D'r is altijd een bal boven balquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Bamiballen kan je hier uit de muur trekken
Hier heb je die niet, want hier zijn ze platquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Creatief met gehaktballenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevaarlijk!
Ik ga voor Hollandse Bami met daar doorheen twee gehaktballen in stukjes die ik nog had
Merciquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Creatief met gehaktballen
Eet smakelijk!
Hier bakstenenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:39 schreef Domnivoor het volgende:
Dan is het een gammel huisjequote:
Als je heeeeel veeeeel ervan eet welquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of je zakt als een baksteen naar de bodem.
*bak weer uit de kast paktquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je heeeeel veeeeel ervan eet wel![]()
Hoorde laatste ergens op tv dat je 1.5 kg ervan moet eten wil je 1kg ervan aankomen
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Als je heeeeel veeeeel ervan eet wel![]()
Hoorde laatste ergens op tv dat je 1.5 kg ervan moet eten wil je 1kg ervan aankomen
quote:
Vast en zeker alleen als je 1.5 kg ineens eetquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vraag me dan af of dat tijdelijk is totdat je de volgende dag een grote boodschap doet... of permanent?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel lekker![]()
Vooral als de zak net open dus, dus die moet snel leeg.
Niet gekocht nog?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij snapt het
Daarom heb ik ze ook niet gekocht.
Vorig jaar die met witte chocola/frambozen-smaak![]()
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjesquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:51 schreef maily het volgende:
[..]
Jij snapt het
Daarom heb ik ze ook niet gekocht.
Vorig jaar die met witte chocola/frambozen-smaak![]()
Eensch!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjes
Echt wel hoorquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind al die smaakjes juist smerig, doe mij maar gewoon plain kruidnootjes
Ook prima te nassenquote:
Ja die schuimpjes zijn ook lekker.quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik belangrijk vind is dat er de juiste schuimpjes bijgemengd zijn
• Niet die harde suiker dingen
• Niet iets wat ik nauwelijks herken
Nee, die heerlijk zachte schuimpjes... met de koppen van Sint en de Roetveger, samen met de kruidnoten in een verhouding van 3:1
Op het strand ligt vaak schuim genoeg, ga dat maar halen,quote:Op dinsdag 26 november 2024 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat ik belangrijk vind is dat er de juiste schuimpjes bijgemengd zijn
• Niet die harde suiker dingen
• Niet iets wat ik nauwelijks herken
Nee, die heerlijk zachte schuimpjes... met de koppen van Sint en de Roetveger, samen met de kruidnoten in een verhouding van 3:1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |