Neequote:Op dinsdag 26 november 2024 11:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hebben jullie geen riolering in Drente?
Er zit een slot om.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je eigen wc het niet doet ben je er blij mee.
3 uur slaap is gewoon ruim voldoende.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik heb 3u geslapen maar voel me op zich best goat'ing eerlijk gezegd.
Eind van de dag dan val ik wel neer denk ik tho lol
Laadkabeltje met een vermogen van 24W zeggen ze.quote:
Schiet lekker op zo.quote:Naast een wolf die vrijdagavond werd doodgereden op de Dr. Willem Dreeslaan (N781) bij Bennekom zijn zaterdag en zondag bij Otterlo nog twee wolven om het leven gekomen.
Ze maken je ook vanalles wijs.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laadkabeltje met een vermogen van 24W zeggen ze.
Wist niet dat het laadvermogen een beperkende factor was van een kabeltje maar nu wel
nou.. het is niet eens de helft van de aanbevolen hoeveelheidquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
3 uur slaap is gewoon ruim voldoende.
En ik trap er weer eens inquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze maken je ook vanalles wijs.
Is gewoon een voltooide slaapcyclus.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
nou.. het is niet eens de helft van de aanbevolen hoeveelheid
Nu 147quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:29 schreef Ama het volgende:
Ik las laatst ergens dat er iets van 150 wolven zijn in NL nu maar of dat klopt weet ik niet. Stond op Facebook FOK!.
quote:
Ook als ik iets anders draag dan wit.quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Als ik wit draag zie ik eruit als een lijk.
Beetje dit effect.quote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook als ik iets anders draag dan wit.
@Solotovskiquote:Op dinsdag 26 november 2024 11:32 schreef Ama het volgende:
Ik vind het echt oneerlijk dat bij Solo in de Jumbo het kerstassortiment al te koop is. Ik overweeg hem te vragen om een paar zakjes kerstkransjes mee te nemen voor mij als hij vrijdag hierheen komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |