Behalve dan voor politici en nog wat clowns.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland heeft geen schuilkelders en dat blijft voorlopig zo
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
Hier, kan je kiezenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat zou de enige optie zijn.. al moet ik met die klei hier wel minimaal een schep mee nemen ofzo.. Hmm ga er denk ik eentje in de kelder gooien...
Heb weleens gedacht dat ik een soort uitgang naar de achtertuin zou moeten maken.. dat is wel cool . Of nog beter.. naar bosje struiken in het plantsoen
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je primaquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:41 schreef Domnivoor het volgende:
Nederland heeft geen schuilkelders en dat blijft voorlopig zo
https://nos.nl/artikel/25(...)-blijft-voorlopig-zo
En dat zijn wij niet dus we moeten zelf maar iets verzinnenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan voor politici en nog wat clowns.
Zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je prima
FTFYquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve dan voor politici en nog wat andere clowns.
Kan je het mooi nog een weekje rekkenquote:Op dinsdag 26 november 2024 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kruip hier gewoon de grotten/oude mijnen in, zit je prima
nee dat doe ik gewoon nietquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet gekocht nog?![]()
Of je koopt mini zakjes kruidnoten.. wat duurder in verhouding maar dan eet ik alleen dat mini zakje op
T is wel een monsterstorm die je verwacht hequote:Op dinsdag 26 november 2024 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je het mooi nog een weekje rekken
Enige reden dat je in zo'n duffe grot zou willen zittenquote:Op dinsdag 26 november 2024 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wel een monsterstorm die je verwacht he
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige reden dat je in zo'n duffe grot zou willen zitten
Wist niet eens dat dat 'hier' gezeten heeftquote:
Owquote:Op dinsdag 26 november 2024 21:09 schreef Soury het volgende:
Heerlijk storm, hoef morgen iig de deur niet uit, dat scheelt wel.
Ik vind het wel erg stil.quote:
Had je mooi even tijd om je zwarte Piet outfit aan te trekken.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het wel erg stil.
Ik dacht er ineens aan.quote:Op woensdag 27 november 2024 00:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Had je mooi even tijd om je zwarte Piet outfit aan te trekken.
Helemaal compleet met videoquote:Op woensdag 27 november 2024 05:02 schreef tonja het volgende:
Een vriendin schreef een Thanksgiving gedichtje en vroeg me om er een liedje van te maken.
Bekijk deze YouTube-video
Een waterhoofdquote:Op woensdag 27 november 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
Morguh Pullup wat een apart koppie heeft die onderste
Bij een watervogelquote:
Als ik zo naar buiten kijk ben ik bangquote:
Mooie dag om aan de bosdeken voor mijn kleinkind te beginnenquote:Op woensdag 27 november 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als ik zo naar buiten kijk ben ik bang
Regen, regen en regen.
O leuk Deisyy heel wat werkquote:Op woensdag 27 november 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie dag om aan de bosdeken voor mijn kleinkind te beginnen![]()
[ afbeelding ]
Verstandigquote:Op woensdag 27 november 2024 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan laat ik de lampen maar aan, bedankt!
Ja lekker knus bij de kerstlampjesquote:Op woensdag 27 november 2024 09:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heerlijk werkje voor de wintermaanden.
Jammer dat je lichaam dat niet meer aan kan, doe jij nog wel iets anders creatiefs?quote:Op woensdag 27 november 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja lekker knus bij de kerstlampjes![]()
IK durf het niet meer aan om te gaan haken.
Die heeft er weer niks mee te maken. Arme storm die nu een keer niet de schuld krijgtquote:
Wat een mooie deken.quote:Op woensdag 27 november 2024 09:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mooie dag om aan de bosdeken voor mijn kleinkind te beginnen![]()
[ afbeelding ]
Weinig eigenlijk, helaasquote:Op woensdag 27 november 2024 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jammer dat je lichaam dat niet meer aan kan, doe jij nog wel iets anders creatiefs?
quote:Op woensdag 27 november 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk, helaas
Heb het bakken weer opgepakt, maar als je iets gebakken hebt moet het ook gegeten worden.
Dus kan daarin ook niet onbeperkt mijn gang gaan.
Het is leuk om iets te bakken, maar al dat lekkers moet ook op. Vroeger met de kids in huis was dat niet zo probleem. Maar nu alles uitgevlogen is moet ik het bijna alleen op eten weggooien is zo zonde.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:01 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Het is een soort cirkel waar je niet uit geraakt. Kan ik me voorstellen, want ben geen bakker.
Thanks! Ik word omaquote:Op woensdag 27 november 2024 10:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat een mooie deken.
Je wordt oma? Gefeliciteerd.(Of was je al oma?
)
Aww!quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik word omaMijn dochter krijgt begin juni 2025 aan kindje, ik vind het zo leuk!
Vanmiddag storm, ik wil daar wel graag naar buitenquote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het is idd behoorlijk nat buiten![]()
Niet leuk
Dat wordt leuk danquote:Op woensdag 27 november 2024 11:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanmiddag storm, ik wil daar wel graag naar buitenMaar alleen als het droog is dan
O wat leuk Deisyy een leuke tijd ga je tegemoed.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Thanks! Ik word omaMijn dochter krijgt begin juni 2025 een kindje, ik vind het zo leuk!
Maar dat is ook een leuke bezigheid, ik kan me nog foto's van zelfgemaakte truffels van jou herinnerenquote:Op woensdag 27 november 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig eigenlijk, helaas
Heb het bakken weer opgepakt, maar als je iets gebakken hebt moet het ook gegeten worden.
Dus kan daarin ook niet onbeperkt mijn gang gaan.
Ja die waren heerlijk he, de laatste tijd ben ik taarten aan het bakken in de airfryerquote:Op woensdag 27 november 2024 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is ook een leuke bezigheid, ik kan me nog foto's van zelfgemaakte truffels van jou herinneren
Geen idee of ze heerlijk waren, ze zagen er wel heerlijk uitquote:Op woensdag 27 november 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die waren heerlijk he, de laatste tijd ben ik taarten aan het bakken in de airfryer![]()
Het weekend nog een boterkoek gemaakt
Laatste een slagroommokka taart
Appelcake, en nu wil ik een appeltaart gaan proberen.
Maar zoals gezegd je moet het ook allemaal opeten en dat is voor mij helemaal niet goed
Taarten bakken in de airfryer?quote:Op woensdag 27 november 2024 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die waren heerlijk he, de laatste tijd ben ik taarten aan het bakken in de airfryer![]()
Het weekend nog een boterkoek gemaakt
Laatste een slagroommokka taart
Appelcake, en nu wil ik een appeltaart gaan proberen.
Maar zoals gezegd je moet het ook allemaal opeten en dat is voor mij helemaal niet goed
Ja, dat is een optie hequote:
Ja ze waren overheerlijk, heb ondertussen voor heel wat mensen gevraagd.quote:Op woensdag 27 november 2024 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geen idee of ze heerlijk waren, ze zagen er wel heerlijk uit![]()
Dat wil dus wel goed lukken in de airfryer. Ja wel lastig dat het allemaal op moet, het is wel lekker natuurlijk, maar te vaak is niet echt goed
Nee, zo goed ben ik nu ook weer niet hoor. En ik wil al helemaal niet op tvquote:Op woensdag 27 november 2024 11:13 schreef StevenHyde het volgende:
Gefeliciteerd DeisyyWat een heugleuk moment lijkt me dat om te horen van je dochter.
Dotteke nooit aan heel holland bak nagedacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |