Zeker ook nog met 35% kortingquote:Op maandag 25 november 2024 21:02 schreef UitStraling het volgende:
Laat plebs eten, kipcorns met schaschliksaus, spinazie a la crème en een gekookt eitje
Dat je sterretje weg is?quote:Op maandag 25 november 2024 21:03 schreef Koen66 het volgende:
Hmmm verwacht dat het binnenkort ook bij mij weer voorbij is
Oh jij hebt zelfs twee sterretjes, voor dubbel zoveel plezier.quote:
Geef nou maar gewoon toequote:
Nog meerquote:
70% als je laat op de dag in de supermarkt bentquote:
Ik heb er ook wel eens 4 gehadquote:Op maandag 25 november 2024 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh jij hebt zelfs twee sterretjes, voor dubbel zoveel plezier.
goorlapquote:
Ik drie, Spaanse zelfs, was weer eens wat anders als de auto's wassen op een zaterdagmiddag.quote:
Ja het topic is toch al dood voor vanavond, iedereen vroeg naar bedquote:
Mooie metafoor iddquote:Op maandag 25 november 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het topic is toch al dood voor vanavond, iedereen vroeg naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
quote:Op maandag 25 november 2024 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Seriously this is Mother!!
Leuke griet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op maandag 25 november 2024 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
Seriously this is Mother!!
Niet mijn moederSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was trainenquote:Op maandag 25 november 2024 21:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het topic is toch al dood voor vanavond, iedereen vroeg naar bed
ik heb geen spieren dus het heeft weinig zin.quote:Op maandag 25 november 2024 22:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was trainen
In tegenstelling tot sommige anderen hier...
De persoon over wie ik het heb weet wie hij/zij is.quote:Op maandag 25 november 2024 22:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
ik heb geen spieren dus het heeft weinig zin.
quote:Op maandag 25 november 2024 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De persoon over wie ik het heb weet wie hij/zij is.
Gewonnen?quote:Op maandag 25 november 2024 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
Was nog ff fortniten met twee collegaatjes.
Nee, complete chaos.quote:
Bioscoopbroek aan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, complete chaos.Ik ben veel beter in mijn uppie, maar wel gelachen.
Morgen naar de bios met belgresser, heeft hij helemaal geen zin in maar ik superveel. Ik ben sowieso al meer dan 5 jaar niet in de bios geweest maar waarschijnlijk veel langer. We gaan naar een film waar ze ligstoelen hebben. Ligstoelen. In de bioscoop.
Spannendquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, complete chaos.Ik ben veel beter in mijn uppie, maar wel gelachen.
Morgen naar de bios met belgresser, heeft hij helemaal geen zin in maar ik superveel. Ik ben sowieso al meer dan 5 jaar niet in de bios geweest maar waarschijnlijk veel langer. We gaan naar een film waar ze ligstoelen hebben. Ligstoelen. In de bioscoop.
Met het knopje?quote:Op dinsdag 26 november 2024 01:18 schreef Flory- het volgende:
Hoe krijg je een elektrische tandenborstel uit?
Dat ding gaat steeds opnieuw aan en ik word er een beetje krankjorum van![]()
Je hoort het door het hele huis, zelfs in handdoek gerold.
dan is het knopje kapot. Enige optie is de accu leeg laten lopenquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:18 schreef Flory- het volgende:
Hoe krijg je een elektrische tandenborstel uit?
Dat ding gaat steeds opnieuw aan en ik word er een beetje krankjorum van![]()
Je hoort het door het hele huis, zelfs in handdoek gerold.
Neej, gewoon leuk inmiddels, denk ik. Heb er echt zin in.quote:
Nee dat kan echt nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neej!
Ik dacht even aan joggingsbroek maar dat kan echt niet.
Ja, dan gaat hij als ik terug in bed lig gewoon weer aanquote:
Ik ga een fles wijn mee naar binnen smokkelen en bier voor belgresser.quote:Op dinsdag 26 november 2024 01:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dat kan echt niet![]()
Maar die ligstoelen zijn wel chill
Ik was laatst ook voor het eerst in jaaaren weer in de bios
Ja knopje is heel wiebelig dus dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 26 november 2024 01:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dan is het knopje kapot. Enige optie is de accu leeg laten lopen
Ah ok, houwen zo dan maarquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Neej, gewoon leuk inmiddels, denk ik. Heb er echt zin in.
Minder zin heb ik in de vso morgen, wekker gaat smerig vrroeg.
Je hoeft niet te smokkelen want je mag tegenwoordig gwn je eigen drankjes meenemenquote:Op dinsdag 26 november 2024 01:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ga een fles wijn mee naar binnen smokkelen en bier voor belgresser.
niet bij pathequote:Op dinsdag 26 november 2024 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hoeft niet te smokkelen want je mag tegenwoordig gwn je eigen drankjes meenemen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 02:22 schreef CherryLips het volgende:
Oké geen salades met kortingssstickers meer.
quote:
Beter te vroeg dan te laat niet waar?quote:
quote:
en, ben je er wijzer van geworden?quote:Op dinsdag 26 november 2024 06:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Zo, heb m'n IT Security training er ook weer opzitten.
Zeg datquote:
Ja, veel te vroeg was ik wakker.quote:
Ik denk hetquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De vloek van de 35 procent sticker?
Ik heb lekker liggen nadenken.quote:
Niet echt, weer 45 minuten van m'n leven weggegooidquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en, ben je er wijzer van geworden?
quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, weer 45 minuten van m'n leven weggegooid
Ik werd om half twee wakker en dacht, waarom ben ik wakker? En toen...quote:
wel weer 45 minuten dichter bij het weekendquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet echt, weer 45 minuten van m'n leven weggegooid
*kliktquote:Op dinsdag 26 november 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd om half twee wakker en dacht, waarom ben ik wakker? En toen...
Klik hier voor de rest van het verhaal.
je wil kijken hoe veel stille meelezers we hebben?quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:58 schreef CherryLips het volgende:
Bij 10 likes van deze post vertel ik het verhaal.
Ik bedwants het nieuws.quote:Op dinsdag 26 november 2024 08:00 schreef UitStraling het volgende:
Meer dan de helft van de mensen mijt het nieuws vanwege overprikkeling en afgestomptheid.
Hoeveel ransbakken er zijn.quote:Op dinsdag 26 november 2024 07:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je wil kijken hoe veel stille meelezers we hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |