Lijkt mij wel mooi om te zien.quote:
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij wel mooi om te zien.
Oordopjes mee.quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaaiquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:16 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat sowieso.. alleen ook wel veel lawaai denk ik..
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaai
Dat jaquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?
Ja daar loop je ook wel per ongeluk een paar keer voorbijquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef engine het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Een stukje dan. Andere stuk niet gevonden. Eigenlijk viel het ook een beetje tegen. Teveel mensen en teveel wachten om er te komen. Morgen de Braziliaanse kant proberen.
quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De Tokkies hier op de hoek maken meer lawaai
Tiny en Lauquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:19 schreef Lovely het volgende:
[..]
Met schreeuwen vloeken en tieren zeker?
Als je nou stroomafwaarts per kano'tje gaat.. Heb je geen last van toeristen en een goede close up view! En dat zonder te roeienquote:Op dinsdag 26 november 2024 17:54 schreef engine het volgende:
Gevonden
[ afbeelding ]
Een stukje dan. Andere stuk niet gevonden. Eigenlijk viel het ook een beetje tegen. Teveel mensen en teveel wachten om er te komen. Morgen de Braziliaanse kant proberen.
Misschien heeft @pullup nog tipsquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je nou stroomafwaarts per kano'tje gaat.. Heb je geen last van toeristen en een goede close up view! En dat zonder te roeien
Nooit kanoën in een waterval is mijn tipquote:
En volgende keer als je er een zoekt op het geluid af gaanquote:
Rondo's zijn ook lekkerquote:
Nee maar ze zijn wel lekkerquote:
Gevaarlijk!quote:Op dinsdag 26 november 2024 18:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee maar ze zijn wel lekker![]()
Vooral als de zak net open dus, dus die moet snel leeg.
Dat maakt t wel weer Hollands idd met die ballen er doorquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevaarlijk!
Ik ga voor Hollandse Bami met daar doorheen twee gehaktballen in stukjes die ik nog had
Bami Met Ballenquote:Op dinsdag 26 november 2024 18:37 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat maakt t wel weer Hollands idd met die ballen er door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |