Same, daarom vergeet ik ook dat ik chocolade in huis heb enzquote:
what thequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, daarom vergeet ik ook dat ik chocolade in huis heb enz
*block*quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same, daarom vergeet ik ook dat ik chocolade in huis heb enz
woonde ze maar in de buurt, konden we haar chocola pakken. Zij weet toch niet dat ze het heeftquote:
Een verstopping in de bijholte onder mijn wang, vooral met liggen is het pijnlijk, al een paar dagen heerlijk kut geslapenquote:
Ik kan dit gewoon lezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
woonde ze maar in de buurt, konden we haar chocola pakken. Zij weet toch niet dat ze het heeft
Nee dat juist niet, dat maakt het zo vreemdquote:
Nou ja, iemand begon over kruidnoten gisteren en toen dacht ik: oh ja.. heb ik ook nogquote:
Niets vreemds is jou gek.quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee dat juist niet, dat maakt het zo vreemd
johquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een verstopping in de bijholte onder mijn wang, vooral met liggen is het pijnlijk, al een paar dagen heerlijk kut geslapen
Wat chill dat je die drang niet hebt johquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, iemand begon over kruidnoten gisteren en toen dacht ik: oh ja.. heb ik ook nog
Dus ook maar een paar genomen, anders is het zonde
Mijn avocado is knapperigquote:
Werd er vannacht anders aardig gek vanquote:
Gewoon wel gaan werken ?quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werd er vannacht anders aardig gek van
Ja geen ideequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
johhoe kom je daar nou weer aan?
Ja thuisquote:
Oke, dat scheelt ietsquote:
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn avocado is knapperig
Lees: gewoon niet rijp
maar het is niet vies ofzo
Beterschapquote:
Nee, het is echt op het randjequote:Op dinsdag 26 november 2024 10:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]Hmm, zo net op het randje? Echt kei hard is niet lekker, vind ik tenminste
[..]
Beterschap![]()
Mag die neusspray die ik heb gehad maar 1x per dag gebruiken, het liefst 's avonds voor het slapen gaan omdat ik er met liggen het meeste last van heb. Dus nog even de dag doorbijtenquote:Op dinsdag 26 november 2024 10:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hoop dat je er snel van af bent
quote:Op dinsdag 26 november 2024 10:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn avocado is knapperig
Lees: gewoon niet rijp
maar het is niet vies ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |