Staat nog in de koelkast hahaha want ik durf niet. Oke zal ik het vandaag maar eens proberen dan?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Staat nog in de koelkast hahaha want ik durf niet. Oke zal ik het vandaag maar eens proberen dan?
Ik had ook even een "wachtwat" jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moest dit drie keer lezen
Iemand anders zei dat het lijkt op vanille cola. Misschien net als die Oreo. Die smaakte ook naar een soort vanille cola.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben erg benieuwd of het nog *iets* met cola te maken heeft.
Ook goedemorgen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:39 schreef Ama het volgende:
Oh wacht zie nu dat het gewoon tompoezen zijn hahahaha. Naja ziet er alsnog vrolijk uit.
Dan is het goedquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon een voltooide slaapcyclus.
Ik zie dat plaatje nu voor het eerst heel groot. Dacht dat ze alleen de kleuren hadden gebruikt.quote:
Goed voor de lijnquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
God
Ik kan niet meer eten zonder verstandskiestandvleespijn
Krijg toch lekker de moker
Zou ze een inspomailtje sturenquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik wacht nog op de stroopwafelcola.
Knakworstencola.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
inb4 jij mag geen inspomaitlje sturenquote:
Ik denk dat wogggstenbroodjesbier hier ook wel in de smaak zou vallen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:43 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |