En ook voor ontheemde badeendjes.quote:Op maandag 25 november 2024 22:53 schreef sly-nl het volgende:
O ja, nog een monument voor zwerfkatten gaerne. En rap!@
Daar zijn dan weer speciale ziekenhuizen voorquote:Op maandag 25 november 2024 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En ook voor ontheemde badeendjes.
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.quote:Op maandag 25 november 2024 23:06 schreef sly-nl het volgende:
Verder: Fuck off met al die monumenten![]()
De wet aanpassen en veel harder straffen bij iedere vorm van discriminerend geweld. Of het nu homo's zijn of joden of huisdieren.Actie
Zeik niet.quote:
Cocktail met parapluutje erin erbij?quote:
Goed idee welquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cocktail met parapluutje erin erbij?
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.quote:Op dinsdag 26 november 2024 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Goed idee welnee heb een echt argentijnse Stella artois
Bierquote:Op dinsdag 26 november 2024 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen idee wat het is maar doe mij er ook maar eentje.
Op dit moment kijken we naar die herhaling als ik zo om me heen kijk.quote:Op maandag 25 november 2024 23:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook al zou discriminerend geweld stoppen, als men er niet aan herinnerd wordt kan het zo weer gebeuren.
True storyquote:
De ttquote:
Regenbroek al klaargelegdquote:
Een watersnip ... wat zonde ... hoezo hebben ze veel stress?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:59 schreef drakin het volgende:
Dit vogeltje sterft momenteel in grote getale, ze vliegen vooral tegen ramen en sterven letterlijk van de stress.
Zo stierf 1 vanmorgen in mijn bijzijn![]()
[ afbeelding ]
Zielig, waarom hebben ze nu meer stress?quote:Op dinsdag 26 november 2024 14:59 schreef drakin het volgende:
Dit vogeltje sterft momenteel in grote getale, ze vliegen vooral tegen ramen en sterven letterlijk van de stress.
Zo stierf 1 vanmorgen in mijn bijzijn![]()
[ afbeelding ]
Een houtsnip, ze schijnen letterlijk te kunnen sterven van de stress. Deze vloog eerst keihard tegen een raam en is later meegenomen door de dierenambulance. Beestje redde het niet, maar ik leerde wel dat je er absoluut af moet blijven van ze, rust geven en dan duimen of ze het uberhaupt nog overleven, meestal overleven ze de klap alleen al niet.quote:Op dinsdag 26 november 2024 15:34 schreef maily het volgende:
[..]
Een watersnip ... wat zonde ... hoezo hebben ze veel stress?
Anders vind iedereen die dingenquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:16 schreef engine het volgende:
Ik zit in een treintjeprobeer watervallen te vinden maar ze hebben er een beetje een puzzel van gemaakt.
Succesquote:Op dinsdag 26 november 2024 15:16 schreef engine het volgende:
Ik zit in een treintjeprobeer watervallen te vinden maar ze hebben er een beetje een puzzel van gemaakt.
Dat is een andere watervalquote:
En waar is die dan?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Is een van de grootste die er besaan
Lijkt mij wel mooi om te zien.quote:
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi om te zien.
Oordopjes mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaaiquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaai
Dat jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?
Ja daar loop je ook wel per ongeluk een paar keer voorbijquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef engine het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Een stukje dan. Andere stuk niet gevonden. Eigenlijk viel het ook een beetje tegen. Teveel mensen en teveel wachten om er te komen. Morgen de Braziliaanse kant proberen.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaai
Tiny en Lauquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?
Als je nou stroomafwaarts per kano'tje gaat.. Heb je geen last van toeristen en een goede close up view! En dat zonder te roeienquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef engine het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Een stukje dan. Andere stuk niet gevonden. Eigenlijk viel het ook een beetje tegen. Teveel mensen en teveel wachten om er te komen. Morgen de Braziliaanse kant proberen.
Misschien heeft @pullup nog tipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je nou stroomafwaarts per kano'tje gaat.. Heb je geen last van toeristen en een goede close up view! En dat zonder te roeien
Nooit kanoën in een waterval is mijn tipquote:
En volgende keer als je er een zoekt op het geluid af gaanquote:
Rondo's zijn ook lekkerquote:
Nee maar ze zijn wel lekkerquote:
Gevaarlijk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel lekker![]()
Vooral als de zak net open dus, dus die moet snel leeg.
Dat maakt t wel weer Hollands idd met die ballen er doorquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevaarlijk!
Ik ga voor Hollandse Bami met daar doorheen twee gehaktballen in stukjes die ik nog had
Bami Met Ballenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt t wel weer Hollands idd met die ballen er door
D'r is altijd een bal boven balquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Bamiballen kan je hier uit de muur trekken
Hier heb je die niet, want hier zijn ze platquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Creatief met gehaktballenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevaarlijk!
Ik ga voor Hollandse Bami met daar doorheen twee gehaktballen in stukjes die ik nog had
Merciquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Creatief met gehaktballen
Eet smakelijk!
Hier bakstenenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Als je heeeeel veeeeel ervan eet welquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je zakt als een baksteen naar de bodem.
*bak weer uit de kast paktquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je heeeeel veeeeel ervan eet wel![]()
Hoorde laatste ergens op tv dat je 1.5 kg ervan moet eten wil je 1kg ervan aankomen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je heeeeel veeeeel ervan eet wel![]()
Hoorde laatste ergens op tv dat je 1.5 kg ervan moet eten wil je 1kg ervan aankomen
quote:
Vast en zeker alleen als je 1.5 kg ineens eetquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of dat tijdelijk is totdat je de volgende dag een grote boodschap doet... of permanent?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel lekker![]()
Vooral als de zak net open dus, dus die moet snel leeg.
Niet gekocht nog?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij snapt het
Daarom heb ik ze ook niet gekocht.
Vorig jaar die met witte chocola/frambozen-smaak![]()
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij snapt het
Daarom heb ik ze ook niet gekocht.
Vorig jaar die met witte chocola/frambozen-smaak![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjes
Echt wel hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjes
Ook prima te nassenquote:
Ja die schuimpjes zijn ook lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik belangrijk vind is dat er de juiste schuimpjes bijgemengd zijn
• Niet die harde suiker dingen
• Niet iets wat ik nauwelijks herken
Nee, die heerlijk zachte schuimpjes... met de koppen van Sint en de Roetveger, samen met de kruidnoten in een verhouding van 3:1
Op het strand ligt vaak schuim genoeg, ga dat maar halen,quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nee, die heerlijk zachte schuimpjes... met de koppen van Sint en de Roetveger, samen met de kruidnoten in een verhouding van 3:1
Die van AH vind ik ook lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook lekker!![]()
Wel van de bakker dan.
Ik pakte eens een roze bolletje uit een schaaltjes, in de veronderstelling dat het een schuimpje was. Was het een kruidnootje in een aardbeienyoghurt. GATVERDAMME! Het is dat ik in een winkel stond, anders had ik het meteen uitgespuugdquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt wel hoor![]()
Leave the kruidnoten alone
meh vind die niet lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Goed, nu niet meer zeuren hier
https://peppernutsholland.nl/
Dan vul je je mond maar wat wat anders jaquote:
Net klaar met eten. Nu even geen honger meerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan vul je je mond maar wat wat anders ja
Zijn er ook een hoop met een drank smaak, dan wil je ineens wel natuurlijkquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:12 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Net klaar met eten. Nu even geen honger meer![]()
Aantal geproefd van peppernuts maar vond ze allemaal niet lekkerquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn er ook een hoop met een drank smaak, dan wil je ineens wel natuurlijk
Zou verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:10 schreef marcb1974 het volgende:
Goed, nu niet meer zeuren hier
https://peppernutsholland.nl/
Ik heb mijn quotum voor dit jaar al gehad, dus neequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aantal geproefd van peppernuts maar vond ze allemaal niet lekker![]()
Drank = dranken kruidnoten hoeft geen ander smaakje aan toegevoegd te worden
![]()
Vind jij dat wel lekker?
Das goed, ga wel uitzoeken hoe ik jou verbied.quote:
Geen idee waarom jij mij wil verbiedenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das goed, ga wel uitzoeken hoe ik jou verbied.
Waarom eigenlijk?
quote:
Daar vraag je om?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee waarom jij mij wil verbieden
Jij bent wel heel goed in dingen uit zijn verband halen he.quote:
Als hij dan maar niet naar Egypte gaatquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel heel goed in dingen uit zijn verband halen he.
Krabbel je nu terug ja?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent wel heel goed in dingen uit zijn verband halen he.
Best ingewikkeld.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als hij dan maar niet naar Egypte gaat
Ik kan nog net morgenochtend wat coachen, s'middags zal het wel allemaal niet doorgaanquote:
Tegen de storm in trainen... ziet het als hoogtestagequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan nog net morgenochtend wat coachen, s'middags zal het wel allemaal niet doorgaan
Moet zeggen dat ik een echte storm altijd wel cool vind, niet zo'n halfbakken windkrachtje 7 of zo maar een echtequote:Op dinsdag 26 november 2024 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tegen de storm in trainen... ziet het als hoogtestage
Hier sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
#MeTooquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een echte storm altijd wel cool vind, niet zo'n halfbakken windkrachtje 7 of zo maar een echte
Waar zou ik dat voor nodig hebben?quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb jij geen kelder of een bunker?
Graven naar buiten toe..quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een kruipruimte... en een stukje verdiept.. maar wat ik dan altijd denk ...is als mijn huis in stort... Kom ik met geen mogelijkheid die kruipruimte meer uit
Voor de storm die komtquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zou ik dat voor nodig hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
Met wind mee ben je bijtijds klaarquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan nog net morgenochtend wat coachen, s'middags zal het wel allemaal niet doorgaan
Mijn kruipruimte is volgespoten met isolatiemateriaal. Ik kom er geen eens inquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb een kruipruimte... en een stukje verdiept.. maar wat ik dan altijd denk ...is als mijn huis in stort... Kom ik met geen mogelijkheid die kruipruimte meer uit
quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:36 schreef Lovely het volgende:
[..]
Voor de storm die komtDie komt niet hier heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Westen en noorden alleen
stupidity has become as common as common sense was before
Dat zou de enige optie zijn.. al moet ik met die klei hier wel minimaal een schep mee nemen ofzo.. Hmm ga er denk ik eentje in de kelder gooien...quote:
Ik ook, ik hou ervan, vaak gaan we dan even op de landtong naar de golven en boten kijken, en wandelen we daar een stuk. Heerlijk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik een echte storm altijd wel cool vind, niet zo'n halfbakken windkrachtje 7 of zo maar een echte
Heb jij weer geluk danquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waar zou ik dat voor nodig hebben?
[..]
Die komt niet hier he
Westen en noorden alleen
Vergeet een rugzak met eten en drinken etc niet danquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn.. al moet ik met die klei hier wel minimaal een schep mee nemen ofzo.. Hmm ga er denk ik eentje in de kelder gooien...
Heb weleens gedacht dat ik een soort uitgang naar de achtertuin zou moeten maken.. dat is wel cool . Of nog beter.. naar bosje struiken in het plantsoen
RIPquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb al jaren een grote plastic box met daarin een zooi houdbaar spul waar ik het wel een weekje of twee mee kan volhouden als je voorzichtig eetquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:39 schreef Lovely het volgende:
[..]
Vergeet een rugzak met eten en drinken etc niet dan
Oh echt.dat heb ik eigenlijk dan weer nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een grote plastic box met daarin een zooi houdbaar spul waar ik het wel een weekje of twee mee kan volhouden als je voorzichtig eetAL is er wel het een en ander al uit.. hmm moet die weer eens updaten.
Behalve dan voor politici en nog wat clowns.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland heeft geen schuilkelders en dat blijft voorlopig zo
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
Hier, kan je kiezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn.. al moet ik met die klei hier wel minimaal een schep mee nemen ofzo.. Hmm ga er denk ik eentje in de kelder gooien...
Heb weleens gedacht dat ik een soort uitgang naar de achtertuin zou moeten maken.. dat is wel cool . Of nog beter.. naar bosje struiken in het plantsoen
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je primaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland heeft geen schuilkelders en dat blijft voorlopig zo
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
En dat zijn wij niet dus we moeten zelf maar iets verzinnenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan voor politici en nog wat clowns.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je prima
FTFYquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan voor politici en nog wat andere clowns.
Kan je het mooi nog een weekje rekkenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je prima
nee dat doe ik gewoon nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet gekocht nog?![]()
Of je koopt mini zakjes kruidnoten.. wat duurder in verhouding maar dan eet ik alleen dat mini zakje op
T is wel een monsterstorm die je verwacht hequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je het mooi nog een weekje rekken
Enige reden dat je in zo'n duffe grot zou willen zittenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel een monsterstorm die je verwacht he
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige reden dat je in zo'n duffe grot zou willen zitten
Wist niet eens dat dat 'hier' gezeten heeftquote:
Owquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:09 schreef Soury het volgende:
Heerlijk storm, hoef morgen iig de deur niet uit, dat scheelt wel.
Ik vind het wel erg stil.quote:
Had je mooi even tijd om je zwarte Piet outfit aan te trekken.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg stil.
Ik dacht er ineens aan.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Had je mooi even tijd om je zwarte Piet outfit aan te trekken.
Helemaal compleet met videoquote:Op woensdag 27 november 2024 05:02 schreef tonja het volgende:
Een vriendin schreef een Thanksgiving gedichtje en vroeg me om er een liedje van te maken.
Bekijk deze YouTube-video
Een waterhoofdquote:Op woensdag 27 november 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup wat een apart koppie heeft die onderste
Bij een watervogelquote:
Als ik zo naar buiten kijk ben ik bangquote:
Mooie dag om aan de bosdeken voor mijn kleinkind te beginnenquote:Op woensdag 27 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zo naar buiten kijk ben ik bang
Regen, regen en regen.
O leuk Deisyy heel wat werkquote:Op woensdag 27 november 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie dag om aan de bosdeken voor mijn kleinkind te beginnen![]()
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op woensdag 27 november 2024 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan laat ik de lampen maar aan, bedankt!
Ja lekker knus bij de kerstlampjesquote:Op woensdag 27 november 2024 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk werkje voor de wintermaanden.
Jammer dat je lichaam dat niet meer aan kan, doe jij nog wel iets anders creatiefs?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker knus bij de kerstlampjes![]()
IK durf het niet meer aan om te gaan haken.
Vanwege die storm?quote:
Die heeft er weer niks mee te maken. Arme storm die nu een keer niet de schuld krijgtquote:
Wat een mooie deken.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie dag om aan de bosdeken voor mijn kleinkind te beginnen![]()
[ afbeelding ]
Hulloquote:
Weinig eigenlijk, helaasquote:Op woensdag 27 november 2024 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat je lichaam dat niet meer aan kan, doe jij nog wel iets anders creatiefs?
quote:Op woensdag 27 november 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk, helaas
Heb het bakken weer opgepakt, maar als je iets gebakken hebt moet het ook gegeten worden.
Dus kan daarin ook niet onbeperkt mijn gang gaan.
Het is leuk om iets te bakken, maar al dat lekkers moet ook op. Vroeger met de kids in huis was dat niet zo probleem. Maar nu alles uitgevlogen is moet ik het bijna alleen op eten weggooien is zo zonde.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Het is een soort cirkel waar je niet uit geraakt. Kan ik me voorstellen, want ben geen bakker.
Thanks! Ik word omaquote:Op woensdag 27 november 2024 10:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat een mooie deken.
Je wordt oma? Gefeliciteerd.(Of was je al oma?
)
Aww!quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik word omaMijn dochter krijgt begin juni 2025 aan kindje, ik vind het zo leuk!
Vanmiddag storm, ik wil daar wel graag naar buitenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is idd behoorlijk nat buiten![]()
Niet leuk
Dat wordt leuk danquote:Op woensdag 27 november 2024 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag storm, ik wil daar wel graag naar buitenMaar alleen als het droog is dan
O wat leuk Deisyy een leuke tijd ga je tegemoed.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik word omaMijn dochter krijgt begin juni 2025 een kindje, ik vind het zo leuk!
Maar dat is ook een leuke bezigheid, ik kan me nog foto's van zelfgemaakte truffels van jou herinnerenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk, helaas
Heb het bakken weer opgepakt, maar als je iets gebakken hebt moet het ook gegeten worden.
Dus kan daarin ook niet onbeperkt mijn gang gaan.
Ja feli Deesquote:
Ja die waren heerlijk he, de laatste tijd ben ik taarten aan het bakken in de airfryerquote:Op woensdag 27 november 2024 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is ook een leuke bezigheid, ik kan me nog foto's van zelfgemaakte truffels van jou herinneren
Geen idee of ze heerlijk waren, ze zagen er wel heerlijk uitquote:Op woensdag 27 november 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die waren heerlijk he, de laatste tijd ben ik taarten aan het bakken in de airfryer![]()
Het weekend nog een boterkoek gemaakt
Laatste een slagroommokka taart
Appelcake, en nu wil ik een appeltaart gaan proberen.
Maar zoals gezegd je moet het ook allemaal opeten en dat is voor mij helemaal niet goed
Taarten bakken in de airfryer?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die waren heerlijk he, de laatste tijd ben ik taarten aan het bakken in de airfryer![]()
Het weekend nog een boterkoek gemaakt
Laatste een slagroommokka taart
Appelcake, en nu wil ik een appeltaart gaan proberen.
Maar zoals gezegd je moet het ook allemaal opeten en dat is voor mij helemaal niet goed
Ja, dat is een optie hequote:
Ja ze waren overheerlijk, heb ondertussen voor heel wat mensen gevraagd.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of ze heerlijk waren, ze zagen er wel heerlijk uit![]()
Dat wil dus wel goed lukken in de airfryer. Ja wel lastig dat het allemaal op moet, het is wel lekker natuurlijk, maar te vaak is niet echt goed
Nee, zo goed ben ik nu ook weer niet hoor. En ik wil al helemaal niet op tvquote:Op woensdag 27 november 2024 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteerd DeisyyWat een heugleuk moment lijkt me dat om te horen van je dochter.
Dotteke nooit aan heel holland bak nagedacht?
Ja gaat goed hoor, in de combimagnetron lukte het nooit in de hete lucht over. Nooit kreeg ik iets gaar,quote:Op woensdag 27 november 2024 11:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Taarten bakken in de airfryer?![]()
Daar ben ik denk ik toch te ouderwets voor
Wat ontzettend leuk!! Geniet in de tijd er naar toe en vooral daarna!!!!quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik word omaMijn dochter krijgt begin juni 2025 een kindje, ik vind het zo leuk!
Ah zoquote:Op woensdag 27 november 2024 11:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja gaat goed hoor, in de combimagnetron lukte het nooit in de hete lucht over. Nooit kreeg ik iets gaar,
Ik heb geen gas meer in de keuken dus een echte gasoven kan helaas niet meer.
Net dagelijkse rondje gewandeld. Bietje regen.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag storm, ik wil daar wel graag naar buitenMaar alleen als het droog is dan
Proficiatquote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk! Geniet ervan. Lekker haken en breien en leuke schattige spulletjes maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey Birdiequote:
Ja, de ochtend is weer bijna voorbij. De dag vliegt voorbijquote:Op woensdag 27 november 2024 11:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Dott!![]()
Kan nog net![]()
De weerapp zegt dat het droog is en blijft voorlopig maar als ik naar buiten kijk giet het nog behoorlijkquote:Op woensdag 27 november 2024 11:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net dagelijkse rondje gewandeld. Bietje regen.
Niet te vertrouwenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:50 schreef pullup het volgende:
[..]
De weerapp zegt dat het droog is en blijft voorlopig maar als ik naar buiten kijk giet het nog behoorlijk
Mijn eigen ogen nog steeds wel gelukkigquote:
Gelukkig niet nee..quote:Op woensdag 27 november 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn we niet van suiker.
En ook geen sneeuwvlokjes.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:10 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn we niet van suiker.
Scoor ze..quote:Op woensdag 27 november 2024 12:12 schreef pullup het volgende:
Door de posts van gisteren met sinterklaas snackies ga ik nu op pad om wat taaitaai te scoren
True , maar ik ben weer thuis , lekker weer aan het opdrogenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Je wordt er alleen wel nat van en koud..
Dat is wel vaak een ding jaquote:Op woensdag 27 november 2024 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Scoor ze..![]()
Ik vind het wel lekker maar hoef er nooit zoveel van..
Onder een dekentje?quote:Op woensdag 27 november 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True , maar ik ben weer thuis , lekker weer aan het opdrogen
Ik heb ook een nieuw setje kleren aangetrokken ondertussenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
True , maar ik ben weer thuis , lekker weer aan het opdrogen
Yes.. dus blijft de helft weer liggenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel vaak een ding jaHet is net wat minder een door etertje dan pepernoten
Nee johquote:
Het is idd wel nat weerquote:Op woensdag 27 november 2024 12:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb ook een nieuw setje kleren aangetrokken ondertussen
6 graden, echt warm ook nietquote:Op woensdag 27 november 2024 12:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Poncho over de verwarming , het is niet koud buiten.
Ik ben net buiten geweest , het is geen handschoenen weer. Het regent , dat welquote:
Had ook een uurtje of drie gefietst, weliswaar in goede regenkleding maar ook dat is dan klamquote:
Capuchon weer dusquote:Op woensdag 27 november 2024 12:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ben net buiten geweest , het is geen handschoenen weer. Het regent , dat wel
Regenkleding is waardeloosquote:Op woensdag 27 november 2024 12:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Had ook een uurtje of drie gefietst, weliswaar in goede regenkleding maar ook dat is dan klam
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.quote:
Zit mij hier even lekker te maken.quote:Op woensdag 27 november 2024 12:53 schreef pullup het volgende:
Het zijn bakkers speculaasjes geworden, die Taai komt nog wel eens
Mag je dat wel hebben van de dokter?quote:Op woensdag 27 november 2024 13:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zit mij hier even lekker te maken.
Bemoei je er niet mee.quote:Op woensdag 27 november 2024 13:05 schreef maily het volgende:
[..]
Mag je dat wel hebben van de dokter?
Die was prima in orde totaan jouw reactie.quote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 13:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die was prima in orde totaan jouw reactie.![]()
OK, bij deze heb je het weer goedgemaakt.quote:
En toen liep de wekker af 🤣quote:Op woensdag 27 november 2024 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.
Je bedoeld de bel van je voordeur omdat er een badeendje bij jou op de stoep staat.quote:
Ik zou komenquote:Op woensdag 27 november 2024 12:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of je houdt een 40+ taartmeet bij jou.
Ik ook al moest ik kruipend gaan.quote:
tijd voor een meet dus, wanneer was de laatste?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook al moest ik kruipend gaan.
Even de videobel nagekeken. Geen eend gezienquote:Op woensdag 27 november 2024 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bedoeld de bel van je voordeur omdat er een badeendje bij jou op de stoep staat.
Alweer meer dan een jaar geleden. (15 oktober)quote:Op woensdag 27 november 2024 14:20 schreef drakin het volgende:
[..]
tijd voor een meet dus, wanneer was de laatste?
over een jaar misschien de volgende meetquote:Op woensdag 27 november 2024 14:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alweer meer dan een jaar geleden. (15 oktober)
Je weet hoe groot een badeendje is en dat de videobel een stuk hoger hangt?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even de videobel nagekeken. Geen eend gezien
8 december. ik hoop dat ik dan voldoende aangesterkt ben.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:27 schreef drakin het volgende:
[..]
over een jaar misschien de volgende meet
Aangezien we je al langer kennen staan we natuurlijk allemaal aan de achterdeur om binnen te komenquote:Op woensdag 27 november 2024 14:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Even de videobel nagekeken. Geen eend gezien
Had je dat niet even tegen mij kunnen zeggen? Sta ik in mijn eentje bij de voordeur te wachten.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aangezien we je al langer kennen staan we natuurlijk allemaal aan de achterdeur om binnen te komen
Zorriequote:Op woensdag 27 november 2024 14:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Had je dat niet even tegen mij kunnen zeggen? Sta ik in mijn eentje bij de voordeur te wachten.
Ik vergeef het je.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:41 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zorriebericht was verstuurd toen je een paar daagjes weg was
We spreken een andere keer wel weer opnieuw af.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Dank je SBE
Maar nu hebben we je nog niet binnen
🤣quote:Op woensdag 27 november 2024 14:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je weet hoe groot een badeendje is en dat de videobel een stuk hoger hangt?
Ik ga wel weer naar huis hoor.
Lekker blijven staan. De poort is toch op slot 🤣quote:Op woensdag 27 november 2024 14:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Aangezien we je al langer kennen staan we natuurlijk allemaal aan de achterdeur om binnen te komen
Lach niet, straks steek ik je banden nog lek.quote:
Hoe is het nu met je sbe?quote:Op woensdag 27 november 2024 14:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
We spreken een andere keer wel weer opnieuw af.
Zo zo agressieve eendquote:Op woensdag 27 november 2024 14:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lach niet, straks steek ik je banden nog lek.
Vandaag heb ik voor het eerst het idee dat het beter gaat.quote:
Zo dan. Dat heeft even geduurd. Hopelijk zet dit zich voort.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik voor het eerst het idee dat het beter gaat.
Er waren wat omstandigheden die ineens tegelijk kwamen en dat heeft mij uitgeput.quote:Op woensdag 27 november 2024 14:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dan. Dat heeft even geduurd. Hopelijk zet dit zich voort.
Je voelde je al een tijdje niet lekker. Kwam dit allemaal door wat ze gevonden hebben bij je?
Nou hopelijk knap je snel opquote:Op woensdag 27 november 2024 15:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Er waren wat omstandigheden die ineens tegelijk kwamen en dat heeft mij uitgeput.
Dat gaat niet zo goed met hemquote:
quote:Op woensdag 27 november 2024 14:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vandaag heb ik voor het eerst het idee dat het beter gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |